Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Въпрос за спирачки при е36
Па натъпчи цилиндъра с кенефна хартия
Мен ако питаш не се занимавай с бормашината. На песъкоструя става далеч по-добре.

Мен ако питаш не се занимавай с бормашината. На песъкоструя става далеч по-добре.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Въпрос за спирачки при е36
Сашо, мойте бяха едни топки ръжда направо и на песъкоструя се изчистиха на 100%. Бяха от Англия и явно бяха седяли свалени някъде в киреча.. абе много зле. Явно трябва хубав и силен апарат.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпрос за спирачки при е36
bum_bum написа:Сашо, мойте бяха едни топки ръжда направо и на песъкоструя се изчистиха на 100%. Бяха от Англия и явно бяха седяли свалени някъде в киреча.. абе много зле. Явно трябва хубав и силен апарат.
Е, да де ама аз не знам моите от каква кола са и понеже също са яко на люспи ме притесни коментара на DPY, че може и да изчезнат след пясъкоструя


И за тва реших, че ше ги почна ръчно тея дни и ако под ръждата на ръждата дето е под ръждата има още ръжда


Идеята ми за сега е да ги разглобя първо, което ще стане в началото на работната седмица, че резбите са яко запекли и не е за домашни условия работата, после баня в нафта, после телени четки и евентуално някоя шкурка да им удара за шайн ефект

Кажете ся сериозно да махам ли буталото или не и ако го махна с кво да запуша дупката, така че да преживее евентуалния песъкоструй



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Въпрос за спирачки при е36
ogata написа:bum_bum написа:Сашо, мойте бяха едни топки ръжда направо и на песъкоструя се изчистиха на 100%. Бяха от Англия и явно бяха седяли свалени някъде в киреча.. абе много зле. Явно трябва хубав и силен апарат.
Е, да де ама аз не знам моите от каква кола са и понеже също са яко на люспи ме притесни коментара на DPY, че може и да изчезнат след пясъкоструя![]()
![]()
И за тва реших, че ше ги почна ръчно тея дни и ако под ръждата на ръждата дето е под ръждата има още ръждаще ги карам да им влезе песък по дупките па квото ще да става
![]()
Идеята ми за сега е да ги разглобя първо, което ще стане в началото на работната седмица, че резбите са яко запекли и не е за домашни условия работата, после баня в нафта, после телени четки и евентуално някоя шкурка да им удара за шайн ефект
Кажете ся сериозно да махам ли буталото или не и ако го махна с кво да запуша дупката, така че да преживее евентуалния песъкоструй
Обикновено и в началото на цилиндъра има леко избила ръжда, по самата повърхност на цилиндъра. Зависи колко време са седяли навън на дъжда. Според мен дай ги заедно с буталото на пескоструй, защото то ще ти опази цилиндъра от пясъка. А там не трябва да има деруги


П.С. Колкото и да са ръждясали няма да изчезнат, Dpy се бъзика, не са от станиол все пак


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Въпрос за спирачки при е36
Е ясно, че се бъзиках, поукрасих малко, за да е по интересно
Целта беше да се избягват покупки на такива ръждиляци, имакйки предвид, че има достатъчно в прилично първоначално състояние.

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Въпрос за спирачки при е36
bum_bum написа:Сашо, мойте бяха едни топки ръжда направо и на песъкоструя се изчистиха на 100%. Бяха от Англия и явно бяха седяли свалени някъде в киреча.. абе много зле. Явно трябва хубав и силен апарат.
Аз съм работил на песъкоструен апарат ама беше доста слабичък, защото можеше да се работи с голи ръце (малко болезнено, но поносимо). Използваше се за заличаване на оцветеното от високата температура при заварки на стоманата. Щом ти е помогнал значи има доста по-силни, на такъв дето работих няма да стане 100%


- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпрос за спирачки при е36
Добрем, ами праховото боядисване ? Още като се чудих как да правя джантите ми обясниха, че въпросният предмет, който трябва да бъде боядисан се нагрява и се боядисва като самата боя е някъв вид PVC ... та праховото най-удачният вариант ли е за апарати или е по-добре някой бояджия да ми ги пръсне ?


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Въпрос за спирачки при е36
ogata написа:Добрем, ами праховото боядисване ? Още като се чудих как да правя джантите ми обясниха, че въпросният предмет, който трябва да бъде боядисан се нагрява и се боядисва като самата боя е някъв вид PVC ... та праховото най-удачният вариант ли е за апарати или е по-добре някой бояджия да ми ги пръсне ?
Май поцинковането си е най-добре



"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Въпрос за спирачки при е36
За охлаждането нямам идея. Праховото е кофти, че може и да не хване добре навсякъде и да избие пак ръжда след не много време. Другото е, че ако го чукнеш по-яко някъде не се дере, а пада голяма люспа. Цинка за мен си е най-добре. Мойте вече 3-та година май стана нямат разлика. Няма фешън цветове ама шанс.. 
Праховото там, където ги носих е бая силно. Целия мост там чистих и беше свалил всичко.

Праховото там, където ги носих е бая силно. Целия мост там чистих и беше свалил всичко.
Re: Въпрос за спирачки при е36
Ако се прави както трябва, няма как да не хване праховото навсякъде, ръжда също няма да избие(естествено първо трябва да са ударени на пясък). За мен е най-добрият вариант. Всеки си преценява 

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпрос за спирачки при е36
Ееее големи сте беее.
Айде да почва работната седмица, че нямам търпение
ПП. Моля да не ми бъде заключвана темата, щото мисля да слагам снимки от процеса на работа и да питам некви неща ако се наложи в последствие

Айде да почва работната седмица, че нямам търпение

ПП. Моля да не ми бъде заключвана темата, щото мисля да слагам снимки от процеса на работа и да питам некви неща ако се наложи в последствие



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Въпрос за спирачки при е36
@Бум Бум я дай някакви снимки да видя как е станало , че и аз обмислям некъв спирачен ъпдейт хей сега напролет.
Ама нали трябва да се направи и да изглежда хубаво де
Ама нали трябва да се направи и да изглежда хубаво де

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Въпрос за спирачки при е36
Тук има някакви снимки и на спирачките.
viewtopic.php?f=8&t=207080&hilit=основен+ремонт+на+ходовата+част
viewtopic.php?f=8&t=207080&hilit=основен+ремонт+на+ходовата+част
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Въпрос за спирачки при е36
Днеска супортите се разделиха от апаратите.
Цената на песъкоструя и праховото след това ще ми излезе дори по-евтино от варианта с купуването на разни мазила, илачи и труда, който ще хвърля.
Сега проблемите са ми два:
Как да извадя буталата ?
Заклинени са доста здраво. С компресор не става абсюлютно нищо.
Какъв цвят да боядисам апаратите и супортите ?
По-точно какъв цвят ще ходи на boston grun със златисти джанти ?
Дилемата ми е между червени и черни
Цената на песъкоструя и праховото след това ще ми излезе дори по-евтино от варианта с купуването на разни мазила, илачи и труда, който ще хвърля.
Сега проблемите са ми два:
Как да извадя буталата ?
Заклинени са доста здраво. С компресор не става абсюлютно нищо.
Какъв цвят да боядисам апаратите и супортите ?
По-точно какъв цвят ще ходи на boston grun със златисти джанти ?

Дилемата ми е между червени и черни


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани