TDS драма палене Решен
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
TDS драма палене Решен
Реших да попитам и вас,че някой може да се е сблъсквал с мойте проблеми.ТДС-а ми палеше на 4-ът топъл и студен.Работеше и си работи идеално колата,но преди 1 седмица реши,че няма да пали топъл,но след няколко часа реши че няма да пали студен.Имах проблем с маркуч за горивото спукан и подмених всички маркучи,уплътнения,скоби и горивен филтър.Помпата в резервоара работи,свалихме я почистихме цедки и всичко дет има там.Имам и клапан да не връща нафтата също.Нямам никакви проблеми след като запаля с вървеж,тресене и т.н.Настроени са горивата и аванса на палене,но не можем да я прочетем с живи данни.Вчера след като минах дизелджия нямаше никакви проблеми,но на сутринта отказа да пали студена,а топла си палеше,а на обяд направи обратния номер
Смених датчик на коляновия вал,всички температурни са проверени и работят,но стойката на филтъра,на която има датчик(май подава данни за температурата на горивото) не можем да разберем дали работи,а с откачени и закачени букси е едно и също
Абе общо взето колата си палеше и работеше идеално,а сега само си работи идеално,но пали когато си иска.Главата ми е от 39-ка и съм със пластмасов колектор ако има значение.Някой ако му идва нещо на акъла да сподели.Въртенето е като на ТДС с разтегната верига,но и на топла и студена(според желанието на колата)


Последна промяна Bavarishe на 24 Дек 2012, 13:56, променена общо 1 път
ТДС - Турбо Див Селянин
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: TDS драма палене
Студена ако не пали под 0 градуса, значи имаш проблем с подгряващите свещи. Аз току що се сблъсках с този проблем. Относно с трудното палене топла - по-вероятно е да взема въздух от някъде.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: TDS драма палене
Настройка на ъгала на помпата, разположение на разпределителния вал, датчик за температура ма въздуха (има го на алуминиевите колектори), на пластмасата не знам... и още поне 10 причини...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: TDS драма палене
По вероятно е да имаш проблем с помпата на дизела тази,която е по шоф. седалка
Re: TDS драма палене
Не разбрах добре пали трудно когато си иска или въобще не откинва когато си иска ама как да е. ТДС пали когато : има компресия , захранен нормално с гориво и при палене чете данни от датчик кол. вал , обер дюзата и върти авансатора . Ако последния нещо му прекъсва кабелчето май ще прави описаните номера и лампата на таблото може и да не светне. Във филтъра има подгряващ елемент и датчик за наличие на вода в горивото ама от тях да не пали кога си иска малко вероятно както и датчика за температурата на въздуха също не играе .
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: TDS драма палене
ей , толкоз много най търсената и тя сега к**ва номера - неще да пали
.
да не ти замръзва нафтата ?

да не ти замръзва нафтата ?

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- exvitermini
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 4.12.2005
- Местоположение: Михайловград
- Кара: '96 Е34 tds touring Individual
- Мечтае да кара: E34 M5 Touring
Re: TDS драма палене
Зареден ли е акумулатора? На мен ми не е палила и от слаб акумулатор.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: TDS драма палене
Както колегата по-горе каза - При изгоряла една подгревна свещ, пали, при две изгорели, вече почти нямаш шанс... Замери ги първо тях...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Re: TDS драма палене
exvitermini написа:Зареден ли е акумулатора? На мен ми не е палила и от слаб акумулатор.
Колега стегни се!


- Иван Стоянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 375
- Регистриран на: 20.09.2008
- Местоположение: София
Re: TDS драма палене
Аз залагам на ГНП.Другия варянт мисля да е верига.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: TDS драма палене
Какви помпи, авансатори и вериги бе колеги? Колегата да си провери свещите, но не да ги замерва, а да ги свали. Веднага ще се разбере кои работят и кои не. После да ги тества направо на акумулатора. Свещта трябва да загрява за 4 секунги, като върхът и става червен до бял. Ако грее, но не самия връх и не почервенява - не върши работа. Това е за свещите, които им личи, че са работили. Тези, които не са работили ще са целите мазни.
Ако не работи една свещ - колата пали, но някак двигателя претриса в първите няколко секунди докато запали и цилиндъра с неработеща свещ.
При неработещи две свещи - колата се държи по същият начин, но при температури под 0 градуса, пали и гасне. Ако се подгрее два пъти, колата пали и претриса в началото докато запалят неработещите цилиндри. При температури под -10 градуса, колата пали доста интересно. Трябва да се задържи на стартер докато запалят всички цилиндри, а двигателя започва да припалва и постепенно да вдига оборотите си до заработване на всички цилиндри, а от ауспуха излизат кълбета от неизгорала нафта и сажди.
При неработеши 3 свеши - колата пали по начина описан за една неработеща свещ, но при температури не по-ниски от 10 градуса. При температури от 0 до 10 градуса има вариант да запали след многократно подгряване или да не запали. Ако запали ще се държи както при неработещи две свещи. При температури под 0 градуса колата не пали
ако все пак се случи това ще е последното палене, защото акумулаторът ще е изтощен.
Ако не работи една свещ - колата пали, но някак двигателя претриса в първите няколко секунди докато запали и цилиндъра с неработеща свещ.
При неработещи две свещи - колата се държи по същият начин, но при температури под 0 градуса, пали и гасне. Ако се подгрее два пъти, колата пали и претриса в началото докато запалят неработещите цилиндри. При температури под -10 градуса, колата пали доста интересно. Трябва да се задържи на стартер докато запалят всички цилиндри, а двигателя започва да припалва и постепенно да вдига оборотите си до заработване на всички цилиндри, а от ауспуха излизат кълбета от неизгорала нафта и сажди.
При неработеши 3 свеши - колата пали по начина описан за една неработеща свещ, но при температури не по-ниски от 10 градуса. При температури от 0 до 10 градуса има вариант да запали след многократно подгряване или да не запали. Ако запали ще се държи както при неработещи две свещи. При температури под 0 градуса колата не пали

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: TDS драма палене
Кви свещи кви зачервявания бе колеги
. Колата неще понякога и студена и топла ( по информация от източника на темата ). Айде сега една лекция как подгряват свещи на загрял мотор при -10гр. 


Re: TDS драма палене
Има ли някаква разлика при паленето от наклона ,под който е оставена колата...примерно с муцуната надолу -пали ,или пзк обратното
Вериги няма как да са.
Свещите не е лошо да ги провериш ,все пак....също и ел.магнитният клапан,виж дали не е хлабава клемата му....релетата за помпата и свещите///намират се в кутията на дде-то///
Колегата ,който каза за акумулатора е прав ,бих добавил и тръгнал стартер.
......
според мен проблема ти е свързан с дърпане на въздух ,въпреки ,че си проверил...
ако е разхерметизирана помпата връща горивото в резервоара;
ако не ти държи възвратният клапан пак...

Вериги няма как да са.
Свещите не е лошо да ги провериш ,все пак....също и ел.магнитният клапан,виж дали не е хлабава клемата му....релетата за помпата и свещите///намират се в кутията на дде-то///
Колегата ,който каза за акумулатора е прав ,бих добавил и тръгнал стартер.
......
според мен проблема ти е свързан с дърпане на въздух ,въпреки ,че си проверил...
ако е разхерметизирана помпата връща горивото в резервоара;
ако не ти държи възвратният клапан пак...

by ''kompleksa''
- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Re: TDS драма палене
да кажа пак,че колата допреди 2 седмици на -12 +12 топла студена палеше на 4-ът.От една седмица проблема е,че избирателно не пали топла и студена.Свещите са нови от лятото.Акумулатора е ганц нов и слава богу,защото въртиме стабилно време,а стартера от толкова въртене не почина,че едва ли е той.След прозвъняване и замерване на жици и п***ки майни си поръчах нова помпа в резервоара.Днес копелето почина тотално.Свалена на директен ток и на колата принудително форсирана не тръгва.А до отзад имам ток да ни убие.Явно симптомите на умираща помпа са бавна,а не внезапна смърт.Дай боже утре да се свърши,защото съм готов да изхвърлям мотора
4 нощи вече не съм спал и чета,чета.То май свършиха темите за ТДС във форума 


ТДС - Турбо Див Селянин
Re: TDS драма палене
От тия неща дето ти изброих по-горе отпадат стартера и батерията...друго какво провери от тях 


by ''kompleksa''
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани