Турболентни времена

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Мнение от Modulo » 17 Авг 2006, 14:37

Turturelo, след като имаш лични наблюдения - на мен ми е много интересно дали оптимизирания автоматик, който слагат на купето е наистина толкова добър. Аутобилд казаха, че сменял много бързо и гладко, не били виждали такова нещо до сега. Дали най-накрая, за първи път при BMW автомата ще стане предпочитан спрямо ръчната?

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 17 Авг 2006, 17:06

Modulo написа:...Дали най-накрая, за първи път при BMW автомата ще стане предпочитан спрямо ръчната?

Той вече е!!! колега... :mhihi:

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 17 Авг 2006, 17:35

[steeN] написа:какво да очакваме от новата М3 тогава :shock:

п.с. и все пак сравнението не ми харесва...един вид направо обесмисли емблемата М


новото М3 .. животно бате! Имам приятел в екипа с тестовете, каза че била невероятно брутална! Знам как изглежда, но не съм я карал още :confused:

не ме разбирай погрешно, буквата М си е буквата М .. просто наистина ме хващат бесовете като чета глупости затова и написах тези сравнения. Технологиите вървят напред, всичко се развива със страшна скорост и е абсолютно нормално всяко следващо поколение, особено на такава компания, да е по- .. в сравнение с предното. Ако погледнеш Е30 М3 .. та тя е само 200+ к.с., в днешно време имаме дизелови семейни автомобили с повече коне. За времето си е била извънземна и до днес се кара чудесно, но просто времето и мошността и не е толкова конкурентна, защото всичко се развива .. абсолютно логично. Новата E92 M3 ще има точно два пъти повече конски сили, но не е два пъти по-тежка от старата, което означава по-добро power-to-weight ration. Не се натъжавай, а се радвай, защото скоро ще имаш достъп до технология, скорост и ускорение от супер автомобилите, вградени в една нормална кола. Ще караш хлапето си в дизелов автомобил и ще му викаш - тате, аз като бях млад имаше едни коли, за които можех да си мечтая, сега ги изпреварваме с количката в багажника и никой не смее да ни се подиграва, че сме с дизелова кола.

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 17 Авг 2006, 17:43

Modulo написа:Turturelo, след като имаш лични наблюдения - на мен ми е много интересно дали оптимизирания автоматик, който слагат на купето е наистина толкова добър. Аутобилд казаха, че сменял много бързо и гладко, не били виждали такова нещо до сега. Дали най-накрая, за първи път при BMW автомата ще стане предпочитан спрямо ръчната?


Да, автоматика в новото Coupe наистина е много бърз и плавно превключващ. Колата, която имах на разположение беше ръчна кутия, но карах и автоматика. Особено като си свикнал на steptronic-а на BMW се хващат бързо разликите. Искам обаче да подчертая нещо друго .. steptronic-а си е една много добра кутия. Наскоро имах възможност да покарам едно 997 Turbo с автоматична кутия, това къде прави 3.7 сек 0-100 км/ч. Искам да ти кажа, че бях неприятно изненадан от времето за смяна на предавките. Просто не сменя толкова бързо, колкото трябва при ръчен режим на работа. Другото още по-изненадващо за мен нещо бе, че веднага след това седнах в тунинговано 996 Turbo, може да го знаете, ходи на Божурище (С 1991) и бях абсолютно изумен от бавната скоростна кутия. Смело мога да заявя, че нормалния steptronic на BMW сменя по-бързо предавки от 996 Turbo. Вярно е, че е въпрос на навик, но като време за смяна скоростната кутия на Porsche 996 Turbo е по-бавна от тази на BMW X5 :roll: В последствие разбрах, че изцяло Mercedes, но това не би трябвало да има отношение към нещата, защото и Pagani Zonda слага Mercedes двигатели, но ... :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 18 Авг 2006, 10:54

Тоя двигател с какъв код се обозначава и вярно
ли,че е с директно впръскване ili ot autoбилд не са се изразили
правилно?
С каква степан на сгъстяване е двг.?
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 18 Авг 2006, 11:44

N54B30
10.2
да - с ново поколение директно впръскване е, като системата на BMW се нарича HPI (High Precision Injection), пиезо инжектор, който се намира точно по средата м/у клапаните, прецизно впръсква горивото и позволява по-ниски температури на запалване. Системата дава повече мощност без да увеличава разхода.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330Cd
Мечтае да кара: F10 M5
Детайли за колата: Stock.

Мнение от dinko_sd » 18 Авг 2006, 12:48

А да попитам системата на Ауди и Фолксваген FSI по същият начин ли работи, т.е. идеята същата ли е. Не че ме вълнува много :mhihi: ама като знам каква реклама правеха на новата си система, все едно са открили топлата вода наново. Мисълта ми е че BMW са си напред с материала и не се налага да си правят чак такива реклами за да придобият популярност, респективно клиенти с това че са открили нещо грандиозно. Аналогията е подобна на тази със скоростните кутии, като VW се спукаха да си хвалят скоростната кутия (DSG ли беше), а пък по това време MB и BMW имаха революционни кутии от няколко години :lol:

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 18 Авг 2006, 17:06

Принципа на работа е аналогичен с FSI на VAG, но се смята, че HPI е второ поколение директно впръскване. В момента VAG работят над тяхно второ поколение FSI, но не е ясно кога ще бъде представено. Mercedes също обявиха на Geneva Motor Show, че пускат второ поколение на техния CGI (Charged Gasoline Injection), който така или иначе не пожъна очаквания успех при появата си.

Относно DSG кутията, абсолютно си заслужава хваленето. Наистина кутията е ужасно добра! Mercedes нямат аналог на DSG или SMG, те ползват един глупав 7Gtronic и дори и тази тяхна оптимизирана кутия, която Porsche ползват за 997 Turbo не е много добра. SMG е много добра кутия, но трябва малко време да свикнеш да я караш както трябва, ако трябва да съм честен и безпристрастен в автоматичен режим SMG е малко пръчка. Сменя доста твърдо .. едно птиченце обаче ми каза, че BMW щели да сложат скоростна кутия с два съединителя, аналогична на DSG в новото М3 .. ама не знам дали е вярно :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 18 Авг 2006, 17:20

Turturelo написа:...
новото М3 .. животно бате! ...Не се натъжавай, а се радвай, защото скоро... сега ги изпреварваме с количката в багажника и никой не смее да ни се подиграва, че сме с дизелова кола.


мда, абсолютно съм съгласен, погледнато по този начин... а и дизела е определено започна да измества бензиновите двигатели ...

едно птиченце обаче ми каза, че BMW щели да сложат скоростна кутия с два съединителя, аналогична на DSG в новото М3 .. ама не знам дали е вярно


това значи, че М3 няма да е със SMG, вече? на какво се дължи това решение... цената за поддръжка ли?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 18 Авг 2006, 17:59

[steeN] написа:това значи, че М3 няма да е със SMG, вече? на какво се дължи това решение... цената за поддръжка ли?


поживьом увидем .. има време до 2008ма ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 29.04.2006

Мнение от Modulo » 18 Авг 2006, 22:19

Тurturelo, нямам лични впечатлени, но ти май си първия чевек, който чувам да казва, че 7G Tronic е глупава! На практика в света няма по-добър чист автоматик. При DSG проблема (в сегашното поколение), е че не може да поеме по-голям момент от този който дава 3.2 мотора на VW/Audi и за това го слагат на по-безинтересните модели. Дано наистина M3 излезе с подобна кутия. А иначе и мерцедес ще застанат срещу него с тежката артилерия - C63 AMG с над 500 коня. Тия са луди :)

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 18 Авг 2006, 22:41

Modulo написа:C63 AMG с над 500 коня. Тия са луди :)


И C95AMG да сложат все тая.. никога няма да имат истински спортен автомобил.. гледах едно клипче SLK с двигател от SLR как разцепва едно Enzo.. така, че и този мотор ще сложат, но винаги ще си бъдат бързи канапета и толкова..

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 18 Авг 2006, 22:57

не се обиждай, но честно казано ме напуши смях от това, което си написал, защото само човек, който не е сядал в бърз Mercedes може да го сравни с канапе .. може би твоята представа за Mercedes все още е 190D или 124-ка "широка лайсна", но просто явно никога не си се доближавал до 600к.с. Mercedes, който със 120 си пали гумите в движение и тръгва зверски на врати.
Живот и здраве някой ден мога да ти уредя возене в CLS55AMG ART
и ще ти постна снимката тук .. :mhihi:

Modulo написа:..

Мен лично не ми допада честно казано, според мен времето за смяна на предавка не е сред най-бързите .. основното предимство на тази кутия е, че носи на въртящ момент. Mercedes наистина са луди .. почнаха да правят някакви чудовищни автомобили :arrow: S65, CLS63, ML63, SL65 .. ако е рекъл Господ след няколко дни ще ти кажа какво е усещането в SLR :winky:
Относно DSG .. мисля, че забравяш Bugatti Veyron, където е преработен вариант на DSG на VAG.
Проблема на новата M3-ка няма да е C63AMG .. ще е цената и поддръжката и ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 19 Авг 2006, 1:37

Turturelo написа:Живот и здраве някой ден мога да ти уредя возене в CLS55AMG ART
и ще ти постна снимката тук .. :mhihi:



Аз пък веднж се возих в такова ама на задната седалка, имаш чувството че ще ти спука жлъчката ускорението :mhihi:
Изображение

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 19 Авг 2006, 13:02

Turturelo написа:не се обиждай, но честно казано ме напуши смях от това, което си написал, защото само човек, който не е сядал в бърз Mercedes може да го сравни с канапе .. може би твоята представа за Mercedes все още е 190D или 124-ка "широка лайсна", но просто явно никога не си се доближавал до 600к.с. Mercedes, който със 120 си пали гумите в движение и тръгва зверски на врати.
Живот и здраве някой ден мога да ти уредя возене в CLS55AMG ART
и ще ти постна снимката тук .. :mhihi:


Точно на Мерцедеси съм се повозил доста (но това беше преди доста време и найстина не съм на тези най яките които сега са на пазара) и спор няма, че в права линия вървят.
Имат 2 изключения.. 190 2.5 24в и СЛР.. и това не го казвам аз..
Ама сега се сещам, че и на една Омега да кажем като и сложат двигател от Лотус и тя върви.. и посред мен важното е като правиш СПОРТЕН автомобил тои да не е спортен само в права линия.

П.С.Нищо против МБ нямам..

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook