525 d мнения
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
525 d мнения
здравейте момци! имам следното питане - тия дни сигурно ще сменя таратаиката и от 520i ще минавам на 525д 2002г. автоматик, моля за отзиви от патилите с такава кола - има ли сериозни проблеми при нея, как е подръжката и голяма ли е разликата в цените на консумативите между такава 5-ца и моята в момента? аз се клатушкам на 520 от 2000г. денкю ол .... 

посетете фен групата на БМВ БГ във Facebook - http://www.facebook.com/group.php?gid=44647763964 намерете нови приятели фенове на марката
- Georgi Stoqnov
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 10.07.2006
- Местоположение: Sofia
Екстра колега, важното е да се върви напред!
Я кажи какво ше правиш със старто си 520, Е39-ка ли е?
Ако да кажи за колко го продаваш, дай и инфо. Благодаря.
Я кажи какво ше правиш със старто си 520, Е39-ка ли е?
Ако да кажи за колко го продаваш, дай и инфо. Благодаря.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
BMW lover написа:В града - умерено темпо - 7.7 и не мърда вече 10 дни
Напълни до горе резервоара, карай известно време и после пак го напълни до горе. Така е най-сигурно. Тогава ще добиеш представа за разхода (стара изпитана рецепта). Може да я накараш да харчи малко, а може и да се уплашиш от разхода като я подкараш по-бързичко.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Колата е супер, но имах някои проблеми с двигателя. Произведена е 10/2001 взех я на 165 хиляди километра на три години сега е на четири и половина и на близио 240 хиляди сменено е следното по двигателя освен консумативи:
* термостат,
* два инжектора,
* трурбо,
* ГНП.
Относно разхода в моя град София го докарвам до към 12/100. Ако много се напънеш и се возиш на колата на дълъг път с темпомат 6/100 е постижимо при скорости до 130км/час, но мен не ми издържат нервите. Мен ме кефи да я карам нищо, че е автоматик. Нафтата с която карам е само Шел V-Pover Diesel, не съм имал проблеми до сега зимата. Автоматика е супер (влюбен съм в него
), но отнема време да му разбереш как работи, тъй че да можеш да сменяш предавки в двете посоко само с педала на газта, кога да ползваш спортната програма и кога ръчно сменяне (tiptronic). Маслото го сменям според индикатора, на около 18 до 25 хил километра. С маслото обикновено се сменят и накладки освен филтрите разбира се. Филтрите може и по-често. Това е от мен. Ако не си се уплашил мятай се.
* термостат,
* два инжектора,
* трурбо,
* ГНП.
Относно разхода в моя град София го докарвам до към 12/100. Ако много се напънеш и се возиш на колата на дълъг път с темпомат 6/100 е постижимо при скорости до 130км/час, но мен не ми издържат нервите. Мен ме кефи да я карам нищо, че е автоматик. Нафтата с която карам е само Шел V-Pover Diesel, не съм имал проблеми до сега зимата. Автоматика е супер (влюбен съм в него

здравейте отново! старата 520-ка вече я няма... сега се кефя на вървенето на дизеларката. взех си 525д 2002 с прилично ниво на екстри и само 118км пробег. вече 4-5 дни я търкалям по софийските улици направих й замерка на разхода 10.9л/100 км, само че при малко по сериозно каране - а между другото на ВС-то показа 11.2 такаче е горе - долу вярно показанието.... за сега само толкова като впечатления. до скоро
bibipec написа:Колата е супер, но имах някои проблеми с двигателя. Произведена е 10/2001 взех я на 165 хиляди километра на три години сега е на четири и половина и на близио 240 хиляди сменено е следното по двигателя освен консумативи:
* термостат,
* два инжектора,
* трурбо,
* ГНП.
Относно разхода в моя град София го докарвам до към 12/100. Ако много се напънеш и се возиш на колата на дълъг път с темпомат 6/100 е постижимо при скорости до 130км/час, но мен не ми издържат нервите. Мен ме кефи да я карам нищо, че е автоматик. Нафтата с която карам е само Шел V-Pover Diesel, не съм имал проблеми до сега зимата. Автоматика е супер (влюбен съм в него), но отнема време да му разбереш как работи, тъй че да можеш да сменяш предавки в двете посоко само с педала на газта, кога да ползваш спортната програма и кога ръчно сменяне (tiptronic). Маслото го сменям според индикатора, на около 18 до 25 хил километра. С маслото обикновено се сменят и накладки освен филтрите разбира се. Филтрите може и по-често. Това е от мен. Ако не си се уплашил мятай се.
нищо чудно че си сменял турбото като държиш маслото докато стане на парцали..
всичките турбо коли от фиат уно до Волво ФХ16 максимума е 8-9000 км и винаги най хубавото масло ако не ти се дават пари за турбо постоянно...
лека вечер
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
grnka написа:...нищо чудно че си сменял турбото като държиш маслото докато стане на парцали..
Не вярно - това за турбото!!!
По дифолт, ТУРБОТО се сменя на около 200'000 км. Това е разбира се, ако си караш и поддържаш колата в Германия или някоя от другите бели държави... Чисто и просто това си е един вид консуматив.

ПП. Да не забравяме, че технологичния цикъл на една кола е смятан да е 300'000 км!?!

Турбото го смених поради проблем със свръхналягане, от което ECUто спираше подаване на нафта и колата не ускорява. Не виждам никаква пряка връзка с подмяна на маслото. Някой ден ако не ме домързи може да го разкостя старото и да погледна дали по вала има синьо от прегряване (лошо мазане). Както колегата ICE е написал изброените от мен неща са консумативи просто се сменят по-рядко от филтри, масло и накладки. Всеки сам си решава кога да сменя консумативи, аз се придържам към препоръките на производителя. Фирмения сервиз дава две години гаранция на вложените части, тъй че се надявам на още поне 100 хиляди гарантиран пробег.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
bibipec написа: Всеки сам си решава кога да сменя консумативи, аз се придържам към препоръките на производителя. Фирмения сервиз дава две години гаранция на вложените части, тъй че се надявам на още поне 100 хиляди гарантиран пробег.
ТОЧНО ТАКА, ЕВАЛА!!!

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Ето ти едно мнение за Е39 525d (или по-точно една констатация специално за теб):
София-Бургас 2.45h!!! ... в тежък трафик и в компанията на едно .... AMG
Разхода и беше отчетен на бензиностанцията: 9.9л/100км!!!
София-Бургас 2.45h!!! ... в тежък трафик и в компанията на едно .... AMG

Разхода и беше отчетен на бензиностанцията: 9.9л/100км!!!

Последна промяна ICE на 22 Апр 2007, 23:25, променена общо 1 път
- BMWFen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 4.06.2005
- Местоположение: Морската СТОЛИЦА
- Кара: e36 m44b19
Честито, взел си много добър автомобил. Понеже ми предстои да вземам или поне си търся Е39 520и автомат, то въпросът ми е защо продаде бензинката??? И какво ще ми кажеш за нея??? Разход, консумативи, надежност???
Дизеларката засега е на светлинни години. Продадох бензиновата, защото ми правеше доста проблеми. Аз по принцип съм си маниак на колата и дори и нещо съвсем малко да има - тичам да го оправям. Основните точки по които съм имал проблем са:
-спукана водна помпа
-счупен виско съединител - от там перка, радиатор и дифузор
-проблем в електрониката - на горивната система - може би породен от лош бензин?!? Така и не го разбрах, защото тогава го сдадох.
Като цяло мнението ми за 520i автомат - харчи доста - градско около 14 л/100км, относно вървенето ....
не особено динамично, но да речем достатъчно за лимузина от такъв калибър и габарити, много стабилна на пътя и приятна за каране, невероятна скоростна кутия - говоря за стептроника, много мека работа на двигателя без излишен шум в купето, но подсказващ за 6-те си цилиндъра. Като цяло по скоро положително ми е мнението за 520i, само те съветвам да обърнеш особено внимание на охладителната система защото при мен тя създаде доста проблеми...
Успех с покупката.
-спукана водна помпа
-счупен виско съединител - от там перка, радиатор и дифузор
-проблем в електрониката - на горивната система - може би породен от лош бензин?!? Така и не го разбрах, защото тогава го сдадох.
Като цяло мнението ми за 520i автомат - харчи доста - градско около 14 л/100км, относно вървенето ....


Успех с покупката.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани