Климатик-обороти на двигателя

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 12.05.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 318i E36 M40B18

Климатик-обороти на двигателя

Мнение от Maverikkk » 10 Авг 2006, 13:27

Здравейте, имам следния проблем: малко са ми ниски оборотите на празен ход, а като включа климатика достигат до около 900 и така ми е повече кеф да ми бучи колата. Ако някой има идея къде какво му се подава на този компютър, че като включа климатика и той увеличава оборотите на двигателя - 318i Е36 93-та Благодаря предварително.
Мерцедеса е БМВ-то на пенсионера!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 18.10.2005
Местоположение: Бургас

Мнение от Blato » 10 Авг 2006, 14:29

Пич точно над колекторните тръби, където влиза жилото за газта има един пластмасов капак - махни го и под него ще видиш има една шпилка с контра гайка.

Ако я навиеш леко ще вдигнеш малко тихите обороти - ако е това, което те интересува.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 10 Авг 2006, 14:33

:mhihi: и после стъпковиа мотор пак ще ги свали. Няма регулиране! Не подлежат на промяна компа ги управлява.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 10 Авг 2006, 14:33

При мен на празен ход са 700, с климатик скачат към 900, както при теб. Мисля, че това е нормалното поведение. Моето мнение е, че като нещо работи както трябва, по-добре да не се пипа. Освен това в града разхода ти ще се вдигне.
We love you Ronnie!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 12.05.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 318i E36 M40B18

Мнение от Maverikkk » 10 Авг 2006, 14:37

Да, както са казали... когато нещо работи не му пречи да работи, но все пак ще бъде интересно да се разбере какво го кара този компютър да увеличава оборотите на празен ход след включването на климатика.
Мерцедеса е БМВ-то на пенсионера!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 10 Авг 2006, 14:57

Еми някои от по-запознатите да каже. Тъй като има още начини да натовариш двигателя допълнително и стъпковото моторче трябва да компенсира и тях, предполагам, че се следи общото натоварване. В смисъл едва ли има отделни датчици за климатик, за серво, за алтернатор и тн и всеки от тях да вдига по малко оборотите.
We love you Ronnie!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 777
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: на пътя
Кара: 330Xi
Мечтае да кара: 760

Мнение от Christoff » 10 Авг 2006, 16:38

това с навиването на тая гайка го забравете(извинявай колега ама тва не е добро решение)

първо мисля че 700 оборота са малко под нормата при мен са 900(след смяна на колекторните тръби щото преди тва големи проблеми гаснеше колата)

щом не ти гасне колата всичко е ок, но при мене едната тръба буквално се беше прокъсала и колата издишаше. може би ако смениш тръбата(точно тая дето влзиа в двигателя отляво) ще заковеш още малко оборотите и климатика ще ги вдигне може би малко над 1000
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 10 Авг 2006, 18:57

Променя се времето на впръскване на инжекторите при натоварване е по-голямо за да се запазят оборотите в рамките на 850-900. При мен винаги са 880 независимо какво съм включил.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 18.10.2005
Местоположение: Бургас

Мнение от Blato » 10 Авг 2006, 19:58

Se7ven написа::mhihi: и после стъпковиа мотор пак ще ги свали. Няма регулиране! Не подлежат на промяна компа ги управлява.



Еми явно мойто Е36 е без комп защото аз така си ги регулирах. :mhihi: :mhihi:

Бяха около 600 и зимата почаше да прекъсва. Оказа се, че не е от стъпковото моторче, защото и с другото пак така. Навих малко шпилката, оставяйки леко отворена клапата и все едно че си подал постоянно леко газ така че да държи 900. Никви проблеми до момента.

П.с. Според мен си е баш много добро решение пред алтернативата да сменяш стъпково моторче и да се окаже, че не е от него :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 12.05.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW 318i E36 M40B18

Мнение от Maverikkk » 12 Авг 2006, 10:23

Да, но като навих леко спилката и двигателя започна сам да си форсира двигателя (все едно дава газ пуска газта и пак така) това не е решение ...
Мерцедеса е БМВ-то на пенсионера!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 940
Регистриран на: 5.06.2002
Местоположение: София

Мнение от //M_Power » 12 Авг 2006, 12:48

Нормално е това нещо,като завъртищ волана до край се товари хидравликата и за това ти дига оборотите.И при климатика е същото като го пуснеш е нормално да дига оборотите за да не ти угасне колата от натоварването ;)
А ако ти е толко кеф да са ти по високи оборотите просто карай на пуснат климатик постоянно ;)
Три Бири и Турбото да сссвири
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook