Плафон от е39 в е36!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
54 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- -Юли-
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 30.06.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: на бензин.....
- Мечтае да кара: на ток.....
- Детайли за колата: 2007--2012->е36 m43b16 95г седан
2012--2013->е36 m52b28 95г седан
2013--2015->е46 m52b20tu 2000г купе
2015--2016->е46 m54b30 2001г купе
2016---e46 m47TUd20 2003г компот
2019---e90 m47 2006
2020—е38 m62b44 1999 + golf 6 2010
Re: Плафон от е39 в е36!
сега на тоя студ малко трудно ще ти кажа
,но по спомени тръгнах от кафявия кабел на колата с кафявия кабел на плафона ,той трябваше да е ''-''и всички други кабели са ''+'' пробваш и което светне ....като за целта се надявам ,че преди това си бил със фейсовия плафон с лупите,а не този с едната лапма ,за който явно липсват и кабели.....там схемата не я знам 


Тия опели горящи много и невървящи, трошливи, с външен вид на фейслифтова каруца, с пластмасови табла и салони от плат за пердета, гниещи и без никви екстри ......,бмв-та ги оставeте на нас балъците!!!!
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Плафон от е39 в е36!
slaiko написа:-Юли- написа:всичко стана перфектнои тези двете диодчета светят само на контакт!!!
http://picbg.net/img.php?file=cbe724f82ac85c71.jpg
http://picbg.net/img.php?file=e12dc21c7deb144b.jpg
Колега дай някаква схема как си ги вързал че не съвпадат цветовете от единия към другия плафон нещо не можах да го вържа само изгорях 2 бушона и пак съм си със стария
Колега, имай предвид, че ако бутоните на плафона от Е39 не са със задържане и за да стане плафонът 100% като на Е36 се налага да се направи една допълнителна схема. Аз лично съм виждал плафон с такива бутони, ако има с бутони със задържане ще е по-лесно. Твоят плафон с какви бутони е?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Киров
- Пловдивски Джигит
-
- Мнения: 735
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 728 IA
Re: Плафон от е39 в е36!
Колеги, а плафона от е46 фаселифт пак ли иска преправяне на буксата или си става директно.... 

- slaiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 16.01.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е36 ALPINA B8 4.6
Re: Плафон от е39 в е36!
stony1 написа:slaiko написа:-Юли- написа:всичко стана перфектнои тези двете диодчета светят само на контакт!!!
http://picbg.net/img.php?file=cbe724f82ac85c71.jpg
http://picbg.net/img.php?file=e12dc21c7deb144b.jpg
Колега дай някаква схема как си ги вързал че не съвпадат цветовете от единия към другия плафон нещо не можах да го вържа само изгорях 2 бушона и пак съм си със стария
Колега, имай предвид, че ако бутоните на плафона от Е39 не са със задържане и за да стане плафонът 100% като на Е36 се налага да се направи една допълнителна схема. Аз лично съм виждал плафон с такива бутони, ако има с бутони със задържане ще е по-лесно. Твоят плафон с какви бутони е?
Моят плафон е с 3 лампички 2 за четене и една в средата тази централната и са с копчета а не като плафона на Е39 с задържане . Пробвахме да го вържем започнахме с кафявия и има и един постоянен + но не можахме да го подкараме въртяхме кабели

- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Плафон от е39 в е36!
slaiko написа:stony1 написа:slaiko написа:-Юли- написа:всичко стана перфектнои тези двете диодчета светят само на контакт!!!
http://picbg.net/img.php?file=cbe724f82ac85c71.jpg
http://picbg.net/img.php?file=e12dc21c7deb144b.jpg
Колега дай някаква схема как си ги вързал че не съвпадат цветовете от единия към другия плафон нещо не можах да го вържа само изгорях 2 бушона и пак съм си със стария
Колега, имай предвид, че ако бутоните на плафона от Е39 не са със задържане и за да стане плафонът 100% като на Е36 се налага да се направи една допълнителна схема. Аз лично съм виждал плафон с такива бутони, ако има с бутони със задържане ще е по-лесно. Твоят плафон с какви бутони е?
Моят плафон е с 3 лампички 2 за четене и една в средата тази централната и са с копчета а не като плафона на Е39 с задържане . Пробвахме да го вържем започнахме с кафявия и има и един постоянен + но не можахме да го подкараме въртяхме кабели
Аз си намерих плафони отпред и отзад от е46 кристални, проблема ми идва в централния бутон понеже е НЕ задържащ, на лампите за четене проблем няма както и отзад ще стане всичко. Мисля си, копчето от плафона на е36 за централната лампа да го наместя на мястото на бутона и съм 99% процента убеден че ще стане, сваля се капачето на бутона от е46 (тази част което натискаме) и ще се използва като като адаптер понеже дупката е по голяма от копчето на е36. Мисля да го изрежа капачето на бутона и да го фиксирам да не мърда, а от там ще се подава културно копчето от е36 и според мен ще се получи много добре.. Оставя ми само да го направя. После две-три жици трябва да се направят както и буксата да се преправи малко като преходник..
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
- slaiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 16.01.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е36 ALPINA B8 4.6
Re: Плафон от е39 в е36!
Cosworth написа:slaiko написа:stony1 написа:slaiko написа:-Юли- написа:всичко стана перфектнои тези двете диодчета светят само на контакт!!!
http://picbg.net/img.php?file=cbe724f82ac85c71.jpg
http://picbg.net/img.php?file=e12dc21c7deb144b.jpg
Колега дай някаква схема как си ги вързал че не съвпадат цветовете от единия към другия плафон нещо не можах да го вържа само изгорях 2 бушона и пак съм си със стария
Колега, имай предвид, че ако бутоните на плафона от Е39 не са със задържане и за да стане плафонът 100% като на Е36 се налага да се направи една допълнителна схема. Аз лично съм виждал плафон с такива бутони, ако има с бутони със задържане ще е по-лесно. Твоят плафон с какви бутони е?
Моят плафон е с 3 лампички 2 за четене и една в средата тази централната и са с копчета а не като плафона на Е39 с задържане . Пробвахме да го вържем започнахме с кафявия и има и един постоянен + но не можахме да го подкараме въртяхме кабели
Аз си намерих плафони отпред и отзад от е46 кристални, проблема ми идва в централния бутон понеже е НЕ задържащ, на лампите за четене проблем няма както и отзад ще стане всичко. Мисля си, копчето от плафона на е36 за централната лампа да го наместя на мястото на бутона и съм 99% процента убеден че ще стане, сваля се капачето на бутона от е46 (тази част което натискаме) и ще се използва като като адаптер понеже дупката е по голяма от копчето на е36. Мисля да го изрежа капачето на бутона и да го фиксирам да не мърда, а от там ще се подава културно копчето от е36 и според мен ще се получи много добре.. Оставя ми само да го направя. После две-три жици трябва да се направят както и буксата да се преправи малко като преходник..
Не можахме да го пуснем плафона от Е39-ката защото се оказа че лайт модула го управлява и няма как да работят всички функции и си реших по друг начин проблема като сложих диодите в стария плафон
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Плафон от е39 в е36!
slaiko написа:Cosworth написа:slaiko написа:stony1 написа:slaiko написа:-Юли- написа:всичко стана перфектнои тези двете диодчета светят само на контакт!!!
http://picbg.net/img.php?file=cbe724f82ac85c71.jpg
http://picbg.net/img.php?file=e12dc21c7deb144b.jpg
Колега дай някаква схема как си ги вързал че не съвпадат цветовете от единия към другия плафон нещо не можах да го вържа само изгорях 2 бушона и пак съм си със стария
Колега, имай предвид, че ако бутоните на плафона от Е39 не са със задържане и за да стане плафонът 100% като на Е36 се налага да се направи една допълнителна схема. Аз лично съм виждал плафон с такива бутони, ако има с бутони със задържане ще е по-лесно. Твоят плафон с какви бутони е?
Моят плафон е с 3 лампички 2 за четене и една в средата тази централната и са с копчета а не като плафона на Е39 с задържане . Пробвахме да го вържем започнахме с кафявия и има и един постоянен + но не можахме да го подкараме въртяхме кабели
Аз си намерих плафони отпред и отзад от е46 кристални, проблема ми идва в централния бутон понеже е НЕ задържащ, на лампите за четене проблем няма както и отзад ще стане всичко. Мисля си, копчето от плафона на е36 за централната лампа да го наместя на мястото на бутона и съм 99% процента убеден че ще стане, сваля се капачето на бутона от е46 (тази част което натискаме) и ще се използва като като адаптер понеже дупката е по голяма от копчето на е36. Мисля да го изрежа капачето на бутона и да го фиксирам да не мърда, а от там ще се подава културно копчето от е36 и според мен ще се получи много добре.. Оставя ми само да го направя. После две-три жици трябва да се направят както и буксата да се преправи малко като преходник..
Не можахме да го пуснем плафона от Е39-ката защото се оказа че лайт модула го управлява и няма как да работят всички функции и си реших по друг начин проблема като сложих диодите в стария плафон
Прати ми го този плафон от Е39, аз ще го пусна с всичките му функции и без лайт модул.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- slaiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 16.01.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е36 ALPINA B8 4.6
Re: Плафон от е39 в е36!
stony1 написа:slaiko написа:Cosworth написа:slaiko написа:stony1 написа:slaiko написа:-Юли- написа:всичко стана перфектнои тези двете диодчета светят само на контакт!!!
http://picbg.net/img.php?file=cbe724f82ac85c71.jpg
http://picbg.net/img.php?file=e12dc21c7deb144b.jpg
Колега дай някаква схема как си ги вързал че не съвпадат цветовете от единия към другия плафон нещо не можах да го вържа само изгорях 2 бушона и пак съм си със стария
Колега, имай предвид, че ако бутоните на плафона от Е39 не са със задържане и за да стане плафонът 100% като на Е36 се налага да се направи една допълнителна схема. Аз лично съм виждал плафон с такива бутони, ако има с бутони със задържане ще е по-лесно. Твоят плафон с какви бутони е?
Моят плафон е с 3 лампички 2 за четене и една в средата тази централната и са с копчета а не като плафона на Е39 с задържане . Пробвахме да го вържем започнахме с кафявия и има и един постоянен + но не можахме да го подкараме въртяхме кабели
Аз си намерих плафони отпред и отзад от е46 кристални, проблема ми идва в централния бутон понеже е НЕ задържащ, на лампите за четене проблем няма както и отзад ще стане всичко. Мисля си, копчето от плафона на е36 за централната лампа да го наместя на мястото на бутона и съм 99% процента убеден че ще стане, сваля се капачето на бутона от е46 (тази част което натискаме) и ще се използва като като адаптер понеже дупката е по голяма от копчето на е36. Мисля да го изрежа капачето на бутона и да го фиксирам да не мърда, а от там ще се подава културно копчето от е36 и според мен ще се получи много добре.. Оставя ми само да го направя. После две-три жици трябва да се направят както и буксата да се преправи малко като преходник..
Не можахме да го пуснем плафона от Е39-ката защото се оказа че лайт модула го управлява и няма как да работят всички функции и си реших по друг начин проблема като сложих диодите в стария плафон
Прати ми го този плафон от Е39, аз ще го пусна с всичките му функции и без лайт модул.
Късно е на съставни части е

- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Плафон от е39 в е36!
Добре де, на е46 и на е39 как е по схема, явно бутоните не са със задържане, как става там химията, някоя схема има ли някой на е46 и е39
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Плафон от е39 в е36!
baitun написа:Добре де, на е46 и на е39 как е по схема, явно бутоните не са със задържане, как става там химията, някоя схема има ли някой на е46 и е39
На схемата не пише кой бутони са със задържане и кой не.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Плафон от е39 в е36!
Има ли сток плафон с бутони за задържане на е46 и е39 и като се натисне средния бутон и се задържи свети ли в средата, а като го пуснеш да изгасва, според мен през комфортмодула може би минава сигнала
- Киров
- Пловдивски Джигит
-
- Мнения: 735
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 728 IA
Re: Плафон от е39 в е36!
baitun написа:Има ли сток плафон с бутони за задържане на е46 и е39 и като се натисне средния бутон и се задържи свети ли в средата, а като го пуснеш да изгасва, според мен през комфортмодула може би минава сигнала
аз мисля че нямат плафон със задържане... поне аз не съм виждал на нито едно е46/е39 такъв плафон...

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Плафон от е39 в е36!
Ако някой ми подари един плафон от Е39, ще го направя да работи в Е36 - plug&play и ще постна цялото инфо в темата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Плафон от е39 в е36!
stony1 написа:Ако някой ми подари един плафон от Е39, ще го направя да работи в Е36 - plug&play и ще постна цялото инфо в темата.
И от е46 друже


54 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани