Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Въпрос за спирачки при е36

Мнение от bum_bum » 02 Мар 2013, 18:53

Па натъпчи цилиндъра с кенефна хартия :mhihi:

Мен ако питаш не се занимавай с бормашината. На песъкоструя става далеч по-добре.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Въпрос за спирачки при е36

Мнение от In_Memoriam » 02 Мар 2013, 19:37

Аз написах как се маха дебелата ръжда ама без мазоли няма да минеш.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Въпрос за спирачки при е36

Мнение от bum_bum » 02 Мар 2013, 20:03

Сашо, мойте бяха едни топки ръжда направо и на песъкоструя се изчистиха на 100%. Бяха от Англия и явно бяха седяли свалени някъде в киреча.. абе много зле. Явно трябва хубав и силен апарат.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Въпрос за спирачки при е36

Мнение от ogata » 02 Мар 2013, 22:59

bum_bum написа:Сашо, мойте бяха едни топки ръжда направо и на песъкоструя се изчистиха на 100%. Бяха от Англия и явно бяха седяли свалени някъде в киреча.. абе много зле. Явно трябва хубав и силен апарат.

Е, да де ама аз не знам моите от каква кола са и понеже също са яко на люспи ме притесни коментара на DPY, че може и да изчезнат след пясъкоструя :cry: :mhihi:

И за тва реших, че ше ги почна ръчно тея дни и ако под ръждата на ръждата дето е под ръждата има още ръжда :mrgreen: ще ги карам да им влезе песък по дупките па квото ще да става :smoke:

Идеята ми за сега е да ги разглобя първо, което ще стане в началото на работната седмица, че резбите са яко запекли и не е за домашни условия работата, после баня в нафта, после телени четки и евентуално някоя шкурка да им удара за шайн ефект :mhihi:

Кажете ся сериозно да махам ли буталото или не и ако го махна с кво да запуша дупката, така че да преживее евентуалния песъкоструй :?:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Въпрос за спирачки при е36

Мнение от Nickelback » 02 Мар 2013, 23:08

ogata написа:
bum_bum написа:Сашо, мойте бяха едни топки ръжда направо и на песъкоструя се изчистиха на 100%. Бяха от Англия и явно бяха седяли свалени някъде в киреча.. абе много зле. Явно трябва хубав и силен апарат.

Е, да де ама аз не знам моите от каква кола са и понеже също са яко на люспи ме притесни коментара на DPY, че може и да изчезнат след пясъкоструя :cry: :mhihi:

И за тва реших, че ше ги почна ръчно тея дни и ако под ръждата на ръждата дето е под ръждата има още ръжда :mrgreen: ще ги карам да им влезе песък по дупките па квото ще да става :smoke:

Идеята ми за сега е да ги разглобя първо, което ще стане в началото на работната седмица, че резбите са яко запекли и не е за домашни условия работата, после баня в нафта, после телени четки и евентуално някоя шкурка да им удара за шайн ефект :mhihi:

Кажете ся сериозно да махам ли буталото или не и ако го махна с кво да запуша дупката, така че да преживее евентуалния песъкоструй :?:


Обикновено и в началото на цилиндъра има леко избила ръжда, по самата повърхност на цилиндъра. Зависи колко време са седяли навън на дъжда. Според мен дай ги заедно с буталото на пескоструй, защото то ще ти опази цилиндъра от пясъка. А там не трябва да има деруги :roll: После на ръка фино ти може да си обработиш повърхостта необхваната от пясъка :yes:

П.С. Колкото и да са ръждясали няма да изчезнат, Dpy се бъзика, не са от станиол все пак :mhihi: :yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Въпрос за спирачки при е36

Мнение от Делян » 02 Мар 2013, 23:14

Е ясно, че се бъзиках, поукрасих малко, за да е по интересно :mhihi: Целта беше да се избягват покупки на такива ръждиляци, имакйки предвид, че има достатъчно в прилично първоначално състояние.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Въпрос за спирачки при е36

Мнение от In_Memoriam » 03 Мар 2013, 0:14

bum_bum написа:Сашо, мойте бяха едни топки ръжда направо и на песъкоструя се изчистиха на 100%. Бяха от Англия и явно бяха седяли свалени някъде в киреча.. абе много зле. Явно трябва хубав и силен апарат.


Аз съм работил на песъкоструен апарат ама беше доста слабичък, защото можеше да се работи с голи ръце (малко болезнено, но поносимо). Използваше се за заличаване на оцветеното от високата температура при заварки на стоманата. Щом ти е помогнал значи има доста по-силни, на такъв дето работих няма да стане 100% :lol:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Въпрос за спирачки при е36

Мнение от ogata » 03 Мар 2013, 0:27

Добрем, ами праховото боядисване ? Още като се чудих как да правя джантите ми обясниха, че въпросният предмет, който трябва да бъде боядисан се нагрява и се боядисва като самата боя е някъв вид PVC ... та праховото най-удачният вариант ли е за апарати или е по-добре някой бояджия да ми ги пръсне ?
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Въпрос за спирачки при е36

Мнение от Nickelback » 03 Мар 2013, 0:32

ogata написа:Добрем, ами праховото боядисване ? Още като се чудих как да правя джантите ми обясниха, че въпросният предмет, който трябва да бъде боядисан се нагрява и се боядисва като самата боя е някъв вид PVC ... та праховото най-удачният вариант ли е за апарати или е по-добре някой бояджия да ми ги пръсне ?


Май поцинковането си е най-добре :roll: Бум ще потвърди. Боядисвахме, това-онова, уж с високотемпературен спрей, гледам задните поизбила пак ръждичка :banghead: От праховото боядисване ми се струва, че се влошава ефекта на охлаждане, ама може и да се втилясвам повечко :dunno:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Въпрос за спирачки при е36

Мнение от bum_bum » 03 Мар 2013, 1:09

За охлаждането нямам идея. Праховото е кофти, че може и да не хване добре навсякъде и да избие пак ръжда след не много време. Другото е, че ако го чукнеш по-яко някъде не се дере, а пада голяма люспа. Цинка за мен си е най-добре. Мойте вече 3-та година май стана нямат разлика. Няма фешън цветове ама шанс.. :mhihi:

Праховото там, където ги носих е бая силно. Целия мост там чистих и беше свалил всичко.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Въпрос за спирачки при е36

Мнение от Делян » 03 Мар 2013, 10:05

Ако се прави както трябва, няма как да не хване праховото навсякъде, ръжда също няма да избие(естествено първо трябва да са ударени на пясък). За мен е най-добрият вариант. Всеки си преценява :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Въпрос за спирачки при е36

Мнение от ogata » 03 Мар 2013, 11:57

Ееее големи сте беее. :smoke:
Айде да почва работната седмица, че нямам търпение :twisted:

ПП. Моля да не ми бъде заключвана темата, щото мисля да слагам снимки от процеса на работа и да питам некви неща ако се наложи в последствие :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Въпрос за спирачки при е36

Мнение от don_gori » 03 Мар 2013, 14:54

@Бум Бум я дай някакви снимки да видя как е станало , че и аз обмислям некъв спирачен ъпдейт хей сега напролет.
Ама нали трябва да се направи и да изглежда хубаво де :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Въпрос за спирачки при е36

Мнение от bum_bum » 03 Мар 2013, 16:02

Тук има някакви снимки и на спирачките.
viewtopic.php?f=8&t=207080&hilit=основен+ремонт+на+ходовата+част
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Въпрос за спирачки при е36

Мнение от ogata » 04 Мар 2013, 22:22

Днеска супортите се разделиха от апаратите.
Цената на песъкоструя и праховото след това ще ми излезе дори по-евтино от варианта с купуването на разни мазила, илачи и труда, който ще хвърля.

Сега проблемите са ми два:
Как да извадя буталата ?
Заклинени са доста здраво. С компресор не става абсюлютно нищо.
Какъв цвят да боядисам апаратите и супортите ?
По-точно какъв цвят ще ходи на boston grun със златисти джанти ? :mhihi:
Дилемата ми е между червени и черни
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook