Как се сменя изгоряла къса светлина при двоен стоп?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Как се сменя изгоряла къса светлина при двоен стоп?

Мнение от stenly » 20 Авг 2006, 22:31

Тръгнах да разглабям - махнах решетката отпред, пластмасовата кора отзад и се стъмни. Но преди да се стъмни съвсем с неудоволствие забелязах, че не ми е ясно как да го разглобя по-натам.

Още по-неприятното е, че според една книжка и според ETK-то излиза, че на 2-ния стоп и на късите и на дългите, не можеш да смениш само крушката, ами трябва целия рефлектор с крушката и стъклото.
(виж http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=63&fg=05)
Това верно ли е така? (и ако е - как са могли да се изцепят така конструкторите?!)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Мнение от Ludmil » 20 Авг 2006, 22:55

Би трябвало смяната да стане като махнеш капака позиция 11 и след това махаш капачката на съответния фар позиция 20 или 21. Крушката се закрепва с една "П" образна скоба. Така е при тройния стоп, едва ли при двойния ще е доста по-различно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 21 Авг 2006, 9:21

Благодаря,
днес на светло се видя без проблеми скобичката дето държи крушката.

Втори въпрос - точно този фар ми събира конденз отвътре на стъклото.
Искаше ми се да сваля рефлекторното тяло, да сваля стъклото, да подсуша отвътре и да сложа стъклото, като уплътня със силикон. Само дето не ми е очевидно как се сваля стъклото или рефлекторното тяло.
Как се прави тая работа?

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 21 Авг 2006, 11:29

Много ми е чудно как един активен потребил който помага на другите не знае как да си смени крушката на фара :shock: :shock: :shock: нищо лично де...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 21 Авг 2006, 11:41

Turbo-Lag написа:Много ми е чудно как един активен потребил който помага на другите не знае как да си смени крушката на фара :shock: :shock: :shock: нищо лично де...


Еми отговора е прост и очевиден - не съм специалист по всичко.
Досега почти по всички теми, по който съм "ръсил мозък", съм го правил защото съм имал личен опит по въпроса или поне съм ровил в теорията по темата (в който случай обикновено съм писал, че знанията ми са само теоретични).
Последна промяна stenly на 21 Авг 2006, 13:19, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 21 Авг 2006, 13:14

Момчета, секцията е "Технически въпроси: Е30". За литературните въпроси има "Страхотни истории" и "Извън темата". Личните въпроси - на ЛС. "Нищо лично", когато имаш предвид точно определен човек, не се връзва ...

По темата - като махнеш кабелите на двата фара отзад и решетката отпред, отвиваш 3 винта и вадиш цялата конзола с фаровете. Двата фара са закрепени за конзолата с щипки и пружини. Като свалиш фара, никелираната гривна може да се свали също (на щипки е). Стъклото от рефлектора да пише някой друг как се сваля - не съм свалял още ;), но сигурно можеш да го уплътниш и без да разлепваш :roll: .
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 24.09.2005
Местоположение: София Люлин
Пол: Мъж
Кара: 89 BMW 320i
Мечтае да кара: E 30 M3 EVO ///

Мнение от нино » 21 Авг 2006, 18:33

Не може да се свали стъклото от рефлектора. Не знам с какво е лепено, но е много здраво.
INTERSCAN RALLY TEAM

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 21 Авг 2006, 19:42

Стъклото е залепено много здраво но проблема според мен нее от там!На капачката отвътре има един гумен пръстен,смених го и се оправи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 21 Авг 2006, 20:54

Изображение
"Капачката" - 20 и 21 ли имаш предвид?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 21 Авг 2006, 21:20

ivantchoG написа:Изображение
"Капачката" - 20 и 21 ли имаш предвид?

В 20 и 21 има уплътнение от силиконова гума.Имайте предвид че там се нагрява доста като работи фара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 21 Авг 2006, 22:51

Мисля че в моя случай става въпрос за 20 - капачката на късите.
От 4-те ми фара само този събираше конденз от вътрешната страна на стъклото.
Като свалях капачката не видях и следа от оплътнение. При слагането ще му изфабрикувам едно от силикон.

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 22 Авг 2006, 1:15

:cop:
Редактирано от модератор
Бях написал, че за толкова време може да се свали цялата предница, НО вече може и да се качи пак :roll: и не знам кое му е за модериране ама трийте кат ви е кеф :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Мнение от RORO » 22 Авг 2006, 23:25

Много по удобно за ремонт е всичко на двоен стоп и най-вече фаровете и по не се троши. А тройниат е като малко бебе все реве за нещо що ми трябваше да си сменям колцата с по млада?подарявам рамка за фарове за двоен стоп и не течаща водна помпа.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 23 Авг 2006, 10:42

Turbo-Lag написа::cop:
Редактирано от модератор
Бях написал, че за толкова време може да се свали цялата предница, НО вече може и да се качи пак :roll: и не знам кое му е за модериране ама трийте кат ви е кеф :shock:


Е пич,
Аз може да съм туткав, ма надявам се не си останал с усещането, че докато тече тази 3 дневна дискусия, аз седя пред колата и се потя нервничко. Обърнал съм й внимание 2-пъти по 10 минути.
И на работа требе да се ходи, а и не само това.

Значи сега вече ми е ясно (благодарение на колегите, които се изказаха по темата по-горе), че за разлика от 3-ния стоп, на 2-ния на фаровете не може да се отдели стъклото от рефлекторното тяло. А преди погрешно си мислех едни други работи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 23 Авг 2006, 14:36

Turbo-Lag написа:Пуснато на: 22 Авг 2006, 1:15
:cop:
Редактирано от модератор
Бях написал, че за толкова време може да се свали цялата предница, НО вече може и да се качи пак :roll: и не знам кое му е за модериране ама трийте кат ви е кеф :shock:

ivantchoG написа:Пуснато на: 21 Авг 2006, 13:14
Момчета, секцията е "Технически въпроси: Е30". За литературните въпроси има "Страхотни истории" и "Извън темата". Личните въпроси - на ЛС. "Нищо лично", когато имаш предвид точно определен човек, не се връзва ...

"не знам кое му е за модериране". И в цитираното, и в ЛС-то обясних за какво става въпрос. "Модератор=човек, който трие, кат му е кеф", а! В тоя форум няма такива!
Има някакви правила (писани, и неписани - "добрия тон")) в тоя форум, и модераторите са хората, които следят те да се спазват. Ако на някой не му харесва как някой модератор си върши работата може да се обърне към администраторите на форума. Тук вече имам предвид не само Turbo-Lag, а всички пишещи в "Е30".
Turbo-Lag, ако имаш още неясни въпроси, моля на ЛС!

П.С. Темата ще бъде изчистена от излишните мнения след няколко дни. Надали сте забелязали, че това се прави с повечето стари теми с цел да остане само ценното... Затова и са в употреба ЛС-тата :idea: .
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook