Въпрос за макферсоните

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 255
Регистриран на: 27.03.2008
Местоположение: gr.levski obl.Pleven

Въпрос за макферсоните

Мнение от mimo1987 » 26 Яну 2013, 11:47

колеги еднакви ли са макферсоните на е34 бм20б20 и на м51б25тд

моите са от този вид http://media.snimka.bg/7906/022067894.jpg?r=0
ако взема онези дали ще станат колеги,..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна mimo1987 на 26 Яну 2013, 12:13, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Re: Въпрос за макферсоните

Мнение от Иван Стоянов » 26 Яну 2013, 11:58

Колега не знам дали са еднакви,но на тази част найменованието е лагер-тампон,а не макферсон.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Въпрос за макферсоните

Мнение от Dirty M5 driveR » 26 Яну 2013, 13:21

Провери в realoem.com.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Въпрос за макферсоните

Мнение от VesoPesa » 26 Яну 2013, 13:27

Стават ;)

Лично съм слагал новтие лагер-тампони, на макферсони които са били със старите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 255
Регистриран на: 27.03.2008
Местоположение: gr.levski obl.Pleven

Re: Въпрос за макферсоните

Мнение от mimo1987 » 26 Яну 2013, 15:20

VesoPesa написа:Стават ;)

Лично съм слагал новтие лагер-тампони, на макферсони които са били със старите.


значи да ги взема така ли колега...мерси

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Въпрос за макферсоните

Мнение от VesoPesa » 26 Яну 2013, 16:00

Да, само ако имаш възможност измери диаметъра на втулката където влиза стрежина на двата лагер-тампона, въпреки че мисля че не трябва да има разлика.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: Въпрос за макферсоните

Мнение от golov_bg » 26 Яну 2013, 17:42

разликата е във втулката едната е с по голям диаметър и за нея амортисьора е по-дебел...от личен опит го казвам
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Въпрос за макферсоните

Мнение от vladobate » 26 Яну 2013, 18:45

golov_bg написа:разликата е във втулката едната е с по голям диаметър и за нея амортисьора е по-дебел...от личен опит го казвам

:yes: На стругар се оправят нещата , ноима разлика и във височина то това е драмата всъщност и от стария тип на новия е мъката щото стержена на стария амортисьор ще щръкне нагоре и се скъсява , обратния вариант е по- приемлив , но бай стругар ще изкара някой лев . Аз си купих нови амортисьори и за да не ги стържа си взех и новите тампони .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Въпрос за макферсоните

Мнение от VesoPesa » 26 Яну 2013, 19:45

Не че нещо, ама тая схема съм я правил и никакъв проблем с нищо не съм имал :!:

Нито стрежина е стърчал, нито е имало дерт с втулката :idea:

Даже макферсноти дето им сложих новите тампони, бяха с м-тех сетъп от м50б25 ;)

Силно се съмнявам м51-те да са по-дебели ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: Въпрос за макферсоните

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 26 Яну 2013, 20:06

VesoPesa написа:Не че нещо, ама тая схема съм я правил и никакъв проблем с нищо не съм имал :!:

Нито стрежина е стърчал, нито е имало дерт с втулката :idea:

Даже макферсноти дето им сложих новите тампони, бяха с м-тех сетъп от м50б25 ;)

Силно се съмнявам м51-те да са по-дебели ;)


това че ти не си имал дерт не означава че нямат разлика.

едните тампончета са доста по малки и стърчи 2 пръста стеблото на амортисора, та се слагатр втулки та става бруталната грозотия. Отделно тампоните като издържливост нямат общо..

4 модела амортисори са по спомен ако се не лъжа.

малко като с дифовете тука стана , всички викат че са малко и голямо прасе аз видех 4 прасета в кочината..
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Re: Въпрос за макферсоните

Мнение от Bavarishe » 26 Яну 2013, 20:14

а ти си лош другар и нещеш да осветлиш лутащите се
ТДС - Турбо Див Селянин

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 435
Регистриран на: 19.12.2004
Местоположение: В.Т-во, София
Кара: E34 TOURING `95 без номер на мотора

Re: Въпрос за макферсоните

Мнение от BigMUZZY » 26 Яну 2013, 20:49

ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:
4 модела амортисори са по спомен ако се не лъжа.

малко като с дифовете тука стана , всички викат че са малко и голямо прасе аз видех 4 прасета в кочината..


Никак даже не се лъжеш. 4 броя са. Два са с резба М12 и два - с М14. Отделно, дебелините на стеблата са различни.
...Тез` две бири `що ги каза ...?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 14.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e 34 със субтитри !!!
Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ

Re: Въпрос за макферсоните

Мнение от chiko » 27 Яну 2013, 9:10

Дам има разлика и в дължината и в дебелината на стержена,на мен ми подариха два чисто нови пълнителя,и заради тях си смених и лагер-тампоните с такива, каквито е колегата в момента.Даже си мисля че те са по стабилни.И установих че старите ми лагер-тампони беха пред разпад,а сега с новите тампони и управлението ми е като по масло въобщееееее...........
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Въпрос за макферсоните

Мнение от vladobate » 27 Яну 2013, 15:54

chiko написа:Дам има разлика и в дължината и в дебелината на стержена,на мен ми подариха два чисто нови пълнителя,и заради тях си смених и лагер-тампоните с такива, каквито е колегата в момента.Даже си мисля че те са по стабилни.И установих че старите ми лагер-тампони беха пред разпад,а сега с новите тампони и управлението ми е като по масло въобщееееее...........

:yes: Тъй наречения стар тип лагер-тампон е с аксиален лагер за разлика от по-новия ( който е постнал като снимка колегата ) който е радиален незнайно зашо. Със стария тип управлението е по-леко и това е логично поради аксиалния лагер тъй като и натоварването на тампона е аксиално . И затова мисля на мен ми стана две идеи по-тежък волана като сложих новия тампон ( тъй като не ми ставаха новите амортисьори на стария ) , преди с единия мустак въртях волана сега с лявото кутре :mhihi: . Та не знам защо се е преминало на съвсем друг лагер при това е и доста по-малък което за мен е по-неудачно ....ама пък кво ли разбирам аз .... :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: Въпрос за макферсоните

Мнение от golov_bg » 27 Яну 2013, 17:39

незнам,но аз със тези големите тампони ги късам на поразия(но това ни е от пътищата) даже последния път амортисьора за малко да ми пробие капака като замина тампона,остави отпечатък но не успя да излезе...
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook