Консумацията при "заспиване" на колата мърда с 30-40 mA
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Консумацията при "заспиване" на колата мърда с 30-40 mA
Има доста теми за това как се мери консумацията на колата и какви може да са причините, за да не запали в даден момент, но вчера ми се случи нещо доста странно, което не е описано в другите теми, които ползвах при замерването.
Тъй като въпросната кола не запали се заиграх да замеря консумацията й. Взех друг акумулатор и почнах да мръзна покрай нея зяпайки един уред включен на измерване на 10 Ампера.
Щраквам ключалката на багажника, лампите светят - консумация 7 Ампера. Заключване на колата с ключа, лампите гаснат - 3 Ампера (навигацията нещо прави - движи се механиката). След около 70 секунди консумацията пада на 1.3-1.4 Ампера. След още 10-15 секунди пада на 0.50 Ампера ( 500 милиАмпера ). Стои си така 16 минути и пада на 0.03 Ампера ( 30 милиАмпера ). Викам си "АХА - СУПЕР!!!" и тогава ми направи впечатление, че от 0.03 отива на 0.08 след около минута, пада на 0.04 след няколко секунди, после пак на 0.08 след минута, след секунди на 0.03 и така си мърда през цялото време.
Направих още една проба и се оказа, че като се загледах мърда и през 16-те минути, но при 500 милиАмпера 30-40 по трудно правят впечатление.
Някой има ли такъв случай? Има аларма колата, при което пробвах и с активирана и с неактивирана и е все тая. Освен да отида някой да я изскубне и да меря пак...
Тъй като въпросната кола не запали се заиграх да замеря консумацията й. Взех друг акумулатор и почнах да мръзна покрай нея зяпайки един уред включен на измерване на 10 Ампера.
Щраквам ключалката на багажника, лампите светят - консумация 7 Ампера. Заключване на колата с ключа, лампите гаснат - 3 Ампера (навигацията нещо прави - движи се механиката). След около 70 секунди консумацията пада на 1.3-1.4 Ампера. След още 10-15 секунди пада на 0.50 Ампера ( 500 милиАмпера ). Стои си така 16 минути и пада на 0.03 Ампера ( 30 милиАмпера ). Викам си "АХА - СУПЕР!!!" и тогава ми направи впечатление, че от 0.03 отива на 0.08 след около минута, пада на 0.04 след няколко секунди, после пак на 0.08 след минута, след секунди на 0.03 и така си мърда през цялото време.



Направих още една проба и се оказа, че като се загледах мърда и през 16-те минути, но при 500 милиАмпера 30-40 по трудно правят впечатление.

Някой има ли такъв случай? Има аларма колата, при което пробвах и с активирана и с неактивирана и е все тая. Освен да отида някой да я изскубне и да меря пак...

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Консумацията при "заспиване" на колата мърда с 30-40 mA
Това е потребляема мощност от 0.6W. Може да е от какво ли не, а утечката е много малко над нормалната, в рамките на грешката на мултицета и може би не си заслужава да я търсиш. А причината може да са много неща- натрупване на мръсотия в някой ключ и през нея да протича ток, износена изолация на някой си проводник някъде, дефектирал електронен елемент в някоя платка, както ти казваш алармата, но няма нужда да я изкубваш- извади и бушона и или прекъсни кабела, който е с постоянен +.
- karsov
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 29.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ
Re: Консумацията при "заспиване" на колата мърда с 30-40 mA
Мултицета ти прави номера. Пробвай с професионален за да си сигурен.
http://pleasehelp.hit.bg/
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Консумацията при "заспиване" на колата мърда с 30-40 mA
Има ли GSM модул алармата? Може да се променя показанието на уреда и от изменението на напрежението на батерията му. Ако няма GSM модул алармата и на уреда батерията е хубава (нова, неизтощена) то предпазителите един по един и така ще се разбере кое какво. Но едва ли е проблем тази консумация средно 0,06А дори и да не се кара колата по-дълго време.


- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Консумацията при "заспиване" на колата мърда с 30-40 mA
И аз мисля, че такава консумация не е проблемна, но не знам дали ще важи при закупуване на нов акумулатор, което може и да се наложи, като се има предвид, че не запали вчера.
Иначе ще пробвам с още два мултицета да видим какво ще покажат, че така и така съм на тая тема още замервания придружени с леко студуване няма да са проблем чак толкова.
Иначе ще пробвам с още два мултицета да видим какво ще покажат, че така и така съм на тая тема още замервания придружени с леко студуване няма да са проблем чак толкова.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Консумацията при "заспиване" на колата мърда с 30-40 mA
Направих замерване с друг уред - същата марка като предишния, но по-голям и мери до 20 Ампера и то с 3 знака след запетаята. 0,500 Ампера показва, което по-лесно се вижда, че е 500 милиАмпера.
Та консумацията пак си плува нагоре-надолу...
С този уред установих, че преди да заспи колата показанията са 486 милиАмпера, но подскача на случаен принцип до 510 някъде. След заспиване показва 30 милиАмпера ( 0,030 Ампера ) и подскача на случаен принцип на 70 милиАмпера ( 0,070 Ампера ). По принцип минималното време в около 30 сек., но може и минута да стои на 30 милиАмпера без да мърда.
Проба с разкачена аларма не е правена за момента и предстои този екперимент.
Та консумацията пак си плува нагоре-надолу...

С този уред установих, че преди да заспи колата показанията са 486 милиАмпера, но подскача на случаен принцип до 510 някъде. След заспиване показва 30 милиАмпера ( 0,030 Ампера ) и подскача на случаен принцип на 70 милиАмпера ( 0,070 Ампера ). По принцип минималното време в около 30 сек., но може и минута да стои на 30 милиАмпера без да мърда.
Проба с разкачена аларма не е правена за момента и предстои този екперимент.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- jivakula
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
- Мечтае да кара: само BMW-та
Re: Консумацията при "заспиване" на колата мърда с 30-40 mA
Аз го имах същият проблем.
Два дена ровене по кола и чистене на всякакви контакти и клеми, пак си стоеше така консумацията. Променяше се през 10-15 сек.. Накрая, след дълго мислене какво правих по-рано по колата се сетих че ровех по антенните устройства в задните колонки и нави модулите. Отворих кората с предпазители които се намират в багажника, над акумулатора и изкарвах един по един предпазителите. Накрая при премахване на N53 който отговаря за захранване на приемната антената за дистанционното в ключа се спря тази консумация. След като колата постоя един ден без този предпазител, всичко си дойде на мястото. Консумацията беше в норми.


Re: Консумацията при "заспиване" на колата мърда с 30-40 mA
проблема е от монтирането на аларма ако е слагана допалнително – ако е захранена от плюса на плафона на багажника
Re: Консумацията при "заспиване" на колата мърда с 30-40 mA
Днеска и аз викам да проверя как е консумацията,и гледам 0.05.....
а преди време си беше 0.01..откъде се е появила незнам....пробвах с друг уред,пак същото......почнах да вадя бушоните веднага.......и на 29 падна на 0.03......повече не пада
И като се загледам как стои на 0.05,изведнъж отива на 0.07-0.08 и пак пада на 0.05
Ебаси ситуацията,и аз съм с доп слагана аларма,която никога не е правила аномалии......но честно казано за 0.05 не мисля да бутам колата,въпреки че ме гложди много


И като се загледам как стои на 0.05,изведнъж отива на 0.07-0.08 и пак пада на 0.05

Ебаси ситуацията,и аз съм с доп слагана аларма,която никога не е правила аномалии......но честно казано за 0.05 не мисля да бутам колата,въпреки че ме гложди много

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани