Проблем с парното при 520I комби 1998
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- jassenme
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 15.05.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 520i 1998 Комби E39
Проблем с парното при 520I комби 1998
Добър ден, колеги ! Изникна ми проблем с парното, насред зимният сезон.
Кола: BMW 520I/комби/1998(E39).
Проблема е че парното не духа топло, когато колата е в спряло положение(светофар, задръстване). Докато колата е в движение и държа педала за газта, парното си духа топло. Долях антифриз и обезвъздуших, но проблема остана. Има ли някой, който има идея от какво може да е и евентуално за някакво решение ?
Кола: BMW 520I/комби/1998(E39).
Проблема е че парното не духа топло, когато колата е в спряло положение(светофар, задръстване). Докато колата е в движение и държа педала за газта, парното си духа топло. Долях антифриз и обезвъздуших, но проблема остана. Има ли някой, който има идея от какво може да е и евентуално за някакво решение ?
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Проблем с парното при 520I комби 1998
Имаме идея, всяка година зимата има поне по 10 такива теми. Или водната ти помпа е за смяна или не сте обезвъздушили както трябва. Пробвай и с търсачката, да не ни караш да пишем едни и същи неща по 100 пъти, че клавиатурите са скъпи 

- jassenme
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 15.05.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 520i 1998 Комби E39
Re: Проблем с парното при 520I комби 1998
niki81vd написа:Газ имаш ли?
Ако нямаш опитай едно друго нещо, на напълно загрял автомобил, гасиш колата и натискаш копчето "REST" на таблото за управление на климатроника. Трябва да се включи помпа, която върти водата в двигателя и вентилатора. Ако започне да духа топло, значи на запален двигате на обороти ти е малка циркулацията. Възможни проблеми:
1 - Водна помпа.
2 - Малък дебит на радиатора на парното (и от двете страни на купето ли духа студено) запушен частично радиатор на парното.
3 - Помпата за циркулаци на загасен двигател не работи (има твърдения, които по запознатите могат да потвърдят или оспорят, че на обороти тази помпа се включва, за да подържа дебита към парното в купето)
Благодаря, за информацията, която споделихте.
Имам газова уредба, ако това имаш предвид. Напълно загрял автомобил ? Имаш предвид, дори да не е на контакт ли ? Ще опитам това, което каза и после ще споделя какво е станало.
Благодаря отново !
Edit: Пробвах, това с бутона "Rest". Започна да духа студен въздух и духаше само отдолу за краката. Оставих го около 3-4 минути.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани