„Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Модератор: Общи модератори
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
опасявам се, че говорим за един и същ модел и неговото наименование е M550d xDrive както написах по-горе. Този двигател ще се появи в още два модела, но за съжаление не мога да споделя кои са за момента. Относно конските сили също е рано да се коментират публично ..
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Обявиха, че ще има F10 550d, който ще е 400 коня.
Това къде го прочете? Аз четох някъде (биммерпост), че 50д двигателя ще е 354 коня.
Последна промяна GaD на 21 Авг 2011, 21:02, променена общо 1 път
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Turturelo написа:опасявам се, че говорим за един и същ модел и неговото наименование е M550d xDrive както написах по-горе. Този двигател ще се появи в още два модела, но за съжаление не мога да споделя кои са за момента. Относно конските сили също е рано да се коментират публично ..
е, то си е ясно, че такъв мотор няма да е само за Ф10, а ще го метнат и в големите джипки, а няма да се учудя и в 7-ма серия да го наместят- мотор с кофи нютони си е тъкмо за лимузина... пак няма да си признаеш (поне не и без бой


- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Turturelo написа:DrivinGGoD написа:но да обсъждаме обективната бързина на евентуалното М550d xDrive преди още въобще да се знае дали наистина ще го има и какво ще бъде е меко казано безмислено
Аз продължавам да се чудя на хора, които живеят 20 години назад във времето. Живеем в различен свят, променяме се самите ние, технологиите се променят. Едновремешният дизел, които съществува в представите на хората откъснати от реалния свят е тракащ, шумен, нединамичен и изпълнен с вибрации. Всички помни характерния къркащ звук на дизелов Mercedes или 324d ... Това, обаче беше преди 26 години. Сигурен съм, че има хора, които коментират в момента с негативно отношение на по-малко години, от колкото е 324d като технология. Без да слагаме времето, в което е бил подготвян за серийно производство. Масата в момента карат 15 годишни автомобили с 20 годишна технология под капака. Мисля, че е време да минем в бъдещето.
Съгласен съм с мнението за хард-кор М феновете. Да, едно време М GmbH се кълнеше в задно предаване, атмосферни мотори и неподражаемо поведение на пътя. Автомобилите бяха по 1000 кг, защото нямаше климатик, бяха тесни, без кой-знае колко висока безопасност и комфорт. Светът се промени .. Ако продължим да правим автомобили следващи единствено и само това полезрение ще останем в миналото и компанията няма да има възможност да произвежда E92 M3 GTS.
Още един пример - Porsche .. години наред правеше един много добър за времето си автомобил. В един момент се оказа пред сериозна финансова криза. Направиха Boxster - света ги оплю, но стъпиха финансово на крака. Направиха Cayenne, на базата на VW, света го разграби. Сложиха дизелов двигател, сложиха 4х4, направиха дизелова лимузина с 4х4. Анатема за хард-кор феновете, НО фирмата ИМА пари да прави CGT, GT2RS и брилянтното GT3RS.
Това, което харесвам в М автомобилите е, че са бързи, уникални за шофиране на фона на останалите конкуренти и пазят духа си независимо от промените на света и изискванията на клиентите. Всеки един от Вас, който е имал щастието да кара Е30 М3 и е имал възможността да покара повечко автомобили, навъртял повечко километри би следвало да е достатъчно обективен пред себе си, че трудно може да се ползва като всекидневен автомобил. Друг е въпроса, че е кощунство. Не ме възприемайте погрешно - питайте gazzzar колко голяма усмивка имах, докато разтрих неговото преди време. НО всяко едно 330d xDrive с М пакет ще му раздаде такива шамари, че не е истина. Технологиите днешно време ни дават възможност да правим бързи, икономични, комфортни и безопасни автомобили, с които да пътуваме хиляди километри без умора. Просто, защото света се промени. Имал съм щастието да карам М1 - това е кола, която днешно време е напълно неприложима за модерния начин на живот. Това е ценност, която ако имам един ден щастието да притежавам ще я вадя неделя в 4 сутринта, когато съм сигурен, че всички идиоти са се прибрали напити с баракудите си и ще и се наслаждавам по не повече от 10 километра на укенд, но никога няма да изкарам по друго време на денонощието. Не мисля и да обиколя Европа с нея, защото има огромно количество автомобили по-удобни за пътуване с багаж и в нормални условия.
За финал бих попитал - На какъв носител слушате музика в автомобилите си? Плоча? Касетка? Плочите дават особено натурален мек аналогов звук? Истинският звук ...
ps. Да благодаря на DrivingGod, на когото още Март споделих горе-дискутираната информация, че я запази за себе си ...
Да, ще има M550d xDrive - F10 и F11

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Turturelo написа:DrivinGGoD написа:Още един пример - Porsche .. години наред правеше един много добър за времето си автомобил. В един момент се оказа пред сериозна финансова криза. Направиха Boxster - света ги оплю, но стъпиха финансово на крака. Направиха Cayenne, на базата на VW, света го разграби. Сложиха дизелов двигател, сложиха 4х4, направиха дизелова лимузина с 4х4. Анатема за хард-кор феновете, НО фирмата ИМА пари да прави CGT, GT2RS и брилянтното GT3RS.
да изкарам по друго време на денонощието. Не мисля и да обиколя Европа с нея, защото има огромно количество автомобили по-удобни за пътуване с багаж и в нормални условия.
.......................
Да, ще има M550d xDrive - F10 и F11
Порше такава кола нямат...иначе да сме се обзавели с такава

А за M550d Xdrive пак съм ЗА с две ръце!!!
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
вярно е това, панамера дизела е само със задно предаване
No bling at the Ring
- vesko4114
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 17.09.2005
- Местоположение: София
- Кара: турбото да му се завива свят....
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
И ето, че дискутираният М550Д XDrive се появи с невероятните 3 турбокомпресора и внушителните 381 конски сили. Няма да изпадам в детайли какво съм чел и видял, ще споделя само, че имах удоволствието да изпробвам това чудо на съвременното автомобилостроене. Искам да изразя възхищението си
Автомобилът в брилянтен. Този екземпляр, който подкарах беше с почти пълния пакет екстри, а те придават чувство на уют, сигурност и темперамент.
381-те конски сили брутално теглят 2-тонния звяр смело напред при всякаква скорост и предавка. Лаг не усетих, но и да го има е толкова незначителен, че дори професионалист ще изпита трудност да го определи като такъв. А звукът от Аудио системата .... потапя всички в купето в една незабравима ///М атмосфера, която с думи и да искам, не мога да опиша!



Автомобилът в брилянтен. Този екземпляр, който подкарах беше с почти пълния пакет екстри, а те придават чувство на уют, сигурност и темперамент.
381-те конски сили брутално теглят 2-тонния звяр смело напред при всякаква скорост и предавка. Лаг не усетих, но и да го има е толкова незначителен, че дори професионалист ще изпита трудност да го определи като такъв. А звукът от Аудио системата .... потапя всички в купето в една незабравима ///М атмосфера, която с думи и да искам, не мога да опиша!
...............................
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
То всичкото хубаво, ама това:
Все повече заживяваме като в Матрицата.
vesko4114 написа:... А звукът от Аудио системата .... потапя всички в купето в една незабравима ///М атмосфера, която с думи и да искам, не мога да опиша!

Все повече заживяваме като в Матрицата.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
^ какво ти пука, слагаш си месото в устата и го усещаш като месо в устата 

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Толкова зор , разработка и дъндания за 6-7лева/100км икономия ... на автомобили със средна цена 200 - 250 000 лв 
само че Нео вижда матрицата

^ какво ти пука, слагаш си месото в устата и го усещаш като месо в устата
само че Нео вижда матрицата

- ylaine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: дизели
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: прави фокуси
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Наистина ли тая печка ускорява до 100 за 4.7? И има среден разход 6.3? За разхода ясно, че няма да е толкова де, но ако е близо до този си е
Печка не печка.. сериозно постижение, както и да го погледнеш.

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
ylaine написа:Наистина ли тая печка ускорява до 100 за 4.7? И има среден разход 6.3? За разхода ясно, че няма да е толкова де, но ако е близо до този си еПечка не печка.. сериозно постижение, както и да го погледнеш.
Ауди РС3 ускорява за 4.1 секунди ! В днешно време 0-100 е въпрос на АВД и лоунч контрол . Порше доста са напреднали в разработката на ЛК и от 2 години са налице брутални ускорения 0-100 км/ч . 911 Турбо С 3.0сек само с 530кс , Панамера Турбо С 3.6 сек от 550 кс на 2000кг .
Реалния разход на 550хд е безкрайно далеч от 6,3 ... не че на М5 реалния е близо до 9,9/100 де , но все пак са си 200 коня отгоре .
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Дизеловата "М-ка" си е с Х-драйв, което значително помага за 0-100. Важни са цифрите от 100 нагоре. Едва ли, който си купува 2 тона кола се интересува точно от 0-100. Лично аз изобщо не виждам смисъла на тези цифри в каквато и да е спортна кола, каму ли лимузина, но ето, че има достатъчно впечатлени.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
acho.rs написа:Реалния разход на 550хд е безкрайно далеч от 6,3 ... не че на М5 реалния е близо до 9,9/100 де , но все пак са си 200 коня отгоре .
а какъв им е разхода на M550d и M5? Много ме кефи как убедително се изказваш за неща, които не си пробвал.. Разбирам да си навъртял и на двете по 10 000 км в различни условия и да кажеш "реалния разход при еди-какво-си каране е такъв, при магистрално - толкова, при градско с много трафик толкова ... " Аз съм правил 10/100 на М5 при нормално шофиране по ограниченията.
http://twitpic.com/bsc652
Re: „Петицата” ще получи най-силния дизел на BMW
Turturelo написа:acho.rs написа:Реалния разход на 550хд е безкрайно далеч от 6,3 ... не че на М5 реалния е близо до 9,9/100 де , но все пак са си 200 коня отгоре .
а какъв им е разхода на M550d и M5? Много ме кефи как убедително се изказваш за неща, които не си пробвал.. Разбирам да си навъртял и на двете по 10 000 км в различни условия и да кажеш "реалния разход при еди-какво-си каране е такъв, при магистрално - толкова, при градско с много трафик толкова ... " Аз съм правил 10/100 на М5 при нормално шофиране по ограниченията.
http://twitpic.com/bsc652
10/100 на М5......при загрял мотор, и извънградско с равномерна скорост около 80км/ч без спиране и изпреварване...може и да става...ама нормално каране - 50%/50% градско/извънградско и с хиляда и един сфетофара, кръстовища, спиране и тръгване....дори и тези с по 2 литра мотори ще се радват.
но общо взето не виждам смисъл да се говори за разход и спортни автомобили на едно място. просто едното изключва другото.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани