Покупка на БМВ Х-5 Е53 2004-2005 феислифт
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Покупка на БМВ Х-5 Е53 2004-2005 феислифт
Здравейте колеги.
Сериозно съм се замислил да сменям колата (е39) с Х5 почетох доста и останах с извода ,че е по-добре да взема фейслифтовия модел.
Кажете ми моля какви са слабостите на този модел и какво да гледам когато купувам. Като например скоростната кутия до колкото разбрах на модела преди фейса е доста проблемна.
Ако някой колега е минал вече по този път моля нека сподели опита си.
Още нещо.
Аз харесвам интериора и волана на модела преди фейса ,възможно ли е се смени интериора и волана на фейса с този на преди фейса.


Благодаря.
Сериозно съм се замислил да сменям колата (е39) с Х5 почетох доста и останах с извода ,че е по-добре да взема фейслифтовия модел.
Кажете ми моля какви са слабостите на този модел и какво да гледам когато купувам. Като например скоростната кутия до колкото разбрах на модела преди фейса е доста проблемна.
Ако някой колега е минал вече по този път моля нека сподели опита си.
Още нещо.
Аз харесвам интериора и волана на модела преди фейса ,възможно ли е се смени интериора и волана на фейса с този на преди фейса.


Благодаря.
- LABRISS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 22.03.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: 3.0 CSi
Re: Покупка на БМВ Х-5 Е53 2004-2005 феислифт
Освен обичайните предимства на фейслифтовите модели в случая голямото предимство е скоростната кутия.Двигателя също е пипнат за повече магарета но не е кой знае какво.Оптичните промени са пренебрежими.Това което не знам е как се държи х-драйв задвижването сравнено с предходното по лоши терени но те тези паркетници не са за там
Но в никакъв случай няма да сбъркаш и ако се насочиш от модел преди това.Просто ще знаеш че рано или късно ще се ръснеш около 2000лв за скоростна кутия.Освен ако някой вече преди теб не го е ударило 


The only thing to FEAR is running put of BEER!
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: Покупка на БМВ Х-5 Е53 2004-2005 феислифт
Благодаря за отговорите.
- homey
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 6.12.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е53
- Мечтае да кара: Боинг 777
Re: Покупка на БМВ Х-5 Е53 2004-2005 феислифт
Съветът ми е да си вземеш фейслифт. При всички положения всяка фейслифтова кола е подобрена версия на оригинала, така че не се замисляй. Що се отнася до интериора - доста колеги от форума с радост биха си сменили по стария волан за фейслифтов. Пластмасовите интериорни украшения лесно се демонтират и заменят или боядисват по твой вкус. Ако си се насочил към дизел, по-новият мотор е доста подобрен. Успех с покупката и ако искаш някаква гаранция за късмет, не купувай най-евтиното на пазара, защото после излиза солено. 

- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Покупка на БМВ Х-5 Е53 2004-2005 феислифт
homey написа:... При всички положения всяка фейслифтова кола е подобрена версия на оригинала, така че не се замисляй. ...
С това твърдение не съм съвсем съгласен - в смисъл, че не винаги е така. Личните ми впечатления са, че понякога "фейслифтовите подобрения" всъщност прикриват някакви икономии. Както казва един познат: преди колите се правеха от инженери, а сега - от очилати счетоводители. Та по някое време някой от тях (счетоводителите) решава, че инженерите са сложили прекалено скъпи агрегати, а еди-коя си фирма предлага такива, но по-евтини!? Хайде да поевтиним това, хайде да олекотим онова - и ето ти фейслифт! А после се чудим защо "новите" коли се трошат повече от старите...
Има и друго - фирмата знае, че първите бройки от нов модел се гледат "под лупа", хората са още недоверчиви към модела, тестват ги от разни списания и предвания, оценяват ги експерти... Затова и си дават повече зор в първите години - да изкарат добро име на модела. А после - каквото дойде, нали вече всички знаят, че Х3 е най-здравия модел на БМВ, защо да си дават зор?
Excellent! Steven is my name!
- batzlati
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: Покупка на БМВ Х-5 Е53 2004-2005 феислифт
Преди 3 години бях взел една Х5-ца 2002г. 3.0д автоматик (че бяха и скъпи
) и след няколко месеца , като я продадох , се бях зарекъл никога повече да не вземам Х5-ца.
Но сега , като се качих на фейсовата 3.0д автоматик , друга песен запях
Ще споделя , че като динамика и разход на гориво , фейса е доста по-добре.

Но сега , като се качих на фейсовата 3.0д автоматик , друга песен запях

Ще споделя , че като динамика и разход на гориво , фейса е доста по-добре.
- veso2710
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 7.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Х5, E70 LCI
Re: Покупка на БМВ Х-5 Е53 2004-2005 феислифт
LABRISS написа:Освен обичайните предимства на фейслифтовите модели в случая голямото предимство е скоростната кутия.Двигателя също е пипнат за повече магарета но не е кой знае какво.Оптичните промени са пренебрежими.Това което не знам е как се държи х-драйв задвижването сравнено с предходното по лоши терени но те тези паркетници не са за тамНо в никакъв случай няма да сбъркаш и ако се насочиш от модел преди това.Просто ще знаеш че рано или късно ще се ръснеш около 2000лв за скоростна кутия.Освен ако някой вече преди теб не го е ударило
По мое мнение,фейса е за предпочитане. Колкото, до скоростната кутия - не съм много сигурен (не съм се сблъсквал с по-старата),но на мен ми даде фира турбината на скоростите (доста неприятно-2500 лв. за нова,с включена смяна на маслото),също се наложи да сменям демпферна шайба (около 1000 лв),климата също ми прави проблеми. И все пак-фейса.

Relax
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Покупка на БМВ Х-5 Е53 2004-2005 феислифт
batzlati написа:...
Но сега , като се качих на фейсовата 3.0д автоматик , друга песен запях![]()
Ще споделя , че като динамика и разход на гориво , фейса е доста по-добре.
Това - ясно, а като здравина, надеждност и дълготрайност? Всеки по-нов двигател е по-форсиран, изкарват повече коне от същата механика и това няма как да не се отрази на натоварването на частите, помислете по този въпрос. В F1 правят 1000 коня от 3-литровия мотор, ама я издържи до края на състезанието, я не...
Excellent! Steven is my name!
- batzlati
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: Покупка на БМВ Х-5 Е53 2004-2005 феислифт
Borymeckata написа:batzlati написа:...
Но сега , като се качих на фейсовата 3.0д автоматик , друга песен запях![]()
Ще споделя , че като динамика и разход на гориво , фейса е доста по-добре.
Това - ясно, а като здравина, надеждност и дълготрайност? Всеки по-нов двигател е по-форсиран, изкарват повече коне от същата механика и това няма как да не се отрази на натоварването на частите, помислете по този въпрос.
Абсолютно съм съгласен

Но като се има в предвид че се използват все по-съвременни материали (както метални , така и смазочни) , не мога да се съглася , че старата Х5-ца е по-здрава от фейсовата

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани