BMW 525d разменени клеми на акумулатора

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 25.02.2013
Пол: Мъж

BMW 525d разменени клеми на акумулатора

Мнение от milko76 » 25 Фев 2013, 21:17

Здравейте,имаме един проблем с BMW 525 d 1998г. Разменили са му клемите на акумулатора и сега нищо не работи като се свържат клемите,дори и плафоните...
Някой ако знае какво може да се е случило да сподели..
Благодаря предварително !!
И не можем да отворим жабката ключа се върти а не се отключва...
Последна промяна milko76 на 25 Фев 2013, 23:10, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: BMW 525d разменени клеми на акумулатора

Мнение от mad_presley » 25 Фев 2013, 21:23

Ами какво да се е случило, GMIII, LCM, DDE и EWS на първо време, да се види какво ще тръгне и тогава ще се търсят останалите изгорели неща. Предполагам и не пали, за това писах DDE и EWS.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 25.02.2013
Пол: Мъж

Re: BMW 525d разменени клеми на акумулатора

Мнение от milko76 » 25 Фев 2013, 21:33

Не само ,че не пали ами никаква реакция като се сложат клемите..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: BMW 525d разменени клеми на акумулатора

Мнение от gentata » 25 Фев 2013, 21:46

Възможно е някои от модулите да имат защита от това но ако я има ще е само по слаботоковите им вериги но не и по силнотоковите. Така че едва ли има невредим модул. Но знае ли човек може Ханс да е предвидил и това като е мислил ел. инсталацията. GM e пътник щом не светват плафоните, това на първо четене.
:driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 25.02.2013
Пол: Мъж

Re: BMW 525d разменени клеми на акумулатора

Мнение от milko76 » 25 Фев 2013, 22:01

Благодаря за съветите,мисля да го закачим на тестер и да видим дали ще покаже нещо...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 18.01.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 530i E39

Re: BMW 525d разменени клеми на акумулатора

Мнение от kener » 25 Фев 2013, 22:13

И нито един бушон не е изгорял??? :dunno: Преди да тръгнеш да размяташ модули провери дали идва захранване до тях т.е. всички бушони трябда да ги провериш.
40653

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: BMW 525d разменени клеми на акумулатора

Мнение от mad_presley » 25 Фев 2013, 23:26

Предпазителите горят от пренапрежение, не от обръщане на полюсите :D От обръщане на полюсите гори електрониката, но пък на една бърза сметка, към 500лв маааксимум трябва да стигнат. Както ти казах, вземи на първо време един DDE и един EWS да видите поне дали ще запали.
Принципно датчиците по мотора не би трябвало да са пострадали, но пробвайте все пак. Ако не запали....направо търси колегата @NAPSTERS (ако си от Сф.) да ти я мята :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 18.01.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 530i E39

Re: BMW 525d разменени клеми на акумулатора

Мнение от kener » 26 Фев 2013, 22:14

mad_presley написа:Предпазителите горят от пренапрежение, не от обръщане на полюсите :D От обръщане на полюсите гори електрониката, но пък на една бърза сметка, към 500лв маааксимум трябва да стигнат. Както ти казах, вземи на първо време един DDE и един EWS да видите поне дали ще запали.
Принципно датчиците по мотора не би трябвало да са пострадали, но пробвайте все пак. Ако не запали....направо търси колегата @NAPSTERS (ако си от Сф.) да ти я мята :D


Не съм съгласен с теб. Предпазителя гори, когато протече по-голям ток през веригата на предпазителя от максимално допустимия. Когато обърнеш захранването, разни полупроводикови елементи (като клампиращи диоди, обратнни диоди) се явяват свързани в права посока и без никакво токоограничение. През тях протича огромен ток и за съжаление в повечето случай изгарят по бързо от жичните предпазители. Много често заедно с тях изгарят и пистите, за които са свързани, а в случая това са захранващите за модула.

Към колегата: Ако не са ти ясни "токовете" по колата не си играй да взимаш модули и да ги сменяш сам. Да не си направиш колекция от няколко еднакви неработещи модула. Ходи в сервиз.
40653

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook