дневни светлини
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Simon111
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 3.12.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0D , Х5 Ф15
Re: дневни светлини
Ами не знам какво са обаркали,уж ходих в сервиз дето разбират и се занимават само с аларми,парктроници и такива неща.Мъчиха се близо 1 час и само това направиха и после ги накарах да върнат нещата както си бяха и няма проблем с машинките и преди това съм нямам.нямам предтсва какво и как са се пробвали да го направят?
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: дневни светлини
Да не са пробвали да ти пуснат "хардуерно" дългите като дневни
т.е. да слагат някакъв модул? При теб става софтуерно и е работа за 10 мин, иди при някой колега който пуска дневните чрез кодиране!


- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: дневни светлини
Аз си мисля дали ксенона е оригинален, или са слагани би-ксенонови лупи и клапата на соленоида е вързана директно към дългите, ако е така, при активиране на дълги дневни светлини на процент, ток отива и до соленоида на клапата, от там трептене или жужене...
- Simon111
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 3.12.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0D , Х5 Ф15
Re: дневни светлини
Ами не знам в сервиза ми казаха че ксенона е оргинален,но до колко е вярно не мога да кажа?Пак питам има ли някой в Русе който може да помогне???
- SaRsEmA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Сливен, Hawaii (Honolulu)
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M Tech 2
- Детайли за колата: 320Д,2002,M Tech 2
Re: дневни светлини
Здравеите на всички.Имам едно питане което винаги ми е било интересно.Колата ми е със оригинален биксенон.При пускане на къси си светят лупите.Като цъкна дълги свети лупата на дълги и другия кръг и тои.По този начин се обезсмисля ролята на биксенон при вас така ли е?Като пресвяткам на някой отсреща е същата работа, лупите и другите кръгове светят.Братми си вкара едно Х5 от щатите при него имаше активирани дневни светлини на % и примерно като си пусни късите светят лупите му.Като пусне дългите светят само лупите а другите кръгове се включват само когато премигва и за дневни на %.Някои които има оригинален биксенон моля да сподели при него как е.Благодаря предварително.
Re: дневни светлини
В САЩ да светят два фара на дълги било забранено
За това при европейските светят и халогенните крушки на дълги, а при американските версии не. От друга страна - колкото повече (светлина), толкова по-добре 


- SaRsEmA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Сливен, Hawaii (Honolulu)
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M Tech 2
- Детайли за колата: 320Д,2002,M Tech 2
Re: дневни светлини
Благододаря ти много Слави а ако мина на американския стандарт значи ли че ще светят на дълги само биксенона?Излиза че в БГ биксенона е излишен 

Re: дневни светлини
SaRsEmA написа:Здравеите на всички.Имам едно питане което винаги ми е било интересно.Колата ми е със оригинален биксенон.При пускане на къси си светят лупите.Като цъкна дълги свети лупата на дълги и другия кръг и тои.По този начин се обезсмисля ролята на биксенон при вас така ли е?Като пресвяткам на някой отсреща е същата работа, лупите и другите кръгове светят.Братми си вкара едно Х5 от щатите при него имаше активирани дневни светлини на % и примерно като си пусни късите светят лупите му.Като пусне дългите светят само лупите а другите кръгове се включват само когато премигва и за дневни на %.Някои които има оригинален биксенон моля да сподели при него как е.Благодаря предварително.
Според теб е безсмислено да ти светят И дългите крушки, вместо само "би-ксенона"?
Предполагам знаеш, че дългите светлини са за това - да може да виждаш максимално много. Какво "безсмислие" виждаш не знам...
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: дневни светлини
JTD написа:SaRsEmA написа:Здравеите на всички.Имам едно питане което винаги ми е било интересно.Колата ми е със оригинален биксенон.При пускане на къси си светят лупите.Като цъкна дълги свети лупата на дълги и другия кръг и тои.По този начин се обезсмисля ролята на биксенон при вас така ли е?Като пресвяткам на някой отсреща е същата работа, лупите и другите кръгове светят.Братми си вкара едно Х5 от щатите при него имаше активирани дневни светлини на % и примерно като си пусни късите светят лупите му.Като пусне дългите светят само лупите а другите кръгове се включват само когато премигва и за дневни на %.Някои които има оригинален биксенон моля да сподели при него как е.Благодаря предварително.
Според теб е безсмислено да ти светят И дългите крушки, вместо само "би-ксенона"?
Предполагам знаеш, че дългите светлини са за това - да може да виждаш максимално много. Какво "безсмислие" виждаш не знам...
Грешното разбиране или незнание на bi-xenon,води до безмислието от дългите светлини

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- SaRsEmA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Сливен, Hawaii (Honolulu)
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M Tech 2
- Детайли за колата: 320Д,2002,M Tech 2
Re: дневни светлини
JTD написа:SaRsEmA написа:Здравеите на всички.Имам едно питане което винаги ми е било интересно.Колата ми е със оригинален биксенон.При пускане на къси си светят лупите.Като цъкна дълги свети лупата на дълги и другия кръг и тои.По този начин се обезсмисля ролята на биксенон при вас така ли е?Като пресвяткам на някой отсреща е същата работа, лупите и другите кръгове светят.Братми си вкара едно Х5 от щатите при него имаше активирани дневни светлини на % и примерно като си пусни късите светят лупите му.Като пусне дългите светят само лупите а другите кръгове се включват само когато премигва и за дневни на %.Някои които има оригинален биксенон моля да сподели при него как е.Благодаря предварително.
Според теб е безсмислено да ти светят И дългите крушки, вместо само "би-ксенона"?
Предполагам знаеш, че дългите светлини са за това - да може да виждаш максимално много. Какво "безсмислие" виждаш не знам...
Точно това имам впредвид :-) но както и да е щом така са го измислили значи така трябва да е благодаря на всички

Re: дневни светлини
SaRsEmA написа:JTD написа:SaRsEmA написа:Здравеите на всички.Имам едно питане което винаги ми е било интересно.Колата ми е със оригинален биксенон.При пускане на къси си светят лупите.Като цъкна дълги свети лупата на дълги и другия кръг и тои.По този начин се обезсмисля ролята на биксенон при вас така ли е?Като пресвяткам на някой отсреща е същата работа, лупите и другите кръгове светят.Братми си вкара едно Х5 от щатите при него имаше активирани дневни светлини на % и примерно като си пусни късите светят лупите му.Като пусне дългите светят само лупите а другите кръгове се включват само когато премигва и за дневни на %.Някои които има оригинален биксенон моля да сподели при него как е.Благодаря предварително.
Според теб е безсмислено да ти светят И дългите крушки, вместо само "би-ксенона"?
Предполагам знаеш, че дългите светлини са за това - да може да виждаш максимално много. Какво "безсмислие" виждаш не знам...
Точно това имам впредвид :-) но както и да е щом така са го измислили значи така трябва да е благодаря на всички
Ако може да те помоля да напишеш защо така мислиш, защо дългата крушка в другия рефлектор НЕ трябва да свети когато пуснеш дългите, защото на мен лично ми е много странно и просто искам да видя някаква логика, която за мен е необяснима, а ти намираш такава. Може и да кажеш нещо интересно, знам ли. Просто ми е интересно.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- SaRsEmA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Сливен, Hawaii (Honolulu)
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M Tech 2
- Детайли за колата: 320Д,2002,M Tech 2
Re: дневни светлини
примерно не ми харесва като се смесят ксенон със обикновенна жълта на цвят крушка.Аз съм сложил там ксенон точно заради тази причина.Като пусна дълги и ако съм със жълта става никакъв цвят.4300К съм на биксенона.Това е единствената причина :-)
- stoimenov_1958
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 28.12.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: х5
Re: дневни светлини
Според мен логиката на биксенона е следната:на къси имаме четири фара за близко разстояние,на дълги имаме къси и дълги.Трябва да отбележим и комфорта от четири лупи.
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: дневни светлини
Леко отклонение...
Предложение как да се смени начина на примигване,нормалното е като са включени късите и дръпнеш лоста назад светват вътрешните крушки,аз искам като го дръпна да се отваря само лещата на лупата като от клипа?
http://www.youtube.com/watch?v=YA55cD8u3-o
Предложение как да се смени начина на примигване,нормалното е като са включени късите и дръпнеш лоста назад светват вътрешните крушки,аз искам като го дръпна да се отваря само лещата на лупата като от клипа?

http://www.youtube.com/watch?v=YA55cD8u3-o
Re: дневни светлини
SaRsEmA написа:примерно не ми харесва като се смесят ксенон със обикновенна жълта на цвят крушка.Аз съм сложил там ксенон точно заради тази причина.Като пусна дълги и ако съм със жълта става никакъв цвят.4300К съм на биксенона.Това е единствената причина :-)
Имаш някаква логика, но да не ти пускат дългите крушки, защото цвета не ти харесвал, а да искаш така да е от завода, за мен това няма логика. Но аз за това на дългите съм с хубави, бели крушки и реално нямам разлика в цвета. Даже имам чувството, че дългите ми халогенни крушки са по-бели от ксенона.

А ксенон на дългите е малко безсмислено. Ако може да задържиш повече от 30 секунди на дълги, за да загреят ксеноновите крушки става, но практиката показва, че при едно пътуване ти трябва постоянно превключване, къси, дълги. Тогава ксеноновата крушка тъкмо започва да загрява и пак трябва да я изключиш. Просто е нерентабилно и излишно.
100imenov написа:Леко отклонение...
Предложение как да се смени начина на примигване,нормалното е като са включени късите и дръпнеш лоста назад светват вътрешните крушки,аз искам като го дръпна да се отваря само лещата на лупата като от клипа?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=YA55cD8u3-o
Това не са оригинални ксенони.
Най-вероятно човека е изкормил дългите крушки, а електрическата верига на дългите я използва за отварянето на блендата на ксеноновата лупа.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани