Реглаж на преден и заден мост.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- turbobg93
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 22.08.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335d
Re: Реглаж на преден и заден мост.
Също така и някой от Варна , ако може да сподели
Мерси предварително!

Re: Реглаж на преден и заден мост.
Аз ходих в M Car Пловдив.
140 лв. диагностика на преден и заден мост + 20 лв.за регулиране на мост.И това при условие,че нямате луфтове в окачването и гумите са в добро състояние,че и заради тях може да дърпа.
140 лв. диагностика на преден и заден мост + 20 лв.за регулиране на мост.И това при условие,че нямате луфтове в окачването и гумите са в добро състояние,че и заради тях може да дърпа.
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: Реглаж на преден и заден мост.
s_max написа:Аз ходих в M Car Пловдив.
140 лв. диагностика на преден и заден мост + 20 лв.за регулиране на мост.И това при условие,че нямате луфтове в окачването и гумите са в добро състояние,че и заради тях може да дърпа.
Малко много ми се виждат тия 140лв.Каква по-точно диагностика ти правиха за тях?
- kunaa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 12.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D
- Мечтае да кара: м5
- Детайли за колата: черна печка
- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: Реглаж на преден и заден мост.
Колеги, ще се намери ли някой който да ми разтълкува следните стойности от реглажа на колата, който си направих днес...
Значи механика, ме убеждаваше че няма как да се коригира страничния наклон на предните гуми на колата.. според мен неможе да няма..
Идеи? Вижте числата и ми кажете ОК ли са нещата или механика не е достатъчно компетентен?
Учтив човек беше и ми отговаряше на всички въпроси, но според мен това не е ОК (страничния наклон на предните гуми)... мерси
... можи би аз греша, признавам си не съм експерт по реглаж ходова част.


Значи механика, ме убеждаваше че няма как да се коригира страничния наклон на предните гуми на колата.. според мен неможе да няма..
Идеи? Вижте числата и ми кажете ОК ли са нещата или механика не е достатъчно компетентен?
Учтив човек беше и ми отговаряше на всички въпроси, но според мен това не е ОК (страничния наклон на предните гуми)... мерси




- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Реглаж на преден и заден мост.
правилно ти е казал за страничния наклон на предните колела, че не се регулира. самия тампон на макферсона има една метална пъпка, която се показва през бомбето и фиксира наклона на амортесьора.
виж в Ауто Дата какви стойности й дават. имай на предвид, че и да си на ръба или малко над тях, няма проблем. ако имаше проблем щяха да ти кажат на стенда. едва ли са толкова некадърни. червените стойности са точно такива - извън зададените. според мен отклонението е незначително и затова ти е казал човечеца, че всичко е наред.
ако имаш съмнение мини стенд на още едно място. аз така минах 2 стенда докато сам установих, че пъпката на тампона на макферсона не се показва и затова имах леко отклонение в наклона...въпреки лекото отклонение и на двата стенда казаха, че няма да има никакви проблеми. след това развихме 3-те болта на амортесьора и нацелихме пъпката да се покаже през бомбето. после въобще не съм минавал стендове, понеже наклона е фиксиран и ако всичко е наред няма как да не е в нормите...единствено може да ти бяга при крив шенкел и/или амортесьор...
виж в Ауто Дата какви стойности й дават. имай на предвид, че и да си на ръба или малко над тях, няма проблем. ако имаше проблем щяха да ти кажат на стенда. едва ли са толкова некадърни. червените стойности са точно такива - извън зададените. според мен отклонението е незначително и затова ти е казал човечеца, че всичко е наред.
ако имаш съмнение мини стенд на още едно място. аз така минах 2 стенда докато сам установих, че пъпката на тампона на макферсона не се показва и затова имах леко отклонение в наклона...въпреки лекото отклонение и на двата стенда казаха, че няма да има никакви проблеми. след това развихме 3-те болта на амортесьора и нацелихме пъпката да се покаже през бомбето. после въобще не съм минавал стендове, понеже наклона е фиксиран и ако всичко е наред няма как да не е в нормите...единствено може да ти бяга при крив шенкел и/или амортесьор...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: Реглаж на преден и заден мост.
OK, бай Илия, ще ти се доверя, защото и човека леко пипаше пъпката и хъмкаше... което ме навежда на мисълта че я е проверявал... а тя се показва отлично... каза ми че ако сменя 2та тампона може да имам подобрение в тези стойности....

- georgi dyulgerov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 30.10.2008
- Местоположение: Поморие
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 М52ТУ20 ,2000г.
- Мечтае да кара: бързо
Re: Реглаж на преден и заден мост.
За колегата от Бургас.
Отиди в сервиз Ситроен до Пума аутлет центъра. Като влезеш вътре в дъното в ляво има един дядо
дето ги прави тези неща. Много е чак и много на тънкана работи.
П.П. Ако имаш възможност си раздвижи или напръскай нужните за реглажа резбови съединения...
Отиди в сервиз Ситроен до Пума аутлет центъра. Като влезеш вътре в дъното в ляво има един дядо
дето ги прави тези неща. Много е чак и много на тънкана работи.
П.П. Ако имаш възможност си раздвижи или напръскай нужните за реглажа резбови съединения...
- basko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 6.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 2004/330xd автомат
- Мечтае да кара: bumer ...
- Детайли за колата: ноо яка
Re: Реглаж на преден и заден мост.
До колегата MonsteR, аз го установих това при реглажа на предницата миналата есен, майсторът гледа, бърника и ме "убеди", че няма проблем. Сложих хубави зимни гуми и ги карах с едно наум. За около 10000км не са "близнати", колата не дърпа, вози си нормално. Преди две седмици, след ремонта по предницата, пак минах на реглаж, при друг майстор, извади ми същата разпечатка, пак така?! Моята е 330 и си мислех, докато четох една тема за отцепването в коша на 330ките, аз нямам, но дали може да е от това?! Примерно моята да е тръгнала. Мислих дори за "разпънка", но цената ме отказа.
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!
- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: Реглаж на преден и заден мост.
Basko, да, стана ясно, че този страничен наклон при наще* коли не е страшен.. все пак това е 33 десети извън нормата, т.е. нещо минимално, което може да се дължи на много неща(например сплескани тампони в бомбетата, крив амортесьор, крив шенкел, наляганена гумите, абе много неща, които могат да ти дадат тези 0.33 градуса негативен наклон навътре - camber) Та зарязвам и карам така.
значи 1ца е xtra
More negative camber tends to increase tire grip in corners. Therefore, if your car experiences understeer, you can decrease front camber (make it more negative) to improve front grip or increase rear camber (make it more positive) to decrease rear grip. Remember not to add too much negative or positive camber since it will decrease the life of your tires and may cause a blowout. Even pure race cars rarely use more than about 3 degrees of camber.
значи 1ца е xtra

Последна промяна MonsteR на 12 Мар 2013, 19:51, променена общо 1 път

- basko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 6.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 2004/330xd автомат
- Мечтае да кара: bumer ...
- Детайли за колата: ноо яка
Re: Реглаж на преден и заден мост.
Точно така, аз съм на същото мнение. Карам и ако "близне" гумите ще го мисля. 

Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!
- Skip_209
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: на Софията
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ti
- Мечтае да кара: лястовица с рамка
Re: Реглаж на преден и заден мост.
MonsteR
преди реглажа гумите на 1 мост трябва да се проверят и да са с еднакво налягане,ако не са ги проверили толкова и ти правят реглаж.
когато камбъра примерно не е в зелените граници не е фрапиращо,проблем е ако има голяма разлика между ляво и дясно колело
примерно
ляво колело -1 градус камбър
дясно колело -2,4 градуса камбър
в такъв случай колата ще дърпа
също така нормална според мен цена за реглаж е
преден или заден мост - 30лв
преден + заден - 50лв
преди реглажа гумите на 1 мост трябва да се проверят и да са с еднакво налягане,ако не са ги проверили толкова и ти правят реглаж.
когато камбъра примерно не е в зелените граници не е фрапиращо,проблем е ако има голяма разлика между ляво и дясно колело
примерно
ляво колело -1 градус камбър
дясно колело -2,4 градуса камбър
в такъв случай колата ще дърпа
също така нормална според мен цена за реглаж е
преден или заден мост - 30лв
преден + заден - 50лв
www.Steroid-X.com
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
0887 474 880
Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33
- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: Реглаж на преден и заден мост.
Гумите бяха добре, аз съм си ги проверил преди да отида... по спецификация. А иначе цената беше преден + заден 36 лв. ааа в Дару искат 150
.. кво пият тея хора там не знам...


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Реглаж на преден и заден мост.
Skip_209 написа:MonsteR
преди реглажа гумите на 1 мост трябва да се проверят и да са с еднакво налягане,ако не са ги проверили толкова и ти правят реглаж.
когато камбъра примерно не е в зелените граници не е фрапиращо,проблем е ако има голяма разлика между ляво и дясно колело
примерно
Напълно подкрепям и аз съм с негативен (големи спортисти по завоите тея печки),но при мен е от крив тампон най-вероятно,беше крива остта на преден десен лагер главина - смених го,пак има леко изкривяване - но зимните гуми с този сетъп са видяли над 15 000км - и са като нови.
Мини 2-ри реглаж но този път седни в колата - и сам си нагласи волана - стягате хубаво и да прегледа предницата отново
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Реглаж на преден и заден мост.
Изобщо не е задължително при големи разлики межу двата напречни наклона колата да дърпа. Аз карам е34 и при мен дори едното колело е с положителен наклон, и пак не дърпа.
На колегата по-горе с разпечатката наклоните са му ок, няма нужда да се притеснява.
На колегата по-горе с разпечатката наклоните са му ок, няма нужда да се притеснява.
51 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани