сервотроник
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
сервотроник
Здравейте,
Днес монтирах едно табло high и се опитах да прекодирам колата за такова.
След това излязох да направя едно кръгче и изведнъж,волана много лек.
Колата ми е със сервотроник.Или никога не ми е работил,или......
После пак монтирах оригиналното табло и сервотроника вече го нямаше.Отново сложих с големия борд,но уви
Грешки няма на сервотроника.Само на таблото(големия борд),защото не ми работи нито разхода,нито оборотите.А дис каза,че уж се ретрофитнало всичко коректно
Аз лично се съмнявам в ретрофит кабела,но това е друга тема.
Та въпросът ми е за сервотроника.Сега ме яде от вътре,щото никога не съм въртял волана толкова леко
Днес монтирах едно табло high и се опитах да прекодирам колата за такова.
След това излязох да направя едно кръгче и изведнъж,волана много лек.
Колата ми е със сервотроник.Или никога не ми е работил,или......
После пак монтирах оригиналното табло и сервотроника вече го нямаше.Отново сложих с големия борд,но уви
Грешки няма на сервотроника.Само на таблото(големия борд),защото не ми работи нито разхода,нито оборотите.А дис каза,че уж се ретрофитнало всичко коректно

Та въпросът ми е за сервотроника.Сега ме яде от вътре,щото никога не съм въртял волана толкова леко
Re: сервотроник
Сервотроника се управлява от GM модула,там има 5-6 реда за него кодировка,и ако нещо не е било както трябва,няма да работи-да не кажа че може да прави и бъгове,като да отказва волана от време на време 

- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: сервотроник
Никога не ми е праеил нещо странно.Просро си е бил по-твърд.Не,че съм бил без хидравлика,но определено вчера като "тръгна",беше много приятно.А иначе грешки нямам на GM модула.Лошото е,че май ми се скапа bmw scanner-a1.4.0,а с инпа ми е по-сложно
Еnviado desde mi telefono utilizando taparrabo2
Еnviado desde mi telefono utilizando taparrabo2
Re: сервотроник
Много интересен случай....по принцип връзката на сервотроника със таблото е през GM-a ! Освен да не е имало хубав контакт някъде,или не добре натегнат пин
Или просто старото табло е имало някакъв бъг....
Другия вариант е ,да ти е сменяван GM-a,и просто да не е кодиран за кола със сервотроник,след което като си му пуснал програмиране да са се оправили настройките и вече да е активен ,На това залагам аз

Другия вариант е ,да ти е сменяван GM-a,и просто да не е кодиран за кола със сервотроник,след което като си му пуснал програмиране да са се оправили настройките и вече да е активен ,На това залагам аз

- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: сервотроник
Ето сега пак съм с таблото с малкия борд и не че нямам хидравлика,но е много по-твърд волана от първия път когато го усетих с таблото high.
Тогава за малко да излезна от пътя.А иначе сега си се върти на място,а вчера ми се стори,че ако засиля волана,ще направи пълен оборот.Буквално!
Тогава за малко да излезна от пътя.А иначе сега си се върти на място,а вчера ми се стори,че ако засиля волана,ще направи пълен оборот.Буквално!
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: сервотроник
GM модула взима сигнал за скорост от таблото, следствие на това управлява твърдостта на волана. Провери във WDS-a на кои пинове е спийд сигнала и дали има връзка по кабела 

- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: сервотроник
Ще го проверя,Милене.
Благодаря!
В интерес на истината,ретрофит кабела имаше 2 кабела в повече(беше пипан) и аз ги премахнах и наредих кабелите досущ по схемата.
Ако преди преди това елиминиране на тези два кабела,след натискане на бутона за темпомат,зелената икона светкаше,но този не работеше.
То сега даже и не свети.
Пак ще прегледам схемата и кабела,но предварително казвам,че е точно нареден
Единственото,което липсва за окончателния монтаж е сензорът за ниво на антифриза(имам го,но не съм го монтирал на радиатора,нито на пин24 от LCM) поради,което ми изписва да проверя нивото на борда.Незнам защо обаче ми пише,че и нивото на спирачната течност не е наред.И ми се ще да го знам.Дано след ретрофит(пореден) всичко се нареди.Иначе ще си мисля,че таблото не е наред
Благодаря!
В интерес на истината,ретрофит кабела имаше 2 кабела в повече(беше пипан) и аз ги премахнах и наредих кабелите досущ по схемата.
Ако преди преди това елиминиране на тези два кабела,след натискане на бутона за темпомат,зелената икона светкаше,но този не работеше.
То сега даже и не свети.

Пак ще прегледам схемата и кабела,но предварително казвам,че е точно нареден
Единственото,което липсва за окончателния монтаж е сензорът за ниво на антифриза(имам го,но не съм го монтирал на радиатора,нито на пин24 от LCM) поради,което ми изписва да проверя нивото на борда.Незнам защо обаче ми пише,че и нивото на спирачната течност не е наред.И ми се ще да го знам.Дано след ретрофит(пореден) всичко се нареди.Иначе ще си мисля,че таблото не е наред
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Candy man