TDS драма палене Решен

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

TDS драма палене Решен

Мнение от Bavarishe » 20 Дек 2012, 17:48

Реших да попитам и вас,че някой може да се е сблъсквал с мойте проблеми.ТДС-а ми палеше на 4-ът топъл и студен.Работеше и си работи идеално колата,но преди 1 седмица реши,че няма да пали топъл,но след няколко часа реши че няма да пали студен.Имах проблем с маркуч за горивото спукан и подмених всички маркучи,уплътнения,скоби и горивен филтър.Помпата в резервоара работи,свалихме я почистихме цедки и всичко дет има там.Имам и клапан да не връща нафтата също.Нямам никакви проблеми след като запаля с вървеж,тресене и т.н.Настроени са горивата и аванса на палене,но не можем да я прочетем с живи данни.Вчера след като минах дизелджия нямаше никакви проблеми,но на сутринта отказа да пали студена,а топла си палеше,а на обяд направи обратния номер :cry: Смених датчик на коляновия вал,всички температурни са проверени и работят,но стойката на филтъра,на която има датчик(май подава данни за температурата на горивото) не можем да разберем дали работи,а с откачени и закачени букси е едно и също :cry: Абе общо взето колата си палеше и работеше идеално,а сега само си работи идеално,но пали когато си иска.Главата ми е от 39-ка и съм със пластмасов колектор ако има значение.Някой ако му идва нещо на акъла да сподели.Въртенето е като на ТДС с разтегната верига,но и на топла и студена(според желанието на колата)
Последна промяна Bavarishe на 24 Дек 2012, 13:56, променена общо 1 път
ТДС - Турбо Див Селянин

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: TDS драма палене

Мнение от stony1 » 20 Дек 2012, 20:07

Студена ако не пали под 0 градуса, значи имаш проблем с подгряващите свещи. Аз току що се сблъсках с този проблем. Относно с трудното палене топла - по-вероятно е да взема въздух от някъде.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: TDS драма палене

Мнение от predel » 20 Дек 2012, 20:20

Настройка на ъгала на помпата, разположение на разпределителния вал, датчик за температура ма въздуха (има го на алуминиевите колектори), на пластмасата не знам... и още поне 10 причини...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 854
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: TDS драма палене

Мнение от turbonetic » 20 Дек 2012, 21:50

По вероятно е да имаш проблем с помпата на дизела тази,която е по шоф. седалка

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: TDS драма палене

Мнение от vladobate » 20 Дек 2012, 23:31

Не разбрах добре пали трудно когато си иска или въобще не откинва когато си иска ама как да е. ТДС пали когато : има компресия , захранен нормално с гориво и при палене чете данни от датчик кол. вал , обер дюзата и върти авансатора . Ако последния нещо му прекъсва кабелчето май ще прави описаните номера и лампата на таблото може и да не светне. Във филтъра има подгряващ елемент и датчик за наличие на вода в горивото ама от тях да не пали кога си иска малко вероятно както и датчика за температурата на въздуха също не играе .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2386
Регистриран на: 9.06.2005
Кара: 518
Мечтае да кара: БМВ с кожен салон

Re: TDS драма палене

Мнение от ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ » 20 Дек 2012, 23:37

ей , толкоз много най търсената и тя сега к**ва номера - неще да пали :) .

да не ти замръзва нафтата ?
Изображение
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 4.12.2005
Местоположение: Михайловград
Кара: '96 Е34 tds touring Individual
Мечтае да кара: E34 M5 Touring

Re: TDS драма палене

Мнение от exvitermini » 21 Дек 2012, 9:30

Зареден ли е акумулатора? На мен ми не е палила и от слаб акумулатор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: TDS драма палене

Мнение от KPETEH » 21 Дек 2012, 17:12

Както колегата по-горе каза - При изгоряла една подгревна свещ, пали, при две изгорели, вече почти нямаш шанс... Замери ги първо тях...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Re: TDS драма палене

Мнение от Иван Стоянов » 21 Дек 2012, 17:14

exvitermini написа:Зареден ли е акумулатора? На мен ми не е палила и от слаб акумулатор.

Колега стегни се! :kuku: :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 20.09.2008
Местоположение: София

Re: TDS драма палене

Мнение от Иван Стоянов » 21 Дек 2012, 17:17

Аз залагам на ГНП.Другия варянт мисля да е верига.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: TDS драма палене

Мнение от stony1 » 21 Дек 2012, 20:04

Какви помпи, авансатори и вериги бе колеги? Колегата да си провери свещите, но не да ги замерва, а да ги свали. Веднага ще се разбере кои работят и кои не. После да ги тества направо на акумулатора. Свещта трябва да загрява за 4 секунги, като върхът и става червен до бял. Ако грее, но не самия връх и не почервенява - не върши работа. Това е за свещите, които им личи, че са работили. Тези, които не са работили ще са целите мазни.
Ако не работи една свещ - колата пали, но някак двигателя претриса в първите няколко секунди докато запали и цилиндъра с неработеща свещ.
При неработещи две свещи - колата се държи по същият начин, но при температури под 0 градуса, пали и гасне. Ако се подгрее два пъти, колата пали и претриса в началото докато запалят неработещите цилиндри. При температури под -10 градуса, колата пали доста интересно. Трябва да се задържи на стартер докато запалят всички цилиндри, а двигателя започва да припалва и постепенно да вдига оборотите си до заработване на всички цилиндри, а от ауспуха излизат кълбета от неизгорала нафта и сажди.
При неработеши 3 свеши - колата пали по начина описан за една неработеща свещ, но при температури не по-ниски от 10 градуса. При температури от 0 до 10 градуса има вариант да запали след многократно подгряване или да не запали. Ако запали ще се държи както при неработещи две свещи. При температури под 0 градуса колата не пали :mhihi: ако все пак се случи това ще е последното палене, защото акумулаторът ще е изтощен.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: TDS драма палене

Мнение от vladobate » 21 Дек 2012, 20:30

Кви свещи кви зачервявания бе колеги :mhihi: . Колата неще понякога и студена и топла ( по информация от източника на темата ). Айде сега една лекция как подгряват свещи на загрял мотор при -10гр. :mhihi:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: TDS драма палене

Мнение от ivan. » 21 Дек 2012, 21:44

Има ли някаква разлика при паленето от наклона ,под който е оставена колата...примерно с муцуната надолу -пали ,или пзк обратното :?:
Вериги няма как да са.
Свещите не е лошо да ги провериш ,все пак....също и ел.магнитният клапан,виж дали не е хлабава клемата му....релетата за помпата и свещите///намират се в кутията на дде-то///
Колегата ,който каза за акумулатора е прав ,бих добавил и тръгнал стартер.
......
според мен проблема ти е свързан с дърпане на въздух ,въпреки ,че си проверил...
ако е разхерметизирана помпата връща горивото в резервоара;
ако не ти държи възвратният клапан пак...
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Re: TDS драма палене

Мнение от Bavarishe » 21 Дек 2012, 23:42

да кажа пак,че колата допреди 2 седмици на -12 +12 топла студена палеше на 4-ът.От една седмица проблема е,че избирателно не пали топла и студена.Свещите са нови от лятото.Акумулатора е ганц нов и слава богу,защото въртиме стабилно време,а стартера от толкова въртене не почина,че едва ли е той.След прозвъняване и замерване на жици и п***ки майни си поръчах нова помпа в резервоара.Днес копелето почина тотално.Свалена на директен ток и на колата принудително форсирана не тръгва.А до отзад имам ток да ни убие.Явно симптомите на умираща помпа са бавна,а не внезапна смърт.Дай боже утре да се свърши,защото съм готов да изхвърлям мотора :confused:4 нощи вече не съм спал и чета,чета.То май свършиха темите за ТДС във форума :mhihi:
ТДС - Турбо Див Селянин


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: TDS драма палене

Мнение от ivan. » 24 Дек 2012, 8:56

От тия неща дето ти изброих по-горе отпадат стартера и батерията...друго какво провери от тях :?:
Изображение
by ''kompleksa''

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook