Реглаж на преден и заден мост.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 22.08.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335d

Re: Реглаж на преден и заден мост.

Мнение от turbobg93 » 01 Апр 2012, 16:11

Също така и някой от Варна , ако може да сподели :) Мерси предварително!


Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 3.03.2012
Пол: Мъж

Re: Реглаж на преден и заден мост.

Мнение от s_max » 01 Апр 2012, 17:27

Аз ходих в M Car Пловдив.
140 лв. диагностика на преден и заден мост + 20 лв.за регулиране на мост.И това при условие,че нямате луфтове в окачването и гумите са в добро състояние,че и заради тях може да дърпа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 571
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: София-Сандански
Пол: Мъж
Кара: E61 530dA '04

Re: Реглаж на преден и заден мост.

Мнение от koleto_78 » 01 Апр 2012, 23:10

s_max написа:Аз ходих в M Car Пловдив.
140 лв. диагностика на преден и заден мост + 20 лв.за регулиране на мост.И това при условие,че нямате луфтове в окачването и гумите са в добро състояние,че и заради тях може да дърпа.

Малко много ми се виждат тия 140лв.Каква по-точно диагностика ти правиха за тях?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 12.12.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E60 530D
Мечтае да кара: м5
Детайли за колата: черна печка

Re: Реглаж на преден и заден мост.

Мнение от kunaa » 02 Апр 2012, 7:13

Хайде бе колеги Бургазлии тук нямали? :bowdown:
Алкохол ДА шофьорлък НЕ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 9.12.2011
Мечтае да кара: SR-71 Blackbird

Re: Реглаж на преден и заден мост.

Мнение от MonsteR » 11 Мар 2013, 14:42

Колеги, ще се намери ли някой който да ми разтълкува следните стойности от реглажа на колата, който си направих днес...

Значи механика, ме убеждаваше че няма как да се коригира страничния наклон на предните гуми на колата.. според мен неможе да няма..

Идеи? Вижте числата и ми кажете ОК ли са нещата или механика не е достатъчно компетентен?
Учтив човек беше и ми отговаряше на всички въпроси, но според мен това не е ОК (страничния наклон на предните гуми)... мерси :) ... можи би аз греша, признавам си не съм експерт по реглаж ходова част.

Изображение

Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Реглаж на преден и заден мост.

Мнение от bai_ILIA » 11 Мар 2013, 15:57

правилно ти е казал за страничния наклон на предните колела, че не се регулира. самия тампон на макферсона има една метална пъпка, която се показва през бомбето и фиксира наклона на амортесьора.

виж в Ауто Дата какви стойности й дават. имай на предвид, че и да си на ръба или малко над тях, няма проблем. ако имаше проблем щяха да ти кажат на стенда. едва ли са толкова некадърни. червените стойности са точно такива - извън зададените. според мен отклонението е незначително и затова ти е казал човечеца, че всичко е наред.

ако имаш съмнение мини стенд на още едно място. аз така минах 2 стенда докато сам установих, че пъпката на тампона на макферсона не се показва и затова имах леко отклонение в наклона...въпреки лекото отклонение и на двата стенда казаха, че няма да има никакви проблеми. след това развихме 3-те болта на амортесьора и нацелихме пъпката да се покаже през бомбето. после въобще не съм минавал стендове, понеже наклона е фиксиран и ако всичко е наред няма как да не е в нормите...единствено може да ти бяга при крив шенкел и/или амортесьор...
"Чемодан, вокзал, Москва"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 9.12.2011
Мечтае да кара: SR-71 Blackbird

Re: Реглаж на преден и заден мост.

Мнение от MonsteR » 11 Мар 2013, 17:13

OK, бай Илия, ще ти се доверя, защото и човека леко пипаше пъпката и хъмкаше... което ме навежда на мисълта че я е проверявал... а тя се показва отлично... каза ми че ако сменя 2та тампона може да имам подобрение в тези стойности....
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 30.10.2008
Местоположение: Поморие
Пол: Мъж
Кара: Е46 М52ТУ20 ,2000г.
Мечтае да кара: бързо

Re: Реглаж на преден и заден мост.

Мнение от georgi dyulgerov » 11 Мар 2013, 18:30

За колегата от Бургас.
Отиди в сервиз Ситроен до Пума аутлет центъра. Като влезеш вътре в дъното в ляво има един дядо
дето ги прави тези неща. Много е чак и много на тънкана работи.
П.П. Ако имаш възможност си раздвижи или напръскай нужните за реглажа резбови съединения...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 6.04.2012
Пол: Мъж
Кара: 2004/330xd автомат
Мечтае да кара: bumer ...
Детайли за колата: ноо яка

Re: Реглаж на преден и заден мост.

Мнение от basko » 12 Мар 2013, 16:03

До колегата MonsteR, аз го установих това при реглажа на предницата миналата есен, майсторът гледа, бърника и ме "убеди", че няма проблем. Сложих хубави зимни гуми и ги карах с едно наум. За около 10000км не са "близнати", колата не дърпа, вози си нормално. Преди две седмици, след ремонта по предницата, пак минах на реглаж, при друг майстор, извади ми същата разпечатка, пак така?! Моята е 330 и си мислех, докато четох една тема за отцепването в коша на 330ките, аз нямам, но дали може да е от това?! Примерно моята да е тръгнала. Мислих дори за "разпънка", но цената ме отказа.
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 9.12.2011
Мечтае да кара: SR-71 Blackbird

Re: Реглаж на преден и заден мост.

Мнение от MonsteR » 12 Мар 2013, 19:46

Basko, да, стана ясно, че този страничен наклон при наще* коли не е страшен.. все пак това е 33 десети извън нормата, т.е. нещо минимално, което може да се дължи на много неща(например сплескани тампони в бомбетата, крив амортесьор, крив шенкел, наляганена гумите, абе много неща, които могат да ти дадат тези 0.33 градуса негативен наклон навътре - camber) Та зарязвам и карам така.

More negative camber tends to increase tire grip in corners. Therefore, if your car experiences understeer, you can decrease front camber (make it more negative) to improve front grip or increase rear camber (make it more positive) to decrease rear grip. Remember not to add too much negative or positive camber since it will decrease the life of your tires and may cause a blowout. Even pure race cars rarely use more than about 3 degrees of camber.


значи 1ца е xtra :)
Последна промяна MonsteR на 12 Мар 2013, 19:51, променена общо 1 път
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 6.04.2012
Пол: Мъж
Кара: 2004/330xd автомат
Мечтае да кара: bumer ...
Детайли за колата: ноо яка

Re: Реглаж на преден и заден мост.

Мнение от basko » 12 Мар 2013, 19:50

Точно така, аз съм на същото мнение. Карам и ако "близне" гумите ще го мисля. :bchug:
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 358
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: на Софията
Пол: Мъж
Кара: e46 328ti
Мечтае да кара: лястовица с рамка

Re: Реглаж на преден и заден мост.

Мнение от Skip_209 » 13 Мар 2013, 10:34

MonsteR
преди реглажа гумите на 1 мост трябва да се проверят и да са с еднакво налягане,ако не са ги проверили толкова и ти правят реглаж.

когато камбъра примерно не е в зелените граници не е фрапиращо,проблем е ако има голяма разлика между ляво и дясно колело
примерно
ляво колело -1 градус камбър
дясно колело -2,4 градуса камбър

в такъв случай колата ще дърпа


също така нормална според мен цена за реглаж е
преден или заден мост - 30лв
преден + заден - 50лв
www.Steroid-X.com
0887 474 880

Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 9.12.2011
Мечтае да кара: SR-71 Blackbird

Re: Реглаж на преден и заден мост.

Мнение от MonsteR » 13 Мар 2013, 15:32

Гумите бяха добре, аз съм си ги проверил преди да отида... по спецификация. А иначе цената беше преден + заден 36 лв. ааа в Дару искат 150 :shock: .. кво пият тея хора там не знам...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Реглаж на преден и заден мост.

Мнение от Gqbriel » 13 Мар 2013, 19:18

Skip_209 написа:MonsteR
преди реглажа гумите на 1 мост трябва да се проверят и да са с еднакво налягане,ако не са ги проверили толкова и ти правят реглаж.

когато камбъра примерно не е в зелените граници не е фрапиращо,проблем е ако има голяма разлика между ляво и дясно колело
примерно


Напълно подкрепям и аз съм с негативен (големи спортисти по завоите тея печки),но при мен е от крив тампон най-вероятно,беше крива остта на преден десен лагер главина - смених го,пак има леко изкривяване - но зимните гуми с този сетъп са видяли над 15 000км - и са като нови.

Мини 2-ри реглаж но този път седни в колата - и сам си нагласи волана - стягате хубаво и да прегледа предницата отново
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Реглаж на преден и заден мост.

Мнение от Dirty M5 driveR » 14 Мар 2013, 8:37

Изобщо не е задължително при големи разлики межу двата напречни наклона колата да дърпа. Аз карам е34 и при мен дори едното колело е с положителен наклон, и пак не дърпа.
На колегата по-горе с разпечатката наклоните са му ок, няма нужда да се притеснява.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook