Проблем с тоците при Е53
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с тоците при Е53
Здравейте ,
нов съм в форума и за съжаление още първата ми тема е свързана с проблем
Купих си нов акумулатор преди около месец за съжаление детето много обича да си играе с лампичката над задната седалка и май я е оставила включена и в комбинация че аз 1 седмица не съм карал колата ми падна акумулатора . След като ми дадоха ток за да отворя задния капак ( това е измислено ужасно ) успях дори и да запаля , обаче от тук ми започна проблема ! Сега като дам на контакт автоматично ми се включват габарити които няма как да загася , но не мога да включа къси или дълги фарове а и таблото не ми свети дори и при работеща кола . Всичко друго си работи ( радио , климатроник и тнт ) а когато загаса колата и излезна вътре остава да свети бутона за аварийките и от едната страна ми свети мигача . Прегледах бушоните но там няма проблем , та въпроса ми е може ли да съм изгорил нещо по електрониката като съм подавал ток и също така ако може съвет за подходящ сервиз ( различен от камор )
Мерси предварително
нов съм в форума и за съжаление още първата ми тема е свързана с проблем

Купих си нов акумулатор преди около месец за съжаление детето много обича да си играе с лампичката над задната седалка и май я е оставила включена и в комбинация че аз 1 седмица не съм карал колата ми падна акумулатора . След като ми дадоха ток за да отворя задния капак ( това е измислено ужасно ) успях дори и да запаля , обаче от тук ми започна проблема ! Сега като дам на контакт автоматично ми се включват габарити които няма как да загася , но не мога да включа къси или дълги фарове а и таблото не ми свети дори и при работеща кола . Всичко друго си работи ( радио , климатроник и тнт ) а когато загаса колата и излезна вътре остава да свети бутона за аварийките и от едната страна ми свети мигача . Прегледах бушоните но там няма проблем , та въпроса ми е може ли да съм изгорил нещо по електрониката като съм подавал ток и също така ако може съвет за подходящ сервиз ( различен от камор )
Мерси предварително
- LABRISS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 22.03.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: 3.0 CSi
Re: Проблем с тоците при Е53
Здравей колега и добре дошъл във форума.
Тази седмица и аз се боря с токова но при мен е друг проблема...
Първо да ти кажа че за да подадеш стартов ток на друг или както е в твоя случай - ти да запалиш - не е необходимо да се ровиш в багажника да вдигаш пода и резервната гума...Хората са си го измислили и отпред под капака има един извод точно пред шофьора - това ти е плюса.А малко по-напред и вдясно над калника ти се пада и масата.Така че няма нужда да ровиш повече в багажника
Когато падне акумулатора при мен ми изключва навигацията и мигачите.Оправя се като разкачиш клемите на самия акумулатор и пак ги сложиш.Не знам каква е идеята...Светват и няколко лампи (мисля че и тази на ABS-а) но след 5мин каране се махат сами.Това е от опит което знам и мога да ти помогна.
Тази седмица и аз се боря с токова но при мен е друг проблема...
Първо да ти кажа че за да подадеш стартов ток на друг или както е в твоя случай - ти да запалиш - не е необходимо да се ровиш в багажника да вдигаш пода и резервната гума...Хората са си го измислили и отпред под капака има един извод точно пред шофьора - това ти е плюса.А малко по-напред и вдясно над калника ти се пада и масата.Така че няма нужда да ровиш повече в багажника

The only thing to FEAR is running put of BEER!
Re: Проблем с тоците при Е53
ами аз през изходите отпред си поддавам стартов ток , но се дразня на това че ако няма кой да ми подаде ток не мога да си отворя багажника за да сваля акумулатора за да го заредя , един път успях през седалките и се наврях в багажника , но този път толкова беше умрял че дори и задните врати не можех да отворя 

- homey
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 6.12.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е53
- Мечтае да кара: Боинг 777
Re: Проблем с тоците при Е53
Дори и да има забравени светещи лампи в купето, след около 30 мин. всички те изгасват автоматично. Не биха могли да ти изтощят акумулатора за това време. Имаш според мен някакъв друг проблем! Някакво окъсяване някъде. Диагностика му е майката и някой, който разбира от тоци. Потърси NAPSTER от форума, ако си от София. Успех и весели празници!
Re: Проблем с тоците при Е53
За мое щастие след като откачих клемите на акумулатора и изчаках да се ресетне компютъра проблемът се оправи 

- LABRISS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 22.03.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: 3.0 CSi
Re: Проблем с тоците при Е53
Ще използвам темата на колегата и дано не се сърди.
Преди година купих 100 амперов Banner и първата зима нямаше ядове.Тази обаче ме остави 2 пъти за една седмица при първите -5 -6 градуса.Още е в гаранция и им го карах да го видят.Оказа се че нямал проблем - просто е разреден и оттам проблема.Преди това го замерих на спрял автомобил и харчи 0.34 ампера които идват от блока на климатроника.След 40мин обаче колата заспива и консумацията отива на 0.12 ампера.Онези сладури ми разправят че карам на много кратки разстояния и затова не може да се зареди напълно...е до Перник ли трябва да правя кръгчета всеки ден
Аз не правя никаква грешка в експлоатацията му (няма външни консуматори и дори печката не е включена) и излиза че зимата не знам кога ще ме остави и ще трябва да го зареждам на няколко месеца...?!? Аз ли бъркам нещо? И може ли да се намали времето за заспиване на автомобила тогава?
Преди година купих 100 амперов Banner и първата зима нямаше ядове.Тази обаче ме остави 2 пъти за една седмица при първите -5 -6 градуса.Още е в гаранция и им го карах да го видят.Оказа се че нямал проблем - просто е разреден и оттам проблема.Преди това го замерих на спрял автомобил и харчи 0.34 ампера които идват от блока на климатроника.След 40мин обаче колата заспива и консумацията отива на 0.12 ампера.Онези сладури ми разправят че карам на много кратки разстояния и затова не може да се зареди напълно...е до Перник ли трябва да правя кръгчета всеки ден

The only thing to FEAR is running put of BEER!
- LABRISS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 22.03.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: 3.0 CSi
Re: Проблем с тоците при Е53
Колеги споделете вашето мнение. Заради стила ми на каране (основно градско) трябва всяка зима да си зареждам акумулатора ли 

The only thing to FEAR is running put of BEER!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с тоците при Е53
0.12A e все още висока консумация.
По стандарт трябва да е до 50mА (0.05А).
На мойта баба е 30mА консумацията.
По стандарт трябва да е до 50mА (0.05А).
На мойта баба е 30mА консумацията.

- LABRISS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 22.03.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: 3.0 CSi
Re: Проблем с тоците при Е53
Значи търсенето продължава
А тези 40мин преди 'заспиване' и тази консумация от климатроника нормални ли са?

The only thing to FEAR is running put of BEER!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с тоците при Е53
LABRISS написа:Значи търсенето продължаваА тези 40мин преди 'заспиване' и тази консумация от климатроника нормални ли са?
не мисля че са нормални.
Хората говорят за до 20 мин, и това е със сигурност заводския максимум (например забравен плафон).
Така че виж я и на диагностика, виж и за "таралеж" или там каквото е.
Най-добрия вариант е да замерите утечката по класическия метод с изключването на бушоните.
Успех

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани