Удар след рязко пускане на съединител

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: Sofia
Кара: E91 330D
Детайли за колата: Touring

Удар след рязко пускане на съединител

Мнение от dblos » 25 Яну 2013, 17:48

Здравейте ,

проблема не е отскоро но вече ме дразни много и му доиде ред да се оправи .
Проблема е , когато пусна съединителя една идея по рязко на обороти над 2.5к rpm се чува удар от средата /задницата .
Ако пусна съединителя на 5к оборота удара е много свиреп .
Тампона на дифа е здрав .
Някой да се е сблъсквал със такъв проблем ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Re: Удар след рязко пускане на съединител

Мнение от Gari » 25 Яну 2013, 18:17

Гуменото каре след скоростите, висящ лагер, евентуален проблем в самия диф. Но щом идва и от средата...Там е само лагера.
Не знам дали ще удря така от него.
Не искам много, искам всичко!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Удар след рязко пускане на съединител

Мнение от Dirty M5 driveR » 25 Яну 2013, 19:32

Провери ходовата част обстойно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Удар след рязко пускане на съединител

Мнение от Nickelback » 25 Яну 2013, 20:06

На всички предавки ли го има?

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: Sofia
Кара: E91 330D
Детайли за колата: Touring

Re: Удар след рязко пускане на съединител

Мнение от dblos » 25 Яну 2013, 23:45

Ходовата част я преглеждах 2 пъти и всичко изглежда идеално здраво .
В по ниските предавки като чели да е по силно на 1ва и 2ра.
За сега съм нарочил висящ лагер ама реших и да се допитам тук все пак ако някой е имал подобен проблем

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 26.08.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: колело с обратна дирекция
Мечтае да кара: колело с предно предаване

Re: Удар след рязко пускане на съединител

Мнение от Metzeler » 25 Яну 2013, 23:56

Висящ лагер,гумено каре,тампони на задните носачи тва са най-често срещаните при е39.. при е36 кат земе тва да се чува и всичко е здраво значи е скъсало шпилка на моста ма при тебе би трябвало да го няма тоя проблем.На едно м42 така не бях стегнал 1 полуоска и също тропаше така та ако си сменял може да метнеш 1 око

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Удар след рязко пускане на съединител

Мнение от anzak » 25 Яну 2013, 23:57

тампони на заден мост
Барай шишарката Минкеее ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Удар след рязко пускане на съединител

Мнение от Nickelback » 26 Яну 2013, 0:04

dblos написа:Ходовата част я преглеждах 2 пъти и всичко изглежда идеално здраво .
В по ниските предавки като чели да е по силно на 1ва и 2ра.
За сега съм нарочил висящ лагер ама реших и да се допитам тук все пак ако някой е имал подобен проблем


Едно време на старото БМВ ми потропваше така, но най-вече на 1-ва и 2-ра... Ходих в Дарукар, гениите решиха, че са карета на кардана. Казаха 900лв. нов кардан с отстъпка и го сменяме. Мен толкова ме нервираше, че им казах да действат. Сменили го и ми се обаждат на другия ден - "ами не е от кардана, ще върнем стария" :shock:
Накрая заключиха, че било сборен луфт от кутия, полуоски и диференциал и се отказаха :mhihi: И накрая аз си установих, че е само и единствено от скоростната кутия. Имаше страшен луфт, особено на първа :roll:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 22.09.2011
Местоположение: Sion,Swiss
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d

Re: Удар след рязко пускане на съединител

Мнение от meti_vd » 26 Яну 2013, 1:31

Колега имам същото потропване,най силно се чува когато превключвам от задна към първа.При мен е от гуменото каре,можеш да си го тестваш,като вдигнеш едната от задните гуми във въздуха(колата е на скорост) и рязко я завърташ напред–назад!
Аз така го установих ,ако е от карето няма как да не го видиш и чуеш!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: Удар след рязко пускане на съединител

Мнение от bmw_n00b » 26 Яну 2013, 11:03

anzak написа:тампони на заден мост


+1 - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30 провери номер 2 от схемата - 4 бр.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: Sofia
Кара: E91 330D
Детайли за колата: Touring

Re: Удар след рязко пускане на съединител

Мнение от dblos » 26 Яну 2013, 11:56

Вече 3то мнение чувам за тампони на заден мост .
А видимо изглеждат да са здрави не са напукани и тн

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 27.05.2009
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E46 320
Мечтае да кара: М5

Re: Удар след рязко пускане на съединител

Мнение от rosssii » 28 Яну 2013, 22:30

Ако е висящ лагер ще ти тропа и при по-големи скорости и при рязко тръгване ако го няма при едно от двете насочи се към нещо друго.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Удар след рязко пускане на съединител

Мнение от gentata » 29 Яну 2013, 0:34

И аз съм за 4-те тампона на задния мост :yes: Ако не са видимо скъсани, омекват със времето и никаква не я вършат. Тъй като на комбито са си цифра (~100лв./бр.), закарй я колата в някой истински сервиз да им огледат обстойно окачването. Ако са тези тампони при спиране например на светофар, има едно поклащане напред назад. По принцип не се износват и 4-те равномерно, по-натоварените са предните но като дойде време да се сменят се сменят всичките.
:driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 1.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: 325Ci
Мечтае да кара: М5

Re: Удар след рязко пускане на съединител

Мнение от tiho_madjarov » 26 Фев 2013, 10:26

Здравей колега.Какво стана оправи ли проблема с тупкането? Моля те,ако си го отстранил сподели какво точно е било проблемно.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: Sofia
Кара: E91 330D
Детайли за колата: Touring

Re: Удар след рязко пускане на съединител

Мнение от dblos » 27 Фев 2013, 17:41

Още не съм го отстранил но поне вече се знае от къде е .
Тампони на заден мост . Дори вече почна да потропва и на малки неравности .

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook