X5 прект въпроси ??????

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 12.08.2011
Пол: Жена
Кара: 740 IL 00'
Мечтае да кара: 760 IL 06'

X5 прект въпроси ??????

Мнение от nakata_90 » 14 Яну 2013, 23:02

здр колеги запалих се по един проект с колегата се чудим дали ще стане да се навре V12 в купето на Х5 Е53
какво купе трябва от дизел или от бензин или всяко х5 ???
какво се преправя по купето ???
като изключим купето и двигателя колко ще струва самото слагане преправяне напасване палене наличен е само двигателя засега свален е от Е38 326к.с. нее 300к.с. макар че се слага на Е32

незнам някой да го е правил досега точно това и не съм срещал по съборите на BMW и мисля че ще бъде интересна темата а и по принцип....

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4197
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: X5 прект въпроси ??????

Мнение от Kroki » 15 Яну 2013, 0:35

Само един човек е способен да ти отговори - memberlist.php?mode=viewprofile&u=390
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: X5 прект въпроси ??????

Мнение от Nickelback » 15 Яну 2013, 8:22

Имаше едно такова X5 Lemans

http://www.youtube.com/watch?v=NtuVxi6hMqI

Enjoy ;)

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1120
Регистриран на: 4.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio

Re: X5 прект въпроси ??????

Мнение от UBAH5 » 15 Яну 2013, 8:30

Попитай този колега: zlatko_baretata :yes:
Изображение
When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 12.08.2011
Пол: Жена
Кара: 740 IL 00'
Мечтае да кара: 760 IL 06'

Re: X5 прект въпроси ??????

Мнение от nakata_90 » 15 Яну 2013, 23:01

Nickelback написа:Имаше едно такова X5 Lemans

http://www.youtube.com/watch?v=NtuVxi6hMqI

Enjoy ;)

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2



е да коелга то има много в vbox и youtube но мисълта ми е няма българско такова нещо х5 v12 и затова питам какво се прави по купето х5 много ли е работа има ли смисъл да се занимава човек ако изключим цената за купето и двигателя само за работа ??

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: X5 прект въпроси ??????

Мнение от Borymeckata » 16 Яну 2013, 14:01

Не съм навътре в тези проблеми, но се чудя - как ще се отрази по-мощният двигател на трансмисията? Двигателят ще се монтира с нова скоростна кутия, или ще си остане старата? Ако остане старата кутия, тя ще издържи ли натоварването от по-мощния мотор? А ако се слага нова кутия - как ще се върже с раздатката? Добре, да кажем, че кутията ще бъде ръчна, оригинална за Х5, заедно с радатката - предполагаме, че ще има достатъчно резерв да поеме по-голямото натоварване. А как стои въпросът с останалата част от трансмисията - раздатъчната кутия, карданите с каретата, диференциалите и полуоските? Сигурно трансмисията на Х5 има някакъв резерв, но колко е той? Ако говорим мощността да се вдигне от 218к.с. на 326к.с - това е увеличение с близо 50%, което е значително. А с въртящия момент как стои въпросът? Защото си мисля, че раздатката е разчетена за максимален момент 500Nm...
Excellent! Steven is my name!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: X5 прект въпроси ??????

Мнение от Sharo » 16 Яну 2013, 14:05

Borymeckata написа:Не съм навътре в тези проблеми, но се чудя - как ще се отрази по-мощният двигател на трансмисията? Двигателят ще се монтира с нова скоростна кутия, или ще си остане старата? Ако остане старата кутия, тя ще издържи ли натоварването от по-мощния мотор? А ако се слага нова кутия - как ще се върже с раздатката? Добре, да кажем, че кутията ще бъде ръчна, оригинална за Х5, заедно с радатката - предполагаме, че ще има достатъчно резерв да поеме по-голямото натоварване. А как стои въпросът с останалата част от трансмисията - раздатъчната кутия, карданите с каретата, диференциалите и полуоските? Сигурно трансмисията на Х5 има някакъв резерв, но колко е той? Ако говорим мощността да се вдигне от 218к.с. на 326к.с - това е увеличение с близо 50%, което е значително. А с въртящия момент как стои въпросът? Защото си мисля, че раздатката е разчетена за максимален момент 500Nm...



Със старата скоростна кутия няма как да стане ... 4х4 също е почти невъзможно да остане .. този из нет-а е на задно само и двигателя е свален много ниско долу, както и целия СУВ.
Диф-а ще издржи понеже v12-ta не е с много по-голям въртящ момент от дизелите.

Ако се вземе дизелова ще трябва се смени и резарвора и горивопроводите.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: X5 прект въпроси ??????

Мнение от Borymeckata » 16 Яну 2013, 14:42

В такъв случай аз лично не виждам смисъл от цялото упражнение. Х5 без двойното предаване си е просто един камион... И като го свалиш ниско - какво остава от "джипа"?
Excellent! Steven is my name!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: X5 прект въпроси ??????

Мнение от msi200 » 16 Яну 2013, 15:09

V12 няма ли да е по-добре да си вземете едно Х5 IS за тия пари?
I love the sound of V8 in the morning...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: X5 прект въпроси ??????

Мнение от Alexch » 16 Яну 2013, 16:55

msi200 написа:V12 няма ли да е по-добре да си вземете едно Х5 IS за тия пари?

И аз точно това си помислих още като прочетох първия пост. Тя разликата в мощността не е голяма.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 12.08.2011
Пол: Жена
Кара: 740 IL 00'
Мечтае да кара: 760 IL 06'

Re: X5 прект въпроси ??????

Мнение от nakata_90 » 17 Яну 2013, 9:12

Borymeckata написа:Не съм навътре в тези проблеми, но се чудя - как ще се отрази по-мощният двигател на трансмисията? Двигателят ще се монтира с нова скоростна кутия, или ще си остане старата? Ако остане старата кутия, тя ще издържи ли натоварването от по-мощния мотор? А ако се слага нова кутия - как ще се върже с раздатката? Добре, да кажем, че кутията ще бъде ръчна, оригинална за Х5, заедно с радатката - предполагаме, че ще има достатъчно резерв да поеме по-голямото натоварване. А как стои въпросът с останалата част от трансмисията - раздатъчната кутия, карданите с каретата, диференциалите и полуоските? Сигурно трансмисията на Х5 има някакъв резерв, но колко е той? Ако говорим мощността да се вдигне от 218к.с. на 326к.с - това е увеличение с близо 50%, което е значително. А с въртящия момент как стои въпросът? Защото си мисля, че раздатката е разчетена за максимален момент 500Nm...


Колега то тоя двигател го има и ръчка и автомат а аз точно това питам с всички тия преправки дали има смисъл или по добре както казва колегата едно 4.8 и да се приключва мача те и бес това са по 15-18 хил.

Borymeckata написа:В такъв случай аз лично не виждам смисъл от цялото упражнение. Х5 без двойното предаване си е просто един камион... И като го свалиш ниско - какво остава от "джипа"?



У да така е никъв смисъл няма аз нали това искам да разбера колко са разходите и дали си струва то е ясно че ако не стане нищо ще карам 4.8

Sharo написа:
Borymeckata написа:Не съм навътре в тези проблеми, но се чудя - как ще се отрази по-мощният двигател на трансмисията? Двигателят ще се монтира с нова скоростна кутия, или ще си остане старата? Ако остане старата кутия, тя ще издържи ли натоварването от по-мощния мотор? А ако се слага нова кутия - как ще се върже с раздатката? Добре, да кажем, че кутията ще бъде ръчна, оригинална за Х5, заедно с радатката - предполагаме, че ще има достатъчно резерв да поеме по-голямото натоварване. А как стои въпросът с останалата част от трансмисията - раздатъчната кутия, карданите с каретата, диференциалите и полуоските? Сигурно трансмисията на Х5 има някакъв резерв, но колко е той? Ако говорим мощността да се вдигне от 218к.с. на 326к.с - това е увеличение с близо 50%, което е значително. А с въртящия момент как стои въпросът? Защото си мисля, че раздатката е разчетена за максимален момент 500Nm...



Със старата скоростна кутия няма как да стане ... 4х4 също е почти невъзможно да остане .. този из нет-а е на задно само и двигателя е свален много ниско долу, както и целия СУВ.
Диф-а ще издржи понеже v12-ta не е с много по-голям въртящ момент от дизелите.

Ако се вземе дизелова ще трябва се смени и резарвора и горивопроводите.


А защо да няма как да остане 4х4

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: X5 прект въпроси ??????

Мнение от Sharo » 17 Яну 2013, 10:00

Рездатката със сигурност няма да пасне на v12-та кутия. Демек ще ти трябва напасване на кутия от нещо дето си е с рездатка.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: X5 прект въпроси ??????

Мнение от Borymeckata » 17 Яну 2013, 10:52

nakata_90 написа:А защо да няма как да остане 4х4


Скоростните кутии на колите 4х4 има различен заден край - с фланец, на който се монтира раздатъчната кутия (Transfer Box). То по принцип всичко е правено от хора и вероятно може да се приспособи някак, но ще бъде много сложно. В новите коли (знаете) мястото е ограничено, а всичко е изпилено до милиметър и наблъскано плътно, така че едва има как да бръкнеш с ръка. При тази конфигурация на агрегатите, ако промениш само едно нещо, на практика трябва да променяш всичко. При което могат да възникнат десетки непредвидени проблеми... Дори само ъгълът на карданите да промениш с няколко градуса - не знаеш вече как ще работи механиката и как ще се отрази това на поведението на колата. Или друг проблем: нов двигател V12 - нова изпускателна генерация - трябва да мислиш откъде ще провреш допълнителните тръби между всички кардани, маркучи и кабели под колата, как ще ги фиксираш, и да не нагреят нещо, което не трябва...

Не казвам, че е невъзможно да стане, но трябва човек да си направи точна сметка какво евентуално ще вложи в такъв проект, какво ще получи в резултат и най-накрая - дали си струва.
Excellent! Steven is my name!

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 12.08.2011
Пол: Жена
Кара: 740 IL 00'
Мечтае да кара: 760 IL 06'

Re: X5 прект въпроси ??????

Мнение от nakata_90 » 18 Яну 2013, 20:13

Borymeckata написа:
nakata_90 написа:А защо да няма как да остане 4х4


Скоростните кутии на колите 4х4 има различен заден край - с фланец, на който се монтира раздатъчната кутия (Transfer Box). То по принцип всичко е правено от хора и вероятно може да се приспособи някак, но ще бъде много сложно. В новите коли (знаете) мястото е ограничено, а всичко е изпилено до милиметър и наблъскано плътно, така че едва има как да бръкнеш с ръка. При тази конфигурация на агрегатите, ако промениш само едно нещо, на практика трябва да променяш всичко. При което могат да възникнат десетки непредвидени проблеми... Дори само ъгълът на карданите да промениш с няколко градуса - не знаеш вече как ще работи механиката и как ще се отрази това на поведението на колата. Или друг проблем: нов двигател V12 - нова изпускателна генерация - трябва да мислиш откъде ще провреш допълнителните тръби между всички кардани, маркучи и кабели под колата, как ще ги фиксираш, и да не нагреят нещо, което не трябва...

Не казвам, че е невъзможно да стане, но трябва човек да си направи точна сметка какво евентуално ще вложи в такъв проект, какво ще получи в резултат и най-накрая - дали си струва.


колега прав си днеска годири с един пичага луд по бмв-та и ми каза това е едно от нах-невъзможните проекти
каза ми по добре тоя двигател като го имам да го сложа в Е30 много по лесно е и по нямало за преправяне вика няма да върви самата кола щото тя е 1 тон а с 12 цилиндъра нема как да тръгне вика ще си го сложиш само за газария за сабори фестове и т.н.

така че се отказвам от тоя Х5 то там незнам дали ще ме оправат и 5000лв за работа без купето и двигателя само работа и затова нема смисъл

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 26.11.2010
Пол: Мъж
Кара: E53 4.6

Re: X5 прект въпроси ??????

Мнение от bobiE38 » 19 Яну 2013, 12:45

Радостни сме , че ти дойде здрав разум колега:) :bowdown:

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook