Странен проблем с ГИ 520и-Решен
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Странен проблем с ГИ 520и-Решен
Здравейте колеги,отдавна не се бях оплаквал,но и това време дойде
Колата е с ГИ (евтин) проблема е,че когато си иска гори нормално (~8 извън и ~11-12 вътре в града) , но когато не иска... нещата отиват с около 5 литра на горе... не се влияе от нищо,нито дали е студена/топла...нито дали е -10 или +10 навън.Колата е засичана само пълно/пълно на една и съща бензиностанция ( и колонка).
Другото което ми направи впечатление,че моментния разход...при еднакъв наклон на пътя и еднакво положение на педала на газта,обороти около 2500...разходомера отива на ~17 като изключа ГИ-то и обърне на бензин си пада на ~12 което е нормалното моментно...върна ли пак на газ,нещата стават същите.
Не питам за да ми решите проблема,а просто да поразсъждаваме
аз така и така след няколко дена отивам при газаджията да видим какво,що.Колкото повече мнения токова по лесно е да излезе заека от шапката
Колата работи без никакви проблеми...обороти стабилни ~770 няма прекъсвания,няма нищо...
п.с. Тая грешка никога не ми е излизала до сега...изтрих я... Ламбда сонда ?... странното е,че на бензин си гори в границите.
Четох теми тук и отидох да покрам да видя дали ще се запише пак грешката...първите 8км разходомера на газ беше еднакъв с този на бензин...на връщане обаче пак стана с 5литра отгоре... закачих я и грешка нямаше.
п.с.Някой да знае дали има някъде елементарна литература за ИНПА/ДИС...че тая диагностика я купих,а само грешки мога да трия

Колата е с ГИ (евтин) проблема е,че когато си иска гори нормално (~8 извън и ~11-12 вътре в града) , но когато не иска... нещата отиват с около 5 литра на горе... не се влияе от нищо,нито дали е студена/топла...нито дали е -10 или +10 навън.Колата е засичана само пълно/пълно на една и съща бензиностанция ( и колонка).
Другото което ми направи впечатление,че моментния разход...при еднакъв наклон на пътя и еднакво положение на педала на газта,обороти около 2500...разходомера отива на ~17 като изключа ГИ-то и обърне на бензин си пада на ~12 което е нормалното моментно...върна ли пак на газ,нещата стават същите.
Не питам за да ми решите проблема,а просто да поразсъждаваме


Колата работи без никакви проблеми...обороти стабилни ~770 няма прекъсвания,няма нищо...
п.с. Тая грешка никога не ми е излизала до сега...изтрих я... Ламбда сонда ?... странното е,че на бензин си гори в границите.
Четох теми тук и отидох да покрам да видя дали ще се запише пак грешката...първите 8км разходомера на газ беше еднакъв с този на бензин...на връщане обаче пак стана с 5литра отгоре... закачих я и грешка нямаше.
п.с.Някой да знае дали има някъде елементарна литература за ИНПА/ДИС...че тая диагностика я купих,а само грешки мога да трия

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна sean-john на 21 Мар 2013, 19:30, променена общо 1 път
- kalin4o1986
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 27.09.2008
- Местоположение: tsarevo
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Мечтае да кара: 760li
Re: Странен проблем с ГИ 520и
Аз съм за диагностика първо на колата и после диагностика на газовото,но на газовото диагностиката да е когато колата е на ход. 

BMW M-POWER
- kobrata55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: gr, Samokov
- Кара: e39 520
Re: Странен проблем с ГИ 520и
колега и аз от година карам е39 и почти веднага съм и сложил ги и да ти кажа много пъти ми я центроваха преди да я нагласят както си трябва.Може да ти е избягала центровката на газта и затова да ти гори много
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Странен проблем с ГИ 520и
Това е грешка за откачен вакум или нещо такова .На мен ми изпсваше на м52-то това когато ми сие беше извадил маркуча от картерните газове към щеката .
Та просто си провери какво става по колектора ,тази грешка може да излезе и при повреден клапан картерни газове
Та просто си провери какво става по колектора ,тази грешка може да излезе и при повреден клапан картерни газове

- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: Странен проблем с ГИ 520и
Аха мерси аз мислех,че е ламбда сонда
ще огледам 


Re: Странен проблем с ГИ 520и
Аз те съветвам първо да видиш колко ти е разхода на бензин,на този мотор разликата м/у бензин-газ трябва да не е повече от 2 литра и ако е по голяма нова центровка на газовата.Разликата м/у разходите може да е от различните преходи които си правил по време на засичането
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Странен проблем с ГИ 520и
Тази грешка означава, че има проблем с корекцията на сместа на Банка 2 (цилиндри 4, 5, 6). С други думи ЕКУ-то не може да вкара сместа в нормите - дали стои бедна или богата не е ясно на този етап. Прегледай дали не смуче въздух от някъде, но пък е само при Банка 2 проблемът, което е доста вероятно да е точно Ламбда сондата, която отговаря за нея. Може да видиш сондите на "живи данни" как се държат (и на едното, и на другото гориво - при празен ход и при 2к оборота примерно). Тук viewtopic.php?f=35&t=324109 има лека дискусия на тема сонди. Малко по-друг е моторът, но идеята е същата. При теб може да няма записана "грешка в ламбда сонда", защото все още сигналът й не е прекъсвал като цяло.
Другото, което е свързано с ГИ-то конкретно. Казваш евтино, но колко е евтино или по-скоро какво е? От кога взе да прави проблема - още със самия монтаж или след някакво количество километри?
Другото, което е свързано с ГИ-то конкретно. Казваш евтино, но колко е евтино или по-скоро какво е? От кога взе да прави проблема - още със самия монтаж или след някакво количество километри?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: Странен проблем с ГИ 520и
Вече записа грешка и за "bank 1" и "bank 2"...утре занимавам при газаджията да видим какво ще каже той.Явно нещо се бърка по газовото...може би настойките са му избягали.Темата съм я прочел както и много други свързани с проблема и ми се поизясни,но нищо не се знае...Газовото е турско някакво Vikars.Ще пиша ако има някакво развитие.
П.с. Странното е,че при Инпа и "analoge values" нямам параметри на сондите... никъде не ги намирам,може би ми е от най старото дде (ли как се казва незнам
)
П.с. Странното е,че при Инпа и "analoge values" нямам параметри на сондите... никъде не ги намирам,може би ми е от най старото дде (ли как се казва незнам

- kluna_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 14.02.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: Странен проблем с ГИ 520и
все пак прегледай да не би да смуче въздух от някъде (уплътнение на смукателния колектор например от там може да ти дава само на едната банка)
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Странен проблем с ГИ 520и
Това с липсата на сондите в ИНПА е наистина малко странно. А газовата работела ли е, както трябва и колко време/километри.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: Странен проблем с ГИ 520и
Работеше добре,даваше страхотен разход,но 300-400 км после почна да гори много (и нормално,но рядко когато си поиска)
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: Странен проблем с ГИ 520и
Аз от снимката виждам, че грешката е от прекъснат кабел на ламбда сондата. Трябва да се прави разлика при гешките свързани с ламбда сондите. Те биват два вида: 1. Грешки от смес - бедна, богата, не ефективно изгаряне и т.н. 2. Хардуерни грешки- прекъсната, окъсена към захранване, към маса, липса на подгряване и т.н.
При първите се търси проблем при смесообразуването а при вторите се сменя сондата.
П.П. Не съм много сигурен, но на колегата колата мисля, че не потдържа грешки свързани със сместа.
При първите се търси проблем при смесообразуването а при вторите се сменя сондата.
П.П. Не съм много сигурен, но на колегата колата мисля, че не потдържа грешки свързани със сместа.
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
Re: Странен проблем с ГИ 520и
Проблема е отстранен.Едната сонда не реагираше на живите данни (седеше на 0.58-0.59 волта).Смених сондата на 4,5,6 цилиндри и сега разхода е както преди... оказа се,че имам в Инпата мониторинг на сондите...просто аз гледах за Lambda sensor, а при мен е Oxygen sensor
което с четене разбрах,че е едно и също хаха 


13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Candy man