Спирачен ъпгрейд:)
Модератор: Технически модератори
53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Спирачен ъпгрейд:)
Колега, пределно ми е ясно какво трябва и какво ще сложа. Малко по-горе обясних, че цената на консумативите е сходна и за мен не си заслужава да се придържам към стоковия вариант.TsvetanVR написа:Ами тогава или сложи по-добри спирачки предвидени си за Е34 ако има и направи пълна ревизия на цялата спирачна система - течност, маркучета, апарати. Купи хубави дискове и накладки и готово. Ако няма по-добри, го направи с твоите. Напълно достатъчно е. И за пореден път - инженерите в БМВ не са малоумни - щом спирачките са там, значи са пресметнати за там.След всичко това, сложи едни чисто нови гуми от най-висок клас и автомобилът определено ще ти е доста по-сигурен и по-спиращ от преди.
Имах питане само и единствено за преходните планки и тук е момента да благодаря на всички включили се


Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Спирачен ъпгрейд:)
Bavarishe написа:е от е32 750 нали са големи и стават плуг енд плей ?:roll:Иначе и аз съм за една хубава ревизия на спирачките.Не вервам инжинерите да не са го измислили.След многото Аудита мога да ви кажа,че БМВ е на светлинни години със спирането,но Мергелите спират по арно от БМВ-тата
На 750-та са големи само тия с 4-буталните апарати и то не всички, щото се оказва че 4-бутални апарати има и на 302мм диск...

По темата, на Стефчо ъпгрейда смея да твърдя че е 10000 пъти по-надежден от някой показани по-горе в темата планки най-малкото защото знам кой ги е правил, как ги е правил, и какво му е виждането по въпроса

- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Спирачен ъпгрейд:)
Весе, който и да го е правил, аз няма да го повторя.

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Спирачен ъпгрейд:)
Митко Стоянов написа:Такива заварки по шенкела са изключени, ако ще и пари да ми дават. Може да е здраво и надеждно, но аз в тая кола возя жена си и дъщеря си.
Много интересен човек си ти! Значи ще возиш семейството в колата,но обмисляш варианта с планки... Предполагам ти е ясно, че с такива планки добавяш още 2 слаби звена в захвата на апарата! Това е 10 пъти по-несигурно от едно цяло тяло! Да не говорим че за пръв път чувам че болта с гайка е по-здрав от една истинска заварка с аргон или истинско телоподаващо!
Цецко ти каза нещата както си трябва! Аз лично правя този ъпгрейд, защото ще правя втора кола с турбина...
Ето погледни моля те за какво иде реч, правя го с идеята да ти покажа едно истинско интегриране на по-големи спирачки!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Спирачен ъпгрейд:)
Аз също съм много скептичен към тази заварка и предпочитам планките , само че удебелени малко повечко.
Стефчо къде видя цяло тяло ? Значи заварката може да е перфектна и да се скъса от друго място , но това не е цяло тяло..
ДОбавя се още едно звено което не мисля че е проблем особено с подходящи болтове и планка изпълнена от високоякостен материал , а и да не е високо все тая
...
Питането ми е при крив диск и блъскане на спирачките респективно волана къде е усилието , или с други думи търся най слабото място?
Реално тук има много силен въртящ момент и не само а и усилие което се предава точно там в местото на заварката .
няма как да е слаба болтовата връзка , хиляди стоманени конструкции са на болтове.
Сили на срязване и опън в болта няма да ги засягаме
.
п.с Мисля да си заваря газовата бутилка в багажника и джантите към главните
Стефчо къде видя цяло тяло ? Значи заварката може да е перфектна и да се скъса от друго място , но това не е цяло тяло..
ДОбавя се още едно звено което не мисля че е проблем особено с подходящи болтове и планка изпълнена от високоякостен материал , а и да не е високо все тая

Питането ми е при крив диск и блъскане на спирачките респективно волана къде е усилието , или с други думи търся най слабото място?
Реално тук има много силен въртящ момент и не само а и усилие което се предава точно там в местото на заварката .
няма как да е слаба болтовата връзка , хиляди стоманени конструкции са на болтове.
Сили на срязване и опън в болта няма да ги засягаме

п.с Мисля да си заваря газовата бутилка в багажника и джантите към главните


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Спирачен ъпгрейд:)
Еми живи и здрави момчета! Аз пак ви показвам нещо истинско направено за много пари с читави материали вие пак си знаете...
Жики братле,ако заварката беше по-слаба от болтевете немеца нямаше да завари макферсона на амортисюра към шенкела с лагера на е34... И преди да си решил да ми кажеш че след е34 вече амортисьора е на болтове,ще ти кажа че е по-евтино така за тва е на болтове... При евентуален удар болта е по-вероятно да се скъса... и многото конструкции по света на сгради дето ми говориш са на сгради а не на коли...
Лека нощт момчета! Отивам да си заварявам колата и да махна всички болтове и гайки!
Жики братле,ако заварката беше по-слаба от болтевете немеца нямаше да завари макферсона на амортисюра към шенкела с лагера на е34... И преди да си решил да ми кажеш че след е34 вече амортисьора е на болтове,ще ти кажа че е по-евтино така за тва е на болтове... При евентуален удар болта е по-вероятно да се скъса... и многото конструкции по света на сгради дето ми говориш са на сгради а не на коли...
Лека нощт момчета! Отивам да си заварявам колата и да махна всички болтове и гайки!

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Re: Спирачен ъпгрейд:)
Стефчо това отливка ли е или заварка?
Личи ,че е добре направено стига да е закалено както трябва.Само времето ще покаже колко е здраво-всеки сам си знае.
Относно болтовете,то на самолетите двигателите се държат на два болта само и на една планка,та това с късането на болтове е много относително-има материал и материал.
Митака вече е решил как е правилно за него да го направи....сега остава да се вземат правилните размери и да се подбере правилният материал за изработка на планките ,то доколкото разбирам за това е и темата де.И тук да питам на какъв материал за изработка се е спрял автора?
Ще чакаме да видим крайният резултат
п.п.
kаза ли им го колега...то и аз се чудя как с 286 коня на спирачките ще тръгне да върви повече тая кола
Личи ,че е добре направено стига да е закалено както трябва.Само времето ще покаже колко е здраво-всеки сам си знае.
Относно болтовете,то на самолетите двигателите се държат на два болта само и на една планка,та това с късането на болтове е много относително-има материал и материал.
Митака вече е решил как е правилно за него да го направи....сега остава да се вземат правилните размери и да се подбере правилният материал за изработка на планките ,то доколкото разбирам за това е и темата де.И тук да питам на какъв материал за изработка се е спрял автора?
Ще чакаме да видим крайният резултат

п.п.
Мисля че всички сме съгласни,че конските сили са за задвижване на един автомобил а не да неговото спиране.
kаза ли им го колега...то и аз се чудя как с 286 коня на спирачките ще тръгне да върви повече тая кола


by ''kompleksa''
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Спирачен ъпгрейд:)
BULL3T написа:Еми живи и здрави момчета! Аз пак ви показвам нещо истинско направено за много пари с читави материали вие пак си знаете...
Жики братле,ако заварката беше по-слаба от болтевете немеца нямаше да завари макферсона на амортисюра към шенкела с лагера на е34... И преди да си решил да ми кажеш че след е34 вече амортисьора е на болтове,ще ти кажа че е по-евтино така за тва е на болтове... При евентуален удар болта е по-вероятно да се скъса... и многото конструкции по света на сгради дето ми говориш са на сгради а не на коли...
Лека нощт момчета! Отивам да си заварявам колата и да махна всички болтове и гайки!
Стефчо , ти тука немец видя ли да заваря и да даде гаранция ?
Шенкела на амортисора и усилията в него нямат нищо общо с натоварването в ухото държащо спирачния апарат смятам знаеш..
Няма смисъл да си преразказваме лафчета и приказки на някой който казал нещо ама да ли е така не знаем баш но му имаме пълно доверие.
Ето аз съм си спрял бензионовата помпа ама 90% казват че трябва да работи ама не знаят защо..щоото бай Гошо така казал.
Тука има инженери , нека да се изкаже някой по компетентен не като мен лаик. Ако няма инженери , майсстори има 100%


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Спирачен ъпгрейд:)
EЙ тука един разглобяем шницер имам ще ходя да го заварят че тез болтове много се късат!

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- chiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e 34 със субтитри !!!
- Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
- Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ
Re: Спирачен ъпгрейд:)
Чичо Митко така както си го предложил със снимка така го направи ,така е по сигурния вариант ,да е цяла планка.Само ако може преходния захват да не е на по едно ухо ,а тип четал да е ,две ушета да минават от двете страни на стоковото ухо за апарата и тогава вече болта да затегне ушите тип четал за оригиналния,,,,,,,,,,,,,боже даи ми дар слово да го обясним на техничарски език

И после теста е ясен ,качваш се сам ,100 ,прав на педала ,,,,,,,,после ако всичко е наред ,200 прав на педала,,,,,,,,,,,от там обратно в гаража разглобяваяш и оглед и после




И после теста е ясен ,качваш се сам ,100 ,прав на педала ,,,,,,,,после ако всичко е наред ,200 прав на педала,,,,,,,,,,,от там обратно в гаража разглобяваяш и оглед и после





Re: Спирачен ъпгрейд:)
Здравейте колеги! Автора на темата или някой друг ентусиаст има ли желание да кача снимки и инфо за слагането на апарати от е38 brembo 4 бутални(Алуминиевите) на е34ката?
Поздрави!
Поздрави!
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Спирачен ъпгрейд:)
Колега, ако прегледаш темата отначало, ще намериш доста инфо и снимки. Ако очакваш чертеж с размерите на планките....ще почакашachilles написа:Здравейте колеги! Автора на темата или някой друг ентусиаст има ли желание да кача снимки и инфо за слагането на апарати от е38 brembo 4 бутални(Алуминиевите) на е34ката?
Поздрави!


Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- TsvetanVR
- Dicky Wolf
-
- Мнения: 595
- Регистриран на: 25.02.2007
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Z4M Roadster
Re: Спирачен ъпгрейд:)
achilles написа:Здравейте колеги! Автора на темата или някой друг ентусиаст има ли желание да кача снимки и инфо за слагането на апарати от е38 brembo 4 бутални(Алуминиевите) на е34ката?
Поздрави!
Качвай

Re: Спирачен ъпгрейд:)
Митко Стоянов написа:Колега, ако прегледаш темата отначало, ще намериш доста инфо и снимки. Ако очакваш чертеж с размерите на планките....ще почакашachilles написа:Здравейте колеги! Автора на темата или някой друг ентусиаст има ли желание да кача снимки и инфо за слагането на апарати от е38 brembo 4 бутални(Алуминиевите) на е34ката?
Поздрави!
прочети ми пак мнението и пак ми отговори

- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Спирачен ъпгрейд:)
Извинявай, колега, вместо "кача" ми се е видяло "качи"achilles написа:Митко Стоянов написа:Колега, ако прегледаш темата отначало, ще намериш доста инфо и снимки. Ако очакваш чертеж с размерите на планките....ще почакашachilles написа:Здравейте колеги! Автора на темата или някой друг ентусиаст има ли желание да кача снимки и инфо за слагането на апарати от е38 brembo 4 бутални(Алуминиевите) на е34ката?
Поздрави!
прочети ми пак мнението и пак ми отговори?:?



Ако имаш материал, който искаш да споделиш е излишно да питаш


Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани