Кажете си мнението за Завареният диф.
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кажете си мнението за Завареният диф.
Колеги има ли някой,който да кара градско с заварен диференциял и ако има как е маневреността и най-вече как са каретата на полуоските?
Ако ми отговарят добронамерени хода ще съм благодарен.
Идеята ми е да си сложа заварен за зимата,за да се справям по-лесно със снега,но като стъпи на асфалт колата се чудя колко ли ще издържат карета и полуоски,а за гумите да не говоря...
Ако ми отговарят добронамерени хода ще съм благодарен.
Идеята ми е да си сложа заварен за зимата,за да се справям по-лесно със снега,но като стъпи на асфалт колата се чудя колко ли ще издържат карета и полуоски,а за гумите да не говоря...
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Кажете си мнението за Завареният диф.
Аз не съм карал със заварен, но ще си позволя да те посъветвам да не го правиш. Да - при пързаляне контрола ще е по-добър, но за ежеднежно и нормално каране ще е кофти. Да не говорим извънградско ако пътуваш - ще си на тръни. На асфалт както си се запознал бързо заминават каретата и гумите. Тъй че ако нямаш възможност за шпер п-добре си карай с отворения.
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Кажете си мнението за Завареният диф.
За евридейка е абсурдно...
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- zzvvmm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Кажете си мнението за Завареният диф.
Аз съм с шпер и съм доста доволен. От по горното мнение прочетох, че със заварен заминават бързо карета и гуми, а с шпера така ли е ?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Кажете си мнението за Завареният диф.
zzvvmm написа:От по горното мнение прочетох, че със заварен заминават бързо карета и гуми, а с шпера така ли е ?
Не. Всичко е сметнато и излишни ядове няма.
- .:BENZINO:.
- ентусиаст
-
- Мнения: 826
- Регистриран на: 23.04.2008
- Местоположение: ВАРНА
- Кара: вана Чайка
Re: Кажете си мнението за Завареният диф.
със заварката няма да стои в пътя и винаги ще си на врати!!!Хората слагат заварки когато ходят да пързалят и целят колите им просто да нямат никакво сцепление,тъй като това е 100% шпер и няма никакво отваряне,за разлика от 25%-вия шпер при който има някакво допустимо отваряне...


- black hawk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 30.03.2011
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525d
Re: Кажете си мнението за Завареният диф.
Здравейте колеги. Миналата зима цялата се возихме с една Е30 със заварка. Да в снега няма проблеми и е много фън
малко е коварна обаче
. На асфалт е много кофти на завой задницата се тресе цялата, а за маневриране примерно за паркиране пък е отврат та смисъл според мен НЯМА. Както казаха колегите по-горе ако нямаш възможност за шпер си карай отворения диф с хубави гуми и си ти
. Поздрави



- BMW_e36.SPORT
-
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 5.05.2012
- Пол: Мъж
Re: Кажете си мнението за Завареният диф.
и аз мисля че е кофти идея да слагаш заварен диф ез имах е36 320 сас заварен и беше голям чеп мисля 4е за зимата ще е и по зле пак и на края ми скаса моста та още дертове ми саздаде
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Re: Кажете си мнението за Завареният диф.
Добър ден и от мен. С много интерес четох темата и се запитах: "мамоооо, колко ли преподават в училище елементарна геометрия?!?"
Уважаеми колега пуснал темата, Вие когато имате идея, не се ли питате защо..., как...., по какъв начин...., а дали...., възможно ли е никой друг преди мен да не се сети... и т.н.
Сега директно на въпроса, когато имате 2 колела на 1 ос и трябва да направите завъртане (завой), то "вътрешното" колело прави доста по-малък кръг от "външното". Като разгледаме следата оставена от такава маневра (обяснение като за дете на 5 годинки) ще забележим, че вътрешната следа е доста по-къса от външната. След като разгледаме гумите, ще забележим, че и двете са еднакви на размер, което веднага ни навежда на мисълта, че при еднакво въртене трябва да изминават един и същи път (дължина). И тука идва ГОЛЕМИЯ въпрос, как така се получава да се изминава различен път от 2 еднакви колела. Ами и на каруците колелата се въртят "самостоятелно".... циганите дето правят каруци са проумели задачката. Значи: ако заварим диференциала няма да можем да завиваме, или трябва постоянно да "смазваме" задните гуми за да могат да се пързалят при завой.
Заварен диф - при спортни състезания на поляна
Уважаеми колега пуснал темата, Вие когато имате идея, не се ли питате защо..., как...., по какъв начин...., а дали...., възможно ли е никой друг преди мен да не се сети... и т.н.
Сега директно на въпроса, когато имате 2 колела на 1 ос и трябва да направите завъртане (завой), то "вътрешното" колело прави доста по-малък кръг от "външното". Като разгледаме следата оставена от такава маневра (обяснение като за дете на 5 годинки) ще забележим, че вътрешната следа е доста по-къса от външната. След като разгледаме гумите, ще забележим, че и двете са еднакви на размер, което веднага ни навежда на мисълта, че при еднакво въртене трябва да изминават един и същи път (дължина). И тука идва ГОЛЕМИЯ въпрос, как така се получава да се изминава различен път от 2 еднакви колела. Ами и на каруците колелата се въртят "самостоятелно".... циганите дето правят каруци са проумели задачката. Значи: ако заварим диференциала няма да можем да завиваме, или трябва постоянно да "смазваме" задните гуми за да могат да се пързалят при завой.
Заварен диф - при спортни състезания на поляна

Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

Re: Кажете си мнението за Завареният диф.
predel написа:Добър ден и от мен. С много интерес четох темата и се запитах: "мамоооо, колко ли преподават в училище елементарна геометрия?!?"
Уважаеми колега пуснал темата, Вие когато имате идея, не се ли питате защо..., как...., по какъв начин...., а дали...., възможно ли е никой друг преди мен да не се сети... и т.н.
Сега директно на въпроса, когато имате 2 колела на 1 ос и трябва да направите завъртане (завой), то "вътрешното" колело прави доста по-малък кръг от "външното". Като разгледаме следата оставена от такава маневра (обяснение като за дете на 5 годинки) ще забележим, че вътрешната следа е доста по-къса от външната. След като разгледаме гумите, ще забележим, че и двете са еднакви на размер, което веднага ни навежда на мисълта, че при еднакво въртене трябва да изминават един и същи път (дължина). И тука идва ГОЛЕМИЯ въпрос, как така се получава да се изминава различен път от 2 еднакви колела. Ами и на каруците колелата се въртят "самостоятелно".... циганите дето правят каруци са проумели задачката. Значи: ако заварим диференциала няма да можем да завиваме, или трябва постоянно да "смазваме" задните гуми за да могат да се пързалят при завой.
Заварен диф - при спортни състезания на поляна
Колега,въпроса ми не беше какво е устройството на диференцияла и някой умник като тебе да ми го обяснява,а дали "каренцата" на е34ка ще издържат.И още повече въпроса е отправен към хора,който карат със заварен,а не към физикофилософи...
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Кажете си мнението за Завареният диф.
Отговор от един нефизикофилософ:
Ако караш в град с прави улици ще изкара много , ако завиваш няма
или ти искаш точни километри и времетраене?
Ще изкара 4567км и 3 месеца и 26 дни
, после ляво външно каре ще се счупи .
Ако караш в град с прави улици ще изкара много , ако завиваш няма

Ще изкара 4567км и 3 месеца и 26 дни


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: Кажете си мнението за Завареният диф.
achilles написа:И още повече въпроса е отправен към хора,който карат със заварен,а не към физикофилософи...
май не са много хората ,които карат ежедневна кола с диф,който не кара по много
....та най-добре е да послушаш ''физикофилософи''-те


by ''kompleksa''
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Кажете си мнението за Завареният диф.
achilles написа:Колега,въпроса ми не беше какво е устройството на диференцияла и някой умник като тебе да ми го обяснява,а дали "каренцата" на е34ка ще издържат.И още повече въпроса е отправен към хора,който карат със заварен,а не към физикофилософи...
За да не ми се обидиш, кактои модовете...


- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: Кажете си мнението за Завареният диф.
За евридейка не е препоръчително.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани