Е30 задни пружини
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- ivo_cool
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 22.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: Е30 М3
Е30 задни пружини
Здравейте на всички. Имам няколко въпроса към вас и щтесам много благодарен за отговорите 1.Имам малък проблем, значи смених си задните пружини на Е30-та и задницата се вдигна много а преди това си беше нормална. пружините са нови СУПЛЕКС възмойно ли е да се далжи на това че още неса олегнали. И ще олегнат ли след време. Притеснявам се защото колата стана неудържима и в завои и на прав участък.
2. Амуртисйорите на Е30 позволяват ли да се пълнят и издържат ли доста време.
Багодаря предварително.
2. Амуртисйорите на Е30 позволяват ли да се пълнят и издържат ли доста време.
Багодаря предварително.

-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
след 10-15 години може и да улегнат... според мен загубена кауза.
за амортисьорите аз не бих си правил експерименти. с тези пътища никой не може да ти каже колко ще издържат, но си пази предницата главно...
за амортисьорите аз не бих си правил експерименти. с тези пътища никой не може да ти каже колко ще издържат, но си пази предницата главно...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- ivo_cool
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 22.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: Е30 М3
в какъв смисъл да си пазя предницата
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
доста по-лесно се разбива предното окачване имам предвид...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
А, моята тема - и аз си търся пружини от известно време, защото са различни цветове, а и едната и липсва малко - демек счупена е. Колата се държи добре и има стойка, но все пак трябва все някога да ги сменя. Предлагаха ми едни спортни, но с тях ще стане по-ниска задницата. Моето мнение е, да са еднакви по вид с предните - да се гони стандартно или изцяло спортно окачване, защото те не улягат бързо. Можеш твоите да ги скъсиш на някакви скоби или просто с флекса, но най-добре да намериш други, по-подходящи. Успех!
BMW only!
- ivo_cool
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 22.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: Е30 М3
благобаря но все пак ще ме светне6 ли на какви скоби мога да ги скася
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
моят съвет е да не правиш такива измишльотини с пружините...
рязаните пружини са просто по-ниски, имат по-къс ход и са ПО-МЕКИ от оригинала... ще си издънищ окачването с тях... същото се отнася и за номера със скобите... спортните пружини са по-къси да, НО твърдостта им се променя прогресивно със свиването, колкото повече се свиват толкова са по-твърди...
рязаните пружини са просто по-ниски, имат по-къс ход и са ПО-МЕКИ от оригинала... ще си издънищ окачването с тях... същото се отнася и за номера със скобите... спортните пружини са по-къси да, НО твърдостта им се променя прогресивно със свиването, колкото повече се свиват толкова са по-твърди...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
[steeN] написа:рязаните пружини са просто по-ниски, имат по-къс ход и са ПО-МЕКИ от оригинала...
Steen, тука съм длъжен да изразя несъгласието си с твърдението, че като срежеш една пружина и тя става по-мека. Чел съм че не е така, а и практиката (не лична) показва че не е така.
Но като оставиме другите неща против (а те не са малко) просто да се срежат и да се сложат не става - няма да лягат както трябва.
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Най-вероятно Steen има предвид не по-меки спрямо "оригиналните за Е30", а спрямо "оригиналните къси" (спрямо спортните)stenly написа:[steeN] написа:рязаните пружини са просто по-ниски, имат по-къс ход и са ПО-МЕКИ от оригинала...
Steen, тука съм длъжен да изразя несъгласието си с твърдението, че като срежеш една пружина и тя става по-мека. Чел съм че не е така, а и практиката (не лична) показва че не е така.
Но като оставиме другите неща против (а те не са малко) просто да се срежат и да се сложат не става - няма да лягат както трябва.

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- ivo_cool
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 22.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: Е30 М3
Искам да попитам не6то.
Знам че маслените амортисори се палнят но не знам газожите пълнят ли се. И въпроса ми е дали се пълнят газови амортрисори?
И ако да каде.

Знам че маслените амортисори се палнят но не знам газожите пълнят ли се. И въпроса ми е дали се пълнят газови амортрисори?
И ако да каде.



-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Те се пълнят, но не всеки майстор е навит да го направи - имам един добър познат тук във Видин, който ми върши подобни услуги, но се отказа да пълни газови, вече е само на маслени - претърпя инцидент човека, един амортисиор гръмна



BMW only!
- ivo_cool
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 22.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: Е30 М3
значи се палнят и мога да съм спокоен че все ще намеря някои маистор да ми ги напълни. А знаеш ли колко върви пълненето на броиката
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Дай да флуудна малко
- мен ми е приятел и ми взима по-малко, но иначе 18-20 лева за маслен, предполагам и за газов толкова - 20-тина лева. При положение, че нов е 50-60 лева (куча марка) 


BMW only!
Ей тука за четящите ингилизки е обяснено устройството на маслените, twin-tube газовите и mono-tube газовите:
http://www.koni.com/_cars/_general_info ... ckabs.html
И най-важното е, че и трите вида съдържат масло; разликата е, че
маслените освен маслото съдържат въздух под ниско налягане (1 бар);
twin-tube газовите съдържат азот под 4-8 бара,
а mono-tube газовите съдържат азот под налягане 20-30 бара
Очевидно никой квартален майстор дето знае последното не би се зафанал да отваря такъв амортисьор.
http://www.koni.com/_cars/_general_info ... ckabs.html
И най-важното е, че и трите вида съдържат масло; разликата е, че
маслените освен маслото съдържат въздух под ниско налягане (1 бар);
twin-tube газовите съдържат азот под 4-8 бара,
а mono-tube газовите съдържат азот под налягане 20-30 бара
Очевидно никой квартален майстор дето знае последното не би се зафанал да отваря такъв амортисьор.

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани