Покупка на БМВ Х-5 Е53 2004-2005 феислифт

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Покупка на БМВ Х-5 Е53 2004-2005 феислифт

Мнение от bera » 08 Яну 2013, 15:50

Здравейте колеги.
Сериозно съм се замислил да сменям колата (е39) с Х5 почетох доста и останах с извода ,че е по-добре да взема фейслифтовия модел.
Кажете ми моля какви са слабостите на този модел и какво да гледам когато купувам. Като например скоростната кутия до колкото разбрах на модела преди фейса е доста проблемна.
Ако някой колега е минал вече по този път моля нека сподели опита си.



Още нещо.
Аз харесвам интериора и волана на модела преди фейса ,възможно ли е се смени интериора и волана на фейса с този на преди фейса.
Изображение
Изображение


Благодаря.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 26.11.2010
Пол: Мъж
Кара: E53 4.6

Re: Покупка на БМВ Х-5 Е53 2004-2005 феислифт

Мнение от bobiE38 » 08 Яну 2013, 18:49

С пари май вече само здраве не се купува

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 22.03.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: 3.0 CSi

Re: Покупка на БМВ Х-5 Е53 2004-2005 феислифт

Мнение от LABRISS » 08 Яну 2013, 22:15

Освен обичайните предимства на фейслифтовите модели в случая голямото предимство е скоростната кутия.Двигателя също е пипнат за повече магарета но не е кой знае какво.Оптичните промени са пренебрежими.Това което не знам е как се държи х-драйв задвижването сравнено с предходното по лоши терени но те тези паркетници не са за там :mhihi: Но в никакъв случай няма да сбъркаш и ако се насочиш от модел преди това.Просто ще знаеш че рано или късно ще се ръснеш около 2000лв за скоростна кутия.Освен ако някой вече преди теб не го е ударило :mhihi:
The only thing to FEAR is running put of BEER!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: Покупка на БМВ Х-5 Е53 2004-2005 феислифт

Мнение от bera » 09 Яну 2013, 13:30

Благодаря за отговорите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 6.12.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е53
Мечтае да кара: Боинг 777

Re: Покупка на БМВ Х-5 Е53 2004-2005 феислифт

Мнение от homey » 09 Яну 2013, 13:50

Съветът ми е да си вземеш фейслифт. При всички положения всяка фейслифтова кола е подобрена версия на оригинала, така че не се замисляй. Що се отнася до интериора - доста колеги от форума с радост биха си сменили по стария волан за фейслифтов. Пластмасовите интериорни украшения лесно се демонтират и заменят или боядисват по твой вкус. Ако си се насочил към дизел, по-новият мотор е доста подобрен. Успех с покупката и ако искаш някаква гаранция за късмет, не купувай най-евтиното на пазара, защото после излиза солено. :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Покупка на БМВ Х-5 Е53 2004-2005 феислифт

Мнение от Borymeckata » 09 Яну 2013, 14:07

homey написа:... При всички положения всяка фейслифтова кола е подобрена версия на оригинала, така че не се замисляй. ...


С това твърдение не съм съвсем съгласен - в смисъл, че не винаги е така. Личните ми впечатления са, че понякога "фейслифтовите подобрения" всъщност прикриват някакви икономии. Както казва един познат: преди колите се правеха от инженери, а сега - от очилати счетоводители. Та по някое време някой от тях (счетоводителите) решава, че инженерите са сложили прекалено скъпи агрегати, а еди-коя си фирма предлага такива, но по-евтини!? Хайде да поевтиним това, хайде да олекотим онова - и ето ти фейслифт! А после се чудим защо "новите" коли се трошат повече от старите...

Има и друго - фирмата знае, че първите бройки от нов модел се гледат "под лупа", хората са още недоверчиви към модела, тестват ги от разни списания и предвания, оценяват ги експерти... Затова и си дават повече зор в първите години - да изкарат добро име на модела. А после - каквото дойде, нали вече всички знаят, че Х3 е най-здравия модел на БМВ, защо да си дават зор?
Excellent! Steven is my name!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 21.03.2008
Местоположение: Созопол
Пол: Мъж
Кара: F10 530d
Мечтае да кара: карах почти всичко

Re: Покупка на БМВ Х-5 Е53 2004-2005 феислифт

Мнение от batzlati » 10 Яну 2013, 23:45

Преди 3 години бях взел една Х5-ца 2002г. 3.0д автоматик (че бяха и скъпи :bang: ) и след няколко месеца , като я продадох , се бях зарекъл никога повече да не вземам Х5-ца.
Но сега , като се качих на фейсовата 3.0д автоматик , друга песен запях :mhihi:
Ще споделя , че като динамика и разход на гориво , фейса е доста по-добре.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 7.01.2012
Пол: Мъж
Кара: БМВ Х5, E70 LCI

Re: Покупка на БМВ Х-5 Е53 2004-2005 феислифт

Мнение от veso2710 » 11 Яну 2013, 1:38

LABRISS написа:Освен обичайните предимства на фейслифтовите модели в случая голямото предимство е скоростната кутия.Двигателя също е пипнат за повече магарета но не е кой знае какво.Оптичните промени са пренебрежими.Това което не знам е как се държи х-драйв задвижването сравнено с предходното по лоши терени но те тези паркетници не са за там :mhihi: Но в никакъв случай няма да сбъркаш и ако се насочиш от модел преди това.Просто ще знаеш че рано или късно ще се ръснеш около 2000лв за скоростна кутия.Освен ако някой вече преди теб не го е ударило :mhihi:


По мое мнение,фейса е за предпочитане. Колкото, до скоростната кутия - не съм много сигурен (не съм се сблъсквал с по-старата),но на мен ми даде фира турбината на скоростите (доста неприятно-2500 лв. за нова,с включена смяна на маслото),също се наложи да сменям демпферна шайба (около 1000 лв),климата също ми прави проблеми. И все пак-фейса. :yes:
Relax

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Покупка на БМВ Х-5 Е53 2004-2005 феислифт

Мнение от Borymeckata » 11 Яну 2013, 8:56

batzlati написа:...
Но сега , като се качих на фейсовата 3.0д автоматик , друга песен запях :mhihi:
Ще споделя , че като динамика и разход на гориво , фейса е доста по-добре.


Това - ясно, а като здравина, надеждност и дълготрайност? Всеки по-нов двигател е по-форсиран, изкарват повече коне от същата механика и това няма как да не се отрази на натоварването на частите, помислете по този въпрос. В F1 правят 1000 коня от 3-литровия мотор, ама я издържи до края на състезанието, я не...
Excellent! Steven is my name!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 21.03.2008
Местоположение: Созопол
Пол: Мъж
Кара: F10 530d
Мечтае да кара: карах почти всичко

Re: Покупка на БМВ Х-5 Е53 2004-2005 феислифт

Мнение от batzlati » 12 Яну 2013, 21:06

Borymeckata написа:
batzlati написа:...
Но сега , като се качих на фейсовата 3.0д автоматик , друга песен запях :mhihi:
Ще споделя , че като динамика и разход на гориво , фейса е доста по-добре.


Това - ясно, а като здравина, надеждност и дълготрайност? Всеки по-нов двигател е по-форсиран, изкарват повече коне от същата механика и това няма как да не се отрази на натоварването на частите, помислете по този въпрос.

Абсолютно съм съгласен :yes:
Но като се има в предвид че се използват все по-съвременни материали (както метални , така и смазочни) , не мога да се съглася , че старата Х5-ца е по-здрава от фейсовата :nono:

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook