Колата спря да пали
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Колата спря да пали
Здравейте,падна снега и започнаха проблемите,не мога да запаля като врътна ключа и се чува някакво чегъртане,стрелките се мърдат ту в начално ту в крайно положение и светлините на таблото светват и угасват имам акумулатор защото е нов не е това нещо друго е и не знам какво и до като не ме бутнаха не можах да запаля някой имали идея от какво може да е 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Колата спря да пали
Ето, че си първия тази зима колега. Но няма да си последния
Майтапа настрана ама кажи поне какъв е двигателя?

Майтапа настрана ама кажи поне какъв е двигателя?
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Колата спря да пали
Пробвай с друг акумулатор,а може би твоя е поисъхнал/нищо,че е нов
/,ако е от тези дето се обслужват....

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: Колата спря да пали
бих попитал автора за да поясниш, това тази от тук ...Е36 1.6и и я карам на метан...
и тук Мотора не гасне проблемна кола ли е?
и тук Мотора не гасне проблемна кола ли е?
според мен,конкретно в момента случаят е ,или проблем със стартер, или някои клеми някъде имат нужда от почистване с контактен спрей.ivanskiaa написа:... чегъртане,стрелките се мърдат ту в начално ту в крайно положение и светлините на таблото светват и угасват имам акумулатор защото е нов ...

"Човек, който няма пари за нищо, а плаща данъци за всичко с осем букви..."
Re: Колата спря да пали
Значи стартера ме правеше проблем миналата зима и го оправих се проблема е съвсем друг, преди малко се опитах пак да я запаля и не успях чува се само едно бързо тракане и не иска изобщо да завърти чува ми се че шума идва от при бушоните имам съмнение за някое реле ама вадих ги едно по едно да ги зачистя не знам как да ги проверя по друг начин
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Колата спря да пали
ivanskiaa написа:Значи стартера ме правеше проблем миналата зима и го оправих се проблема е съвсем друг, преди малко се опитах пак да я запаля и не успях чува се само едно бързо тракане и не иска изобщо да завърти чува ми се че шума идва от при бушоните имам съмнение за някое реле ама вадих ги едно по едно да ги зачистя не знам как да ги проверя по друг начин
Колега, само си мислиш, че си оправил стартера.

- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
- slimarata
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Fiesta
- Мечтае да кара: M3
- niko123
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 15.02.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 купе
Re: Колата спря да пали
Aкумулатора е 100%
- whisky_touch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: Х4 2025
- Мечтае да кара: e60 M Power
Re: Колата спря да пали
И при мен беше така мислех че е стартер защото акумулатора беше нов, но се оказа че съм имал отечка и е паднал за една вечер и само на бутане запалих и на другия ден същото,така че провери за отечки и си зареди акумулатора
Съществува един фантастичен свят събран в една композиция даваща толкова радост на пътя! Вулгарно красив свят на брутална мощ, в които няма въздух, а само пушек от изгорели гуми.Там властват технологичния гении,красивия дизаин, красотата. Там няма животни, а само озверели расови коне. Там, всичко се случва на високи обороти и размазващо високите скорости.- Свят на кристално чиста мощ и бензинови пари-светът на автомобилите, светът на БМВ... !
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Колата спря да пали
ivanskiaa написа:Здравейте,падна снега и започнаха проблемите,не мога да запаля като врътна ключа и се чува някакво чегъртане,стрелките се мърдат ту в начално ту в крайно положение и светлините на таблото светват и угасват имам акумулатор защото е нов не е това нещо друго е и не знам какво и до като не ме бутнаха не можах да запаля някой имали идея от какво може да е
Какъв ти е двигателя - бензин, дизел? Щом акумулатора ти е нов ... . При дизела са им проблемни нафтените помпи, като падне температурата и ... .
- ODRITO
-
BMW Motorsport
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 24.01.2008
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: E36 96' M44
- Мечтае да кара: Луноход
- Детайли за колата: M Contour
- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Колата спря да пали
Отговора ми няма да е различен - виж си акумулатора, нищо че е нов. Сиптомите сочат директно към него !
Re: Колата спря да пали
Колега да ти споделя моя опит, бях една вечер в абсолютно същата ситуация.
В купето имах ток, но колата не пали. Погледнах, с фенерче и пипнах клемите - бетон стегнати.
Чуваше се само едно много скоростно чаткане, в опитите ми да запаля. Един минаващ наблизо таксиджия, ми каза - За бендикс си, заминал е.
На следващата сутрин, двама майстори от един сервиз дойдоха с тяхна кола - евентуално да ме дърпат.
Но сутринта - почти нямах ток в купето, (от дългите опити за запалване с чаткането през вечерта).
Бутнаха ме - калата запали от 2-3м. Бяха категорични - Акумулатор. Обяснявам им, за адски бързото чаткане, те - Акумулатор!
Ходихме до едно място да ми замерят акумулатора, те караха зад мен. (моята кола даже менеше обороти по пътя).. Стигаме, гася колата - мери я човека... - Динамото зарежда нормално. Акумулатора пълен...
Викам си Гаси филма...
Там, на това място отново не можа да запали (само чаткаше мисля), та ме бутнаха отново за 2м. и естествено колата запали. Докато двигателя работеше ( нестабилно с леко клатене на обороти) единия от майсторите хвана кабела на едната клема и го размърда с вс. сила... и оборотите заспаха. Гася, и веднага въртя ключа - пали от 1/4 както се казва..
По-късно в сервиза им развихме клемата... Беше сериозно окислена отвътре. На мястото където е била искрата беше силно посивяла от опитите ми да я запаля.. Стъргахме клемата, после почистващ сперй, намазахме ги, стегнахме ги наново и край, това беше.
Та.. прегледай ги,
щом си толкова сигурен в акумулатора.
В купето имах ток, но колата не пали. Погледнах, с фенерче и пипнах клемите - бетон стегнати.

На следващата сутрин, двама майстори от един сервиз дойдоха с тяхна кола - евентуално да ме дърпат.
Но сутринта - почти нямах ток в купето, (от дългите опити за запалване с чаткането през вечерта).
Бутнаха ме - калата запали от 2-3м. Бяха категорични - Акумулатор. Обяснявам им, за адски бързото чаткане, те - Акумулатор!
Ходихме до едно място да ми замерят акумулатора, те караха зад мен. (моята кола даже менеше обороти по пътя).. Стигаме, гася колата - мери я човека... - Динамото зарежда нормално. Акумулатора пълен...

Викам си Гаси филма...

Там, на това място отново не можа да запали (само чаткаше мисля), та ме бутнаха отново за 2м. и естествено колата запали. Докато двигателя работеше ( нестабилно с леко клатене на обороти) единия от майсторите хвана кабела на едната клема и го размърда с вс. сила... и оборотите заспаха. Гася, и веднага въртя ключа - пали от 1/4 както се казва..
По-късно в сервиза им развихме клемата... Беше сериозно окислена отвътре. На мястото където е била искрата беше силно посивяла от опитите ми да я запаля.. Стъргахме клемата, после почистващ сперй, намазахме ги, стегнахме ги наново и край, това беше.

Та.. прегледай ги,

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]