BMW 525d разменени клеми на акумулатора
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
BMW 525d разменени клеми на акумулатора
Здравейте,имаме един проблем с BMW 525 d 1998г. Разменили са му клемите на акумулатора и сега нищо не работи като се свържат клемите,дори и плафоните...
Някой ако знае какво може да се е случило да сподели..
Благодаря предварително !!
И не можем да отворим жабката ключа се върти а не се отключва...
Някой ако знае какво може да се е случило да сподели..
Благодаря предварително !!
И не можем да отворим жабката ключа се върти а не се отключва...
Последна промяна milko76 на 25 Фев 2013, 23:10, променена общо 1 път
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: BMW 525d разменени клеми на акумулатора
Ами какво да се е случило, GMIII, LCM, DDE и EWS на първо време, да се види какво ще тръгне и тогава ще се търсят останалите изгорели неща. Предполагам и не пали, за това писах DDE и EWS.
Re: BMW 525d разменени клеми на акумулатора
Не само ,че не пали ами никаква реакция като се сложат клемите..
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: BMW 525d разменени клеми на акумулатора
Възможно е някои от модулите да имат защита от това но ако я има ще е само по слаботоковите им вериги но не и по силнотоковите. Така че едва ли има невредим модул. Но знае ли човек може Ханс да е предвидил и това като е мислил ел. инсталацията. GM e пътник щом не светват плафоните, това на първо четене.


Re: BMW 525d разменени клеми на акумулатора
Благодаря за съветите,мисля да го закачим на тестер и да видим дали ще покаже нещо...
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: BMW 525d разменени клеми на акумулатора
И нито един бушон не е изгорял???
Преди да тръгнеш да размяташ модули провери дали идва захранване до тях т.е. всички бушони трябда да ги провериш.

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: BMW 525d разменени клеми на акумулатора
Предпазителите горят от пренапрежение, не от обръщане на полюсите
От обръщане на полюсите гори електрониката, но пък на една бърза сметка, към 500лв маааксимум трябва да стигнат. Както ти казах, вземи на първо време един DDE и един EWS да видите поне дали ще запали.
Принципно датчиците по мотора не би трябвало да са пострадали, но пробвайте все пак. Ако не запали....направо търси колегата @NAPSTERS (ако си от Сф.) да ти я мята

Принципно датчиците по мотора не би трябвало да са пострадали, но пробвайте все пак. Ако не запали....направо търси колегата @NAPSTERS (ако си от Сф.) да ти я мята

- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: BMW 525d разменени клеми на акумулатора
mad_presley написа:Предпазителите горят от пренапрежение, не от обръщане на полюситеОт обръщане на полюсите гори електрониката, но пък на една бърза сметка, към 500лв маааксимум трябва да стигнат. Както ти казах, вземи на първо време един DDE и един EWS да видите поне дали ще запали.
Принципно датчиците по мотора не би трябвало да са пострадали, но пробвайте все пак. Ако не запали....направо търси колегата @NAPSTERS (ако си от Сф.) да ти я мята
Не съм съгласен с теб. Предпазителя гори, когато протече по-голям ток през веригата на предпазителя от максимално допустимия. Когато обърнеш захранването, разни полупроводикови елементи (като клампиращи диоди, обратнни диоди) се явяват свързани в права посока и без никакво токоограничение. През тях протича огромен ток и за съжаление в повечето случай изгарят по бързо от жичните предпазители. Много често заедно с тях изгарят и пистите, за които са свързани, а в случая това са захранващите за модула.
Към колегата: Ако не са ти ясни "токовете" по колата не си играй да взимаш модули и да ги сменяш сам. Да не си направиш колекция от няколко еднакви неработещи модула. Ходи в сервиз.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани