дневни светлини

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Re: дневни светлини

Мнение от 100imenov » 01 Мар 2013, 12:06

Баш оригинален си е,че и с крушки на дългите(синички при това)хехе,просто има някаква разместване в ел.схемата според мене.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: дневни светлини

Мнение от JTD » 01 Мар 2013, 12:09

100imenov написа:Баш оригинален си е,че и с крушки на дългите(синички при това)хехе,просто има някаква разместване в ел.схемата според мене.

Баш, ама на дали. :lol:
Само като му видиш "отпечатъка" на стената и се разбира дали е оригинален.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: дневни светлини

Мнение от Gqbriel » 02 Мар 2013, 19:06

stoimenov_1958 написа:Според мен логиката на биксенона е следната:на къси имаме четири фара за близко разстояние,на дълги имаме къси и дълги.Трябва да отбележим и комфорта от четири лупи.

На къси имаш само 2 фара - лупи с бленда,да пречупва светлината,на дълги +2 крушки на рефлектори с различно отразяване на светлината и отворена бленда на лупата така имаш светлина на право и настрани.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: дневни светлини

Мнение от Retrofit » 02 Мар 2013, 20:10

100imenov написа:Леко отклонение...
Предложение как да се смени начина на примигване,нормалното е като са включени късите и дръпнеш лоста назад светват вътрешните крушки,аз искам като го дръпна да се отваря само лещата на лупата като от клипа? :roll:
http://www.youtube.com/watch?v=YA55cD8u3-o


Много лесно се прави, свързва се едно реле за време към дългите, настройва се на 1 секунда закъснение и ефекта се постига.
Примигваш само с би-ксенона, а като дадеш дълги, халогенните секции се включват с 1 секунда закъснение.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 994
Регистриран на: 3.05.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 245

Re: дневни светлини

Мнение от dido0o``` » 02 Мар 2013, 20:34

Retrofit написа:
100imenov написа:Леко отклонение...
Предложение как да се смени начина на примигване,нормалното е като са включени късите и дръпнеш лоста назад светват вътрешните крушки,аз искам като го дръпна да се отваря само лещата на лупата като от клипа? :roll:
http://www.youtube.com/watch?v=YA55cD8u3-o


Много лесно се прави, свързва се едно реле за време към дългите, настройва се на 1 секунда закъснение и ефекта се постига.
Примигваш само с би-ксенона, а като дадеш дълги, халогенните секции се включват с 1 секунда закъснение.

Доста се отклоняваме от темата, но можеш ли малко по-подробно да кажеш какво е това реле, което може да се настройва? Че ми трябва такова за други цели.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: дневни светлини

Мнение от JTD » 03 Мар 2013, 1:26

Retrofit написа:
100imenov написа:Леко отклонение...
Предложение как да се смени начина на примигване,нормалното е като са включени късите и дръпнеш лоста назад светват вътрешните крушки,аз искам като го дръпна да се отваря само лещата на лупата като от клипа? :roll:
http://www.youtube.com/watch?v=YA55cD8u3-o


Много лесно се прави, свързва се едно реле за време към дългите, настройва се на 1 секунда закъснение и ефекта се постига.
Примигваш само с би-ксенона, а като дадеш дълги, халогенните секции се включват с 1 секунда закъснение.

Сигурен ли си, че като дръпнеш ръчката за фаровете към теб, демек да присветнеш само, се активират блендите на ксеноновата крушка (активира се би-ксенона)?
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: дневни светлини

Мнение от Retrofit » 03 Мар 2013, 11:36

Ако въпроса е зададен към мен, да разбира се, блендата се свързва преди релето за време, само дългите минават през него.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: дневни светлини

Мнение от JTD » 03 Мар 2013, 13:16

Retrofit написа:Ако въпроса е зададен към мен, да разбира се, блендата се свързва преди релето за време, само дългите минават през него.

Мисълта ми е такава, че ако дръпнеш лоста за фаровете към теб (светлинен импулс) не се отварят би-ксеноновите бленди.
Те се отварят само когато бутнеш лоста напред, за да включиш дългите светлини.
И като го направиш това с време-релето все тая, при положение, че блендите не се отварят на ксенона при светлинен сигнал.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: дневни светлини

Мнение от Retrofit » 03 Мар 2013, 18:33

При оригиналния би-ксенон по подразбиране не се отваря клапата на ксенона при присвяткане, но с една кодировка на LCM-а всичко си идва на мястото.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: дневни светлини

Мнение от JTD » 03 Мар 2013, 19:07

Retrofit написа:При оригиналния би-ксенон по подразбиране не се отваря клапата на ксенона при присвяткане, но с една кодировка на LCM-а всичко си идва на мястото.

Ясно. Може ли да споделиш коя е опцията, която трябва да се промени, за да се отварят блендите и при светлинен сигнал?
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 994
Регистриран на: 3.05.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 245

Re: дневни светлини

Мнение от dido0o``` » 03 Мар 2013, 19:23

JTD написа:
Retrofit написа:При оригиналния би-ксенон по подразбиране не се отваря клапата на ксенона при присвяткане, но с една кодировка на LCM-а всичко си идва на мястото.

Ясно. Може ли да споделиш коя е опцията, която трябва да се промени, за да се отварят блендите и при светлинен сигнал?

Какво означава това да се отварят блендите? Да се пуска и ксенона на лупите при светлинен сигнал?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: дневни светлини

Мнение от Retrofit » 03 Мар 2013, 19:27

bixenon_ein_bei_lichthupe

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Re: дневни светлини

Мнение от 100imenov » 03 Мар 2013, 20:05

:yes: ей тва ми трябваше мерси.

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: дневни светлини

Мнение от © » 03 Мар 2013, 21:22

При допълнително слагания ксенон тази опция не трябва да се активира, защото "адаптерите" просто разклоняват плюса на дългите към клапите на биксенона :mhihi: Би ли дал някакво примерно "реле за време" да видя какво представлява? Не, че имам време за подобни модификации, но не е излишно да се знае

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: дневни светлини

Мнение от JTD » 04 Мар 2013, 0:15

Retrofit написа:bixenon_ein_bei_lichthupe

:yes:
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook