Колата губи МНОГО ток
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
71 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- asotsf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 10.08.2012
- Местоположение: Plaza Dance
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci Stahlgrau
Re: Колата губи МНОГО ток
Здравейте колеги, за да не пускам нова тема ще питам тук:
Преди една седмица Банерчето ме предаде та си зех Bosch silver 85Ah. Забелязвам, че след като изгася колата от централните решетки на парното продължава да се чува едно леко жужене(все едно перката работи на мн ниска степен), което според мен не е нормално и може да е било причина стария акумулатор да си замине. Подозирам че въпросният таралеж прави мизерии, защото понякога парното само засилва перката без аз да съм включил на по-висока степен.
Преди една седмица Банерчето ме предаде та си зех Bosch silver 85Ah. Забелязвам, че след като изгася колата от централните решетки на парното продължава да се чува едно леко жужене(все едно перката работи на мн ниска степен), което според мен не е нормално и може да е било причина стария акумулатор да си замине. Подозирам че въпросният таралеж прави мизерии, защото понякога парното само засилва перката без аз да съм включил на по-висока степен.
- atanaz
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 15.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
- Мечтае да кара: 530d:)
Re: Колата губи МНОГО ток
Еми той е:) Много често могат да се рециклират, потърси във форума, някъде имаше тема. Пишеше, че около 90% от случаите са едни транзистори, които се подменят. Имаше посочен колега от форума, който се е специализирал в тая работа, мисля.
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Колата губи МНОГО ток
Правилно подозираш. 

- kvi2xlc
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 19.12.2010
- Местоположение: Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: е46 touring 320 D от 12 години
- Мечтае да кара: е46 320 Д
Re: Колата губи МНОГО ток
колегата е OCI потърси го и му пиши ЛС ще те информира
- basko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 6.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 2004/330xd автомат
- Мечтае да кара: bumer ...
- Детайли за колата: ноо яка
Re: Колата губи МНОГО ток
Имам консумация от 0,23А. Свалих бушона за "таралежа" - №50 - пак същото. Днес цял следобяд колата е при жичкаджия, но не можа да намери нищо. Акумулаторът ми е нов, ще го скапе. МОЖЕ ЛИ НЯКОЙ ДА МИ КАЖЕ КЪДЕ ДА ОТИДА?
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Колата губи МНОГО ток
asotsf написа:Здравейте колеги, за да не пускам нова тема ще питам тук:
Преди една седмица Банерчето ме предаде та си зех Bosch silver 85Ah. Забелязвам, че след като изгася колата от централните решетки на парното продължава да се чува едно леко жужене(все едно перката работи на мн ниска степен), което според мен не е нормално и може да е било причина стария акумулатор да си замине. Подозирам че въпросният таралеж прави мизерии, защото понякога парното само засилва перката без аз да съм включил на по-висока степен.
На мен направо си надува перката на макс . . . но не веднага след като я изгася, а изчаква няколко часа и започва да си навива докато не остане акумулатор

- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Колата губи МНОГО ток
ами може да се разбере от къде е като почне да се вади бушон по бушон и след като намале е консумацията да се види от кои бушон е

Re: Колата губи МНОГО ток
здравеите колеги, и аз да си кажа имам подобен проблем преди няколко месеца при първото застудяване акумулатора се прецака.отидох и си купих нов(взех го от кауфланд марката му е stormbat),всичко беше наред около 2-3 седмици,оставих колата пред нас 3 дни и след това пак няма ток,заредих го на зарядно,покарах няколко дни даже и извънградско я карах след 20 дни пак сащата работа няма ток не иска да пали.ходил сам на диагностика в Варнакарс bmv и при др автоелектричар казват че няма никакви утечки и че всичко е наред(единия автоелектричар каза че акумулатора е менте и заради това му се губи тока).тук във форума виждам 4е повечето казват че е от този прословут таралеж.Колата е 320i 150к.с.. ако някои може да помага и да посъветва нещо благодаря
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Колата губи МНОГО ток
хубаво де,вземи си едно уредче отиди при акулулатора,сложи на плюса и минуса и запали колата,виж колко ток прави алтернатора,ако там работата е добре около 13.5-14.2 значи си зарежда добре.След това откачи масата и единия краи на урена на клемата другия на акумулатора,затвори багажника,заключи колата и чакаи 20 минути.След това виж има ли консумация(утечка)Ако и там е добре отиваш на някои сервиз със товарна вилка да натварят акомулатора и ако почне да пада волтажа,значи е кенеф.3 прости проверки ще ти покажат от къде ти е проблема.

- ganecabul
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 1.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW e46 318i 99'
Re: Колата губи МНОГО ток
При мен след няма и минута консумацията пада на 0,017А. Не знам защо си мислите, че трябва да се чака 20 мин.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Колата губи МНОГО ток
ganecabul написа:При мен след няма и минута консумацията пада на 0,017А. Не знам защо си мислите, че трябва да се чака 20 мин.
След 16 мин колата заспива!
didie7 написа:всички тези проверки са направени и в сервиз даже,всичко е ок.
Значи акумулатора е за НАДИН
Re: Колата губи МНОГО ток
а може ли да кажете от кои предпазител да изклуча този таралеж (само да пробжам за 3-4 дни дали 6те падне акумулатора без него)кои номер е че не мога да разбера.
23- 5.....[командния блок но климатроника] или това
28- 5.....[мотовентилатора на кутиятта с релета намиращ се до мотора,кутия за командването на климатроника]
други не намирам за климатроника ?
23- 5.....[командния блок но климатроника] или това
28- 5.....[мотовентилатора на кутиятта с релета намиращ се до мотора,кутия за командването на климатроника]
други не намирам за климатроника ?
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Колата губи МНОГО ток
didie7 написа:всички тези проверки са направени и в сервиз даже,всичко е ок.
е добре де,акомулатора е здрав,няма утечка,динамото(алтернатора)зарежда-къде отива тока тогава,данеби от горе да си зареждат чиниите с твоя ток.Извиняваи ама е така.Или алтернатора незарежда,или зарежда но акомулатора не го държи тока,или го държи но имаш утечка и се изчерпва.Аз друга причина немога да се сетя.Има едни уредчета които ги оставяш да мерят и след това показват максималното отчетено и минималното отчетено.Вземи си едно,пусни го за утечка и го устави цяла нощ в багажника и го гледаи на сутринта.Данеби парното по някое време да се пуска.


Re: Колата губи МНОГО ток
акумулатора е зареден на зарядно, вече 3 ден не е закачан никъде и си държи 13.11 волта,предполагам че мога да го изкл. като вариант да е за боклука. Мерси колега ще потърся такъв уред и ще пробвам
71 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани