Турболентни времена
Модератор: Общи модератори
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Turturelo написа:Lotus Omega повярвай ми е доста сериозен автомобил и с вратите напред .. само американците имат навика да слагат голям двигател на кепаво шаси и на първия завой всички да берем страх ..
Не си ме разбрал или по точно аз неправилно съм го написал (за Лотус Омегата си е абсолютната истина, че е расов спортен автомобил).
Мерцедес не съм им кекави колите, но просто нямат за цел да правят стриит кола която да е еднакво добра на писта, магистрала, планински път и т.н. докато това за БМВ е традиция.
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
Това вече виси на врата та ми (снимките от списанието )
Но се чудя нещо друго, опредлено нямам опит с новите коли и особено пък дизелите от последно поколение.
И се питам дали са толкова издържливи, защото повечето хора тук няма да имат възможност да си позволят нов модел БМВ дизел и ако вземат такъв той ще е стар примерно на 10 години (това след време говоря за сега най-новите )
Те имат доста внушилни време на ускорение наистина спор няма.
АКо вземем Едно М3 и един дизел от последно поколение и се карат много яко и двете след 10 години според мен дилела ще е грохнал, ще пуши като трактор и ремонтите ще му струват колкото самата кола.
Сега гледаме като нови колите разбирасе, че дизела върви много и харчи малко, но след тези години дали няма да е издухал
АКо всеки ден се вкарва по 20-30 пъти в критичните си обороти на какво ли ще прилича след 10 години, М3 Е36 след 10 години пак мачка наред други коли и не се наблюдава голяма загуба на мощтност от зверсите тормози на които е била подлагана 100%.
Пак казвам не твардя, че съм наясно със нещата нито споря и затова ви казвам какво мисля пак и вие ще кажете какво мислите...
Повечето хора на запд не мислят по този начин защото стадарта на живот е друг не ум пука дали след 10-15 години ще е читав дизела защото ще са сменили поне още 3 такива най-новите като на всеки 5 години се продават вечр "старите коли" но ни е тук нямаме избор и трябва да гледаме нещата по по-различен начин.Аз сега можеби бих си го взел този дизел на БМВ даже не можеби, а бих си го взел, но пак ако имах толкова пари бих взел 645 Купе

Но се чудя нещо друго, опредлено нямам опит с новите коли и особено пък дизелите от последно поколение.
И се питам дали са толкова издържливи, защото повечето хора тук няма да имат възможност да си позволят нов модел БМВ дизел и ако вземат такъв той ще е стар примерно на 10 години (това след време говоря за сега най-новите )
Те имат доста внушилни време на ускорение наистина спор няма.
АКо вземем Едно М3 и един дизел от последно поколение и се карат много яко и двете след 10 години според мен дилела ще е грохнал, ще пуши като трактор и ремонтите ще му струват колкото самата кола.
Сега гледаме като нови колите разбирасе, че дизела върви много и харчи малко, но след тези години дали няма да е издухал

АКо всеки ден се вкарва по 20-30 пъти в критичните си обороти на какво ли ще прилича след 10 години, М3 Е36 след 10 години пак мачка наред други коли и не се наблюдава голяма загуба на мощтност от зверсите тормози на които е била подлагана 100%.
Пак казвам не твардя, че съм наясно със нещата нито споря и затова ви казвам какво мисля пак и вие ще кажете какво мислите...
Повечето хора на запд не мислят по този начин защото стадарта на живот е друг не ум пука дали след 10-15 години ще е читав дизела защото ще са сменили поне още 3 такива най-новите като на всеки 5 години се продават вечр "старите коли" но ни е тук нямаме избор и трябва да гледаме нещата по по-различен начин.Аз сега можеби бих си го взел този дизел на БМВ даже не можеби, а бих си го взел, но пак ако имах толкова пари бих взел 645 Купе

принципно всички производители занижиха умишлено качеството на продуктите си .. вече няма Mercedes-и, който се движат по един милион километра без основен ремонт .. по простата причина, че ако се правят толкова здрави коли като едно време няма да има кинти за разрастване на продажби, производство и моделна гама ..
Въпреки това почти всички фирми (не говоря само за BMW) твърдят, че при нормална експлоатация на двигателите те трябва да издържат над 300 000км. Говорих си преди време с един от инжинерите на новия дизелов двигател на Citroen с двете турбини - 2.2HDi (173к.с.) и той каза същото. Друг е въпроса на практика колко се получава..
Относно //М двигателите там обслужването и поддръжката им е критичен фактор. Всеки притежавал //М и грижил се за колата си ще ти го каже. При //М двигателите инпекциите са на много по-кратки периоди. Често се налага подмяна на VANOS системата. Особено при Е39 М5 и Е36 М3 .. разтракват се като бесни. Общо взето на около 100 000км е нужна доста сериозна инспекция на почти всички //М двигатели. Ако се разтърся из архивите си ще ти намеря точно какво и на колко километра се сменя за Е36 М3, защото щях да купувам на fxmaker М3-ката и бях изчел всичко. Така, че бъди сигурен, че в твоя пример дизеловия агрегат ще е по-дълголетен, по простата причина, че при //Моторспорт моторите са напънати, за да предоставят динамиката.
Това е не само при BMW .. примерно Mitsubishi Lancer Evo VIII FQ400 (400к.с.) е задължителна инспекция на всеки 10 000км. При McLaren F1 (powered by BMW) инспекцията струва 40 000паунда и се прави също на много кратък период ..
Въпреки това почти всички фирми (не говоря само за BMW) твърдят, че при нормална експлоатация на двигателите те трябва да издържат над 300 000км. Говорих си преди време с един от инжинерите на новия дизелов двигател на Citroen с двете турбини - 2.2HDi (173к.с.) и той каза същото. Друг е въпроса на практика колко се получава..
Относно //М двигателите там обслужването и поддръжката им е критичен фактор. Всеки притежавал //М и грижил се за колата си ще ти го каже. При //М двигателите инпекциите са на много по-кратки периоди. Често се налага подмяна на VANOS системата. Особено при Е39 М5 и Е36 М3 .. разтракват се като бесни. Общо взето на около 100 000км е нужна доста сериозна инспекция на почти всички //М двигатели. Ако се разтърся из архивите си ще ти намеря точно какво и на колко километра се сменя за Е36 М3, защото щях да купувам на fxmaker М3-ката и бях изчел всичко. Така, че бъди сигурен, че в твоя пример дизеловия агрегат ще е по-дълголетен, по простата причина, че при //Моторспорт моторите са напънати, за да предоставят динамиката.
Това е не само при BMW .. примерно Mitsubishi Lancer Evo VIII FQ400 (400к.с.) е задължителна инспекция на всеки 10 000км. При McLaren F1 (powered by BMW) инспекцията струва 40 000паунда и се прави също на много кратък период ..
Последна промяна Turturelo на 19 Авг 2006, 16:29, променена общо 1 път
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
_BoBI_ написа:Ако вземем Едно М3 и един дизел от последно поколение и се карат много яко и двете след 10 години според мен дилела ще е грохнал
Дизела е конкурентен безпорно,
но никой не си купува дизел, за да се състезава, а за да се вози икономично.... а сега вече и бързо!
Имай предвид, че не толкова новите дизели, като 525dA на 3000 оборота е със скорост от 160 км/ч (повече от прилична за БГ).
При tds-a, 3500 оборота са 160 км/ч. Следователно при най-новата 5-цаТова са доста прилични обороти за такава кола, което предполага, че няма да я съсипеш толкова лесно и бързо.

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
За Турбината...
Интересно ми е нещо и доакто четях статията не ми излизаше от ума
СПоред мен 335и е нещо не както трябва
сериозно говоря немога да си обясня как така мотор с кубатура 3.0 с две турбини от последно поколение ще е само 306 коня твърде малко е стига бе нещо има съмнително или може да се доработва от тунинт фирми много или нещо не се връзва...
от мотор 2.0 се изкарват поне 250 коня и то без да е с подсилвани части (ковани) по него демек от не предварително подготвен за турбо мотор, как така със същия мотор без турбини се изкарват 260 коня, а с 2 турбини само 40 коня та това е супер малко
според мен
и то като е има в предвид, че турбините са с най-якия софтуер и настроики пак от последно поколение, стига бе нещо е тварде малко това
Аз имам две обяснение или БМВ
1 не са искали да засенчват М версията
2 или са искали ад му удължат живита и затова не са го надули качествено
Интересно ми е нещо и доакто четях статията не ми излизаше от ума
СПоред мен 335и е нещо не както трябва

сериозно говоря немога да си обясня как така мотор с кубатура 3.0 с две турбини от последно поколение ще е само 306 коня твърде малко е стига бе нещо има съмнително или може да се доработва от тунинт фирми много или нещо не се връзва...
от мотор 2.0 се изкарват поне 250 коня и то без да е с подсилвани части (ковани) по него демек от не предварително подготвен за турбо мотор, как така със същия мотор без турбини се изкарват 260 коня, а с 2 турбини само 40 коня та това е супер малко

и то като е има в предвид, че турбините са с най-якия софтуер и настроики пак от последно поколение, стига бе нещо е тварде малко това

Аз имам две обяснение или БМВ
1 не са искали да засенчват М версията
2 или са искали ад му удължат живита и затова не са го надули качествено
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
_BoBI_ написа:За Турбината...
Интересно ми е нещо и доакто четях статията не ми излизаше от ума
СПоред мен 335и е нещо не както трябва![]()
сериозно говоря немога да си обясня как така мотор с кубатура 3.0 с две турбини от последно поколение ще е само 306 коня твърде малко е стига бе нещо има съмнително или може да се доработва от тунинт фирми много или нещо не се връзва...
от мотор 2.0 се изкарват поне 250 коня и то без да е с подсилвани части (ковани) по него демек от не предварително подготвен за турбо мотор, как така със същия мотор без турбини се изкарват 260 коня, а с 2 турбини само 40 коня та това е супер малкоспоред мен
и то като е има в предвид, че турбините са с най-якия софтуер и настроики пак от последно поколение, стига бе нещо е тварде малко това![]()
Аз имам две обяснение или БМВ
1 не са искали да засенчват М версията
2 или са искали ад му удължат живита и затова не са го надули качествено
Тази тема е разсиквана вече няколко пъти, а и ти си си отговорил на в'просите.. 335и е с цена и възможности м/у 330и и М3, НО когато стигне до ръцете на тунингистите ще може много по лесно и евтино да се направи много коне.. за разлика от М3ката която ще е изтискан атмосферен мотор.. това логично ще доведе и до много продажби.., а е ясно на всички, че това е целта на всяка една компания.
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
"а и ти си си отговорил на в'просите.."
Това ми се случва све по-често накрая като се чидя нещо и си мисля защо е примерно така няма да питам
Това ми се случва све по-често накрая като се чидя нещо и си мисля защо е примерно така няма да питам

- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
и отлично работещ маркетингов отдел...изведнъж след 25+ години...тряскат турбо БМВ,когато продажбите им са най високи.А кой не е мечтал за турбинирано БМВ



"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Много рядко Ауто билд хвалят толкова БМВ,и то главно заради мотора. Което ми подсказва, че БМВ пускат турбиниран мотор когато са готови с премахването на типичните недостатъци на тези двигатели, не експериментират в движение.
Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани