Отново опити за загряване.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Отново опити за загряване.

Мнение от Jordana » 15 Дек 2012, 22:22

Парното е с радиатор със спирални пружини в серпентината така че няма как да се запуши.Те хората са го измислили как да стане.Единствено му пълни въздух ако е спукан/не от радиатора а губи течност/ и от там му идват проблемите.То вътре не тече а само сълзи най вероятно само като е загряла колата иначе през другото време не тече.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Отново опити за загряване.

Мнение от PornoMANo » 04 Яну 2013, 18:13

Свалих помпата, здрава е. Няма луфт, върти си се с оста, не е счупила перките както се съмнявах, не тече. Термостата да не се съмнявам, щото щях да имам парно. Остава явно да е направило възглавница и с обезвъздушаване да не съм я уплашил. :dunno: Захващам от утре да разглабям таблото, дано се справя да сваля радиатора.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 6.10.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Цял живот E34 и Е36 и Е30!
Детайли за колата: E34 520I - 94г. седан
E36 318I - 96г. кабрио

Re: Отново опити за загряване.

Мнение от rosko_76 » 06 Яну 2013, 12:47

Това твойто е голямо приклчючение. Пиши дали като си я обезвъздушил сега всичко е ОК.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 26.11.2010
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е30 2.3 вече и е34 комби с м50б20

Re: Отново опити за загряване.

Мнение от Kiril Mitkov » 06 Яну 2013, 20:29

Проблема е точто на отлепена турбинка на помпата,пробвали да хванеш главинката дето се хваща шайбата и да завъртиш перката?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Отново опити за загряване.

Мнение от PornoMANo » 07 Яну 2013, 20:49

Не е пластмасова, лятото купих италианска някаква, с ламаринки заварени точково. Перката си се върти с оста, не изглежда да има проблем с помпата.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Re: Отново опити за загряване.

Мнение от Иван Стоянов » 14 Яну 2013, 11:18

PornoMANo написа:Не е пластмасова, лятото купих италианска някаква, с ламаринки заварени точково. Перката си се върти с оста, не изглежда да има проблем с помпата.

Колега позволявам си да ти дам съвет от всички във форума-Смени помпата с такава с отлята турбинка.Много е важно!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Отново опити за загряване.

Мнение от PornoMANo » 23 Яну 2013, 16:16

Колеги, не са духове в М50. Смених радиаторчето на парното, сложих нов антифриз, обезвъздуших качествено и заспа. Стрелката седи на 12 без 1, а преди мисля че на 12 и 1 седеше, сложих й едно стабилно каране - не мърда. :lalala:

Само имам едно питане за клапите на парното. Радиаторът на парното беше студен докато стрелката не качи до 12, чак тогава пусна топла вода през парното. Това така ли е замислено или моите клапи не са наред? Щото все си мислех, че върти през радиаторчето постоянно.

Иначе моторчето горе отляво е счупено от стойката, ама не мога да се занимавам - колкото отвара толкова.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Отново опити за загряване.

Мнение от Jordana » 23 Яну 2013, 19:16

Нещо с клапите не е тамън .Топла вода тече през парното дори и когато стрелката на таблото още не е мръднала даже.Ако парното е на МАХ почва да духа леко топло още като е в синия сектор стрелката.
И дано се е оправила вече колега.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Отново опити за загряване.

Мнение от PornoMANo » 23 Яну 2013, 20:19

Хм, имат "технологично" счупване :lol: и като ги хвана мърдат насам-натам, дали като са спускали мотора преди време некадърниците, дали някой по друг начин е счупил стойката, но не мислех че това ги бърка по някакъв начин.

Явно ще се насочвам към тази тема.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Отново опити за загряване.

Мнение от zvetiko » 24 Яну 2013, 9:14

Jordana написа:Нещо с клапите не е тамън .Топла вода тече през парното дори и когато стрелката на таблото още не е мръднала даже.Ако парното е на МАХ почва да духа леко топло още като е в синия сектор стрелката.
И дано се е оправила вече колега.


Прав си колега. Най-вероятно има някъде, поради някаква причина, повишено съпротивление, което пречи на антифриза да циркулира нормално през радиатора на отоплението. Когато антифриза загрее и налягането се повиши съпротивлението се преодолява. Понеже колегата пише, че има нещо счупено около стойката на клапаните, най-вероятно има някой прегънат маркуч, а може и самите клапани да са блокирали и трябва да се почистат и раздвижат.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Отново опити за загряване.

Мнение от Jordana » 24 Яну 2013, 9:23

Може и маркучите да са неправилно свързани ако са сваляни .
Може и прегъване както казваш .Трябва да се огледа какво става и със самите клапани.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook