E30 --> 2.5tds
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
60 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: E30 --> 2.5tds
Проблема с помпата е общо взето решен ... и надявам се последният проблем е следният махнах ЕВС -а и вързах моя си ключ .. сега колата пали и гасне ... пали ии гасне заради ЕВС-а ли е, и ако е да как да го игнорирам?? Моля Ви помагайте, вече 2-ра седмица без кола в тоя студ е ужас ...
- djony
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: Ихтиман/София
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 406 2.0T
- Мечтае да кара: Е30ка в завършен вид
- Детайли за колата: AE27835
Re: E30 --> 2.5tds
Имаш ли представа какво налягане прави помпата от тдс-а? С външна бензинова помпа няма ли да стане?
Re: E30 --> 2.5tds
До колкото разбрах работи на 6 бара а бензиновите такива се скапвали бързо ако работят с нафта но проблема е почти решен с помпата, днес даже се повозих малко но има проблем с датчика на температурата, сигналът явно не е същия и e не достатъчно силен за да отчете на таблото, някой да има идея? това е последния проблем надявам се !!!
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: E30 --> 2.5tds
Този от е30 не става ли?
Re: E30 --> 2.5tds
Не колега не отчита нищо, а като дадох маса за да проверя все пак датчика дали си работи удари до край и май се прееба... сега не помръдва... мъртвец и и маи стигам до извода за външен датчик но пък тук идва и проблема пак със сигнала дали ще го отчита или ще трябва да се сменя и самия датчик на блока.
Иначе днес не издържах и я подкарах и съм доста приятно изненадан от резултата
А оборотомера отчита но неточно .. явно сигналът е слаб едвам се повдига стрелката .
И щях да забравя благодаря на Лъчо, че без него нямаше и да запали
Иначе днес не издържах и я подкарах и съм доста приятно изненадан от резултата

И щях да забравя благодаря на Лъчо, че без него нямаше и да запали
Re: E30 --> 2.5tds
На кратко процедурата -
Картера задължително от е34 ,Лявата лапа от М21 дясната от тдс-а тампоните са от м21-цата и е хубаво да се разпилят отворите в които влизат фиксаторите на тампоните навътре с някои друг мм и да се сложат подложки иначе ще опре в сервото. тъй като вече шпилката на тампоните ще лежи на тези отвори .Скоростите които ползвам са гетраг 240 като на опашката е сложена втулка - опашката на скоростите от тдс-а е 15мм а гетрага 12мм. Относно масления радиатор и тръбите до него запазих краищата и на преса им сложих маркучи значително по лесно за намирате на място и връзването им с радиатора процедурата за 2та маркуча и валцоването ми струва 30лв.По сервото трябва леко скъсяване на тръбата иначе стои много под напрежение. Реостата на педала на газта, вариантите са два много измъчено слагане в краката или с планка отпред и се контролира с жилото за газта .. и не на последно място е помпата в резервоара вариантите са рязане на резервоара или външна такава...
Относно токовете се препокриват с тези описани във важната тема за м50 в е30
Темата може да бъде разчистена
Картера задължително от е34 ,Лявата лапа от М21 дясната от тдс-а тампоните са от м21-цата и е хубаво да се разпилят отворите в които влизат фиксаторите на тампоните навътре с някои друг мм и да се сложат подложки иначе ще опре в сервото. тъй като вече шпилката на тампоните ще лежи на тези отвори .Скоростите които ползвам са гетраг 240 като на опашката е сложена втулка - опашката на скоростите от тдс-а е 15мм а гетрага 12мм. Относно масления радиатор и тръбите до него запазих краищата и на преса им сложих маркучи значително по лесно за намирате на място и връзването им с радиатора процедурата за 2та маркуча и валцоването ми струва 30лв.По сервото трябва леко скъсяване на тръбата иначе стои много под напрежение. Реостата на педала на газта, вариантите са два много измъчено слагане в краката или с планка отпред и се контролира с жилото за газта .. и не на последно място е помпата в резервоара вариантите са рязане на резервоара или външна такава...
Относно токовете се препокриват с тези описани във важната тема за м50 в е30
Темата може да бъде разчистена
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: E30 --> 2.5tds
защо не си сложиш за всеки случай един датчик за температура на тръбата за водата която излиза от двигателя.. с електронен термометър? Като за начало ще върши работа..
Иначе Оправи задължително това с показването на температурата за да не стане после и гарнитури да правиш..
Иначе евала за ентусиазма..
Иначе Оправи задължително това с показването на температурата за да не стане после и гарнитури да правиш..
Иначе евала за ентусиазма..

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: E30 --> 2.5tds
За втулката на опашката ако имаш предвид там където влиза във лагерчето в коляновия вал, защо просто не смени лагерчето с такова с отвор 12мм, 2-3лв е 

- BMWRACING
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м20б20 90г
- Мечтае да кара: е30 с38турбо
Re: E30 --> 2.5tds
Евала колега
сега чипове и такива работи ще има ли
П.С дай един клип с малко фън



П.С дай един клип с малко фън


Re: E30 --> 2.5tds
Виж за това, не съм се сетил относно лагерчето...иначе за датчика сложих от стария двигател и всичко е на 6!
Колега с удоволтвие ама не ми се ще да съсипя гумите, че са като НОВИ иначее 195ци на 15 ки зимни и ги върти доволно на сухо ,свирят яко ... със стария мотор не можеше и да си помисли да ги завърти на сухо...
Чипа и него съм го замислил ама нека зимните дни да поотминат, че и на 5 болта ще се минава и по голям кулер ...
Колега с удоволтвие ама не ми се ще да съсипя гумите, че са като НОВИ иначее 195ци на 15 ки зимни и ги върти доволно на сухо ,свирят яко ... със стария мотор не можеше и да си помисли да ги завърти на сухо...
Чипа и него съм го замислил ама нека зимните дни да поотминат, че и на 5 болта ще се минава и по голям кулер ...
- BMWRACING
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м20б20 90г
- Мечтае да кара: е30 с38турбо
Re: E30 --> 2.5tds
е да де влезна в филма ,като цяло



- to6kata
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 14.09.2004
- Местоположение: Г.Оряховица
- Пол: Мъж
- Кара: e30*е36 и всичко което намери
- Мечтае да кара: служебна
Re: E30 --> 2.5tds
колега оправи ли температурата аз имах същия проблем с м50 датчика които е на блока трябва да е от е30 

Re: E30 --> 2.5tds
Дам, всичко е на 6 с температурата за което благодаря на М10 колата е пушка.... и с ръчка ми даде 12-13 градско и грам непуши
Re: E30 --> 2.5tds
djony написа:Имаш ли представа какво налягане прави помпата от тдс-а? С външна бензинова помпа няма ли да стане?
На ТДС са подкачващата помпа става и и от бензиново Баровете на ТДС-са мин 1.8-2.5 а на бензиновите са от 3-6 бара аз карам с бензинова от 2 години, допреди това смених няколко на старо от различни тедс-ки.
Успех на и нещо в You tube да има да пклакнеме очите.




Re: E30 --> 2.5tds
Колеги баварката стигна до Италия и се върна !!! след 3500км 5 човека и багаж с разход от 5 на 100 да не кажа, че и под 5 !! до 120. Интервенцията определено си заслужаваше!!
60 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани