Проблем с тоците при Е53

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 20.12.2012
Пол: Мъж

Проблем с тоците при Е53

Мнение от omynigo » 20 Дек 2012, 19:40

Здравейте ,
нов съм в форума и за съжаление още първата ми тема е свързана с проблем :(

Купих си нов акумулатор преди около месец за съжаление детето много обича да си играе с лампичката над задната седалка и май я е оставила включена и в комбинация че аз 1 седмица не съм карал колата ми падна акумулатора . След като ми дадоха ток за да отворя задния капак ( това е измислено ужасно ) успях дори и да запаля , обаче от тук ми започна проблема ! Сега като дам на контакт автоматично ми се включват габарити които няма как да загася , но не мога да включа къси или дълги фарове а и таблото не ми свети дори и при работеща кола . Всичко друго си работи ( радио , климатроник и тнт ) а когато загаса колата и излезна вътре остава да свети бутона за аварийките и от едната страна ми свети мигача . Прегледах бушоните но там няма проблем , та въпроса ми е може ли да съм изгорил нещо по електрониката като съм подавал ток и също така ако може съвет за подходящ сервиз ( различен от камор )

Мерси предварително

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 22.03.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: 3.0 CSi

Re: Проблем с тоците при Е53

Мнение от LABRISS » 20 Дек 2012, 21:22

Здравей колега и добре дошъл във форума.
Тази седмица и аз се боря с токова но при мен е друг проблема...
Първо да ти кажа че за да подадеш стартов ток на друг или както е в твоя случай - ти да запалиш - не е необходимо да се ровиш в багажника да вдигаш пода и резервната гума...Хората са си го измислили и отпред под капака има един извод точно пред шофьора - това ти е плюса.А малко по-напред и вдясно над калника ти се пада и масата.Така че няма нужда да ровиш повече в багажника :yes: Когато падне акумулатора при мен ми изключва навигацията и мигачите.Оправя се като разкачиш клемите на самия акумулатор и пак ги сложиш.Не знам каква е идеята...Светват и няколко лампи (мисля че и тази на ABS-а) но след 5мин каране се махат сами.Това е от опит което знам и мога да ти помогна.
The only thing to FEAR is running put of BEER!

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 20.12.2012
Пол: Мъж

Re: Проблем с тоците при Е53

Мнение от omynigo » 20 Дек 2012, 22:20

ами аз през изходите отпред си поддавам стартов ток , но се дразня на това че ако няма кой да ми подаде ток не мога да си отворя багажника за да сваля акумулатора за да го заредя , един път успях през седалките и се наврях в багажника , но този път толкова беше умрял че дори и задните врати не можех да отворя :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 6.12.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е53
Мечтае да кара: Боинг 777

Re: Проблем с тоците при Е53

Мнение от homey » 21 Дек 2012, 18:11

Дори и да има забравени светещи лампи в купето, след около 30 мин. всички те изгасват автоматично. Не биха могли да ти изтощят акумулатора за това време. Имаш според мен някакъв друг проблем! Някакво окъсяване някъде. Диагностика му е майката и някой, който разбира от тоци. Потърси NAPSTER от форума, ако си от София. Успех и весели празници!

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 20.12.2012
Пол: Мъж

Re: Проблем с тоците при Е53

Мнение от omynigo » 26 Дек 2012, 10:14

За мое щастие след като откачих клемите на акумулатора и изчаках да се ресетне компютъра проблемът се оправи :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 22.03.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: 3.0 CSi

Re: Проблем с тоците при Е53

Мнение от LABRISS » 28 Дек 2012, 21:22

Ще използвам темата на колегата и дано не се сърди.
Преди година купих 100 амперов Banner и първата зима нямаше ядове.Тази обаче ме остави 2 пъти за една седмица при първите -5 -6 градуса.Още е в гаранция и им го карах да го видят.Оказа се че нямал проблем - просто е разреден и оттам проблема.Преди това го замерих на спрял автомобил и харчи 0.34 ампера които идват от блока на климатроника.След 40мин обаче колата заспива и консумацията отива на 0.12 ампера.Онези сладури ми разправят че карам на много кратки разстояния и затова не може да се зареди напълно...е до Перник ли трябва да правя кръгчета всеки ден :banghead: Аз не правя никаква грешка в експлоатацията му (няма външни консуматори и дори печката не е включена) и излиза че зимата не знам кога ще ме остави и ще трябва да го зареждам на няколко месеца...?!? Аз ли бъркам нещо? И може ли да се намали времето за заспиване на автомобила тогава?
The only thing to FEAR is running put of BEER!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 22.03.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: 3.0 CSi

Re: Проблем с тоците при Е53

Мнение от LABRISS » 03 Яну 2013, 23:18

Колеги споделете вашето мнение. Заради стила ми на каране (основно градско) трябва всяка зима да си зареждам акумулатора ли :drinking:
The only thing to FEAR is running put of BEER!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с тоците при Е53

Мнение от cod-cdbp » 04 Яну 2013, 10:33

0.12A e все още висока консумация.
По стандарт трябва да е до 50mА (0.05А).
На мойта баба е 30mА консумацията.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 22.03.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: 3.0 CSi

Re: Проблем с тоците при Е53

Мнение от LABRISS » 04 Яну 2013, 19:29

Значи търсенето продължава :paranoid: А тези 40мин преди 'заспиване' и тази консумация от климатроника нормални ли са?
The only thing to FEAR is running put of BEER!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Проблем с тоците при Е53

Мнение от cod-cdbp » 05 Яну 2013, 1:20

LABRISS написа:Значи търсенето продължава :paranoid: А тези 40мин преди 'заспиване' и тази консумация от климатроника нормални ли са?


не мисля че са нормални.
Хората говорят за до 20 мин, и това е със сигурност заводския максимум (например забравен плафон).
Така че виж я и на диагностика, виж и за "таралеж" или там каквото е.
Най-добрия вариант е да замерите утечката по класическия метод с изключването на бушоните.

Успех
Изображение

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook