Колата замръзна

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 18.08.2007
Пол: Мъж

Re: Колата замръзна

Мнение от Sea Eagle » 18 Дек 2012, 23:02

Глупости на боклука!

Venci, да ще трябва дасваляте цялото табло, за достъп до радиаторчето на парното.
Занимавка си е,става малко бавно и е за предпочитане в сервиз където знаят какво правят, но не е чак филм..

Таблото е хаванато на доста места, предполагам има от къде да се започне, ще ти трябва човек който е свалял табло и е наясно. Пипкава работа е.

Мокро или направо локва в краката на шофьора или пасажера по принцип означаа със сигурност радиаторче на парното. Вземи си ново при възможност, ремонт/лепене или каквото там ги правят е несигурна работа (особенно ако е алуминиево) и ако нещо не се получи - ще трябва да разглобяваш всичко още веднъж. Питай на различни места за цени. Малко неприятно е сега зимата но, като го оправиш ще си доволен.
Успех :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 26.08.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: колело с обратна дирекция
Мечтае да кара: колело с предно предаване

Re: Колата замръзна

Мнение от Metzeler » 19 Дек 2012, 1:43

венци кажи с климатик ли си? Ако да с какъв дигитален или аналогов и ще измислим некво радиаторче не се занимавай да оправяш тва щото няма смисъл и както колегата ти е казал ще сваляш пак табло ако не се получи както трябва... а за табло хвани си някои познат да ти го свали или виж имаше тема във форума как се сваля табло че е дълго за обяснение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Колата замръзна

Мнение от ogata » 19 Дек 2012, 2:40

С малко болднати уточнения от мен ;)

PNR написа:така сваляне на Таблоооо
Кофти работа да му се незнае ама какво да се прави ...
сваляш карата под волана - 3 рапидки - 2 от към централна конзола, една от към вратата. Тя е на щифтове и след като развиеш рапидките, кората където контактува с вратата я натискаш с длан към седалката. На щифтове към таблото е, които се освобождават така.

сваляш кората под жабката - 2 рапидки от към централна конзола и врата.

сваляш жабката - рапидки във въздуховодите, като отвориш капака има също няколко скрити зад капачки. При някой коли има и болт, който се сваля след като се свали плафона в жабката.

вадиш топката за скоростния лост - дърпаш нагоре и въртиш съвсем леко наляво-надясно
вадиш там квото имаш касетофон,борд.... - зависи какъв ти е касетофона .. щипки, часовникарски отвертки :mhihi: , борда се сваля като бръкнеш с пръста в нишичката под него, в горния край ще напипаш дупка в която трябва да бръкнеш с пръст и да избуташ един зъб нагоре и напред.

сваляш кутиката която седи под борда и запалката - въртиш я по диагонал и излиза
вадиш копчето за авариините светлини и отодоло развиваш винта дето ти държи барчето и разкачаш барчето назад
после разглабяш тази средната конзола която е около скоростите и продължава назад има два болта завити отвътре от двете страни и два болта завити нагоре точно над борда десния болт ще го свалиш лесно защотот се вижда но левия се пада точно зад железния прът на който е захванат волана ... разглабяш внимателно и оглеждаш много ....
сваляш вплана - еврейски звезди отзад за да падне airbag-а, камък 16 за централния болт. Долната пластмаса пада като развиеш един винт, който затяга щипка.

сваляш таблото с уредите (завито е отгоре с две рапитки)
сваляш ключа за фаровете (завите е отдоло с една рапитка)
започваш да раглобяваш таблото от двете страни на таблото има две големи гайки мисля 13ки бяха... развиваш ги сваляш предните въздуховоди за прозореца и под тях има три винта много кофти място това е най гадното при разглабянето но бавничко става приготви си много нерви за там и подходящи инструменти (няма такива :mhihi: )
след като развиеш болтчетата си готов (даже ако не се бъркам средното може да не го развиваш защотот то излиза барабар с планката) и дърпаш таблото напред и нагоре и това е предварително трябва да си го освободил от двете страни от където разви тези 13ки гайи от два пластмасови щифта и си готов ....

Снимков материал :):):)
Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 27.06.2009

Re: Колата замръзна

Мнение от venci-vevi » 19 Дек 2012, 10:29

Отново благодарности на всички,а че ще се сваля таблото ми стана ясно и както винаги ще гледам да се оправям сам а що се отнася до смяна или поправка на радиаторчето всичко зависи от цената на друго такова (втора ръка) ако някой има излишно такова и читаво да пише какви пари му иска ,без климатик съм .И все пак се надявам да е алуминиево защото алуминия полина заварки и спойки не като оная грозна пластмаса дето не поли на нишо освен за по добро разпалване на печката през зимата :kuku: . Поздрави на всички и весели празници :)
СПPЕТЕ ВОЙНАТА НА ПЪТЯ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Колата замръзна

Мнение от ogata » 19 Дек 2012, 14:30

Абе да ти кажа честно ... да вземеш преден радиатор 2ра ръка ок. Ако стане нещо сваля се за 15 минути и се прави.
Ама тука където таблото ти отнема няколко часа да го свалиш и закачиш само него, според мен ново радиаторче си е най-добре.

Ше вземеш някво втора ръка, дето и то ше е на 14-15 години. Ше го покараш и ше шурне.
Ще си залепиш твоето, ще минеш някой друг километър, ще направи пробойна пак някъде другаде...
Да не говорим, че лепенето на старото радиаторче само по себе си може да е едни 30% от стойността на ново.
И тва представяш ли си да го правиш постоянно в такъв кучи студ, какъвто е в момента :kuku: ...
ще ти се плаче направо :mhihi:

Според мен занимавката само по разглобяването е достатъчно обоснована причина да се бръкнеш за ново радиаторче. ;)
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: Колата замръзна

Мнение от akula » 19 Дек 2012, 17:52

абсолютно е прав Огата. колега, задължително ново. и при това не се цигани да взимаш от най евтините, в този случай тази икономия ще ти излезе скъпо. търси ХУБАВО радиаторче, марково и истинско, иначе боли глава, за съжаление. то и в този случай няма гаранция, проблема не е в алумина, а в пласмасите около него.
ПП няма да пасне, иначе на москвич парното е най добро- чист бакър, няма пласмаси, няма алумин, и е вечно.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook