Климатик-обороти на двигателя
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Maverikkk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 12.05.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 318i E36 M40B18
Климатик-обороти на двигателя
Здравейте, имам следния проблем: малко са ми ниски оборотите на празен ход, а като включа климатика достигат до около 900 и така ми е повече кеф да ми бучи колата. Ако някой има идея къде какво му се подава на този компютър, че като включа климатика и той увеличава оборотите на двигателя - 318i Е36 93-та Благодаря предварително.
Мерцедеса е БМВ-то на пенсионера!
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ

- Maverikkk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 12.05.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 318i E36 M40B18
Да, както са казали... когато нещо работи не му пречи да работи, но все пак ще бъде интересно да се разбере какво го кара този компютър да увеличава оборотите на празен ход след включването на климатика.
Мерцедеса е БМВ-то на пенсионера!
Еми някои от по-запознатите да каже. Тъй като има още начини да натовариш двигателя допълнително и стъпковото моторче трябва да компенсира и тях, предполагам, че се следи общото натоварване. В смисъл едва ли има отделни датчици за климатик, за серво, за алтернатор и тн и всеки от тях да вдига по малко оборотите.
We love you Ronnie!
- Christoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 777
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: на пътя
- Кара: 330Xi
- Мечтае да кара: 760
това с навиването на тая гайка го забравете(извинявай колега ама тва не е добро решение)
първо мисля че 700 оборота са малко под нормата при мен са 900(след смяна на колекторните тръби щото преди тва големи проблеми гаснеше колата)
щом не ти гасне колата всичко е ок, но при мене едната тръба буквално се беше прокъсала и колата издишаше. може би ако смениш тръбата(точно тая дето влзиа в двигателя отляво) ще заковеш още малко оборотите и климатика ще ги вдигне може би малко над 1000
първо мисля че 700 оборота са малко под нормата при мен са 900(след смяна на колекторните тръби щото преди тва големи проблеми гаснеше колата)
щом не ти гасне колата всичко е ок, но при мене едната тръба буквално се беше прокъсала и колата издишаше. може би ако смениш тръбата(точно тая дето влзиа в двигателя отляво) ще заковеш още малко оборотите и климатика ще ги вдигне може би малко над 1000
E36 316i
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
E30 316i
E34 520iA
E61 535d
E46 330Xi
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Променя се времето на впръскване на инжекторите при натоварване е по-голямо за да се запазят оборотите в рамките на 850-900. При мен винаги са 880 независимо какво съм включил.
Se7ven написа::mhihi: и после стъпковиа мотор пак ще ги свали. Няма регулиране! Не подлежат на промяна компа ги управлява.
Еми явно мойто Е36 е без комп защото аз така си ги регулирах.


Бяха около 600 и зимата почаше да прекъсва. Оказа се, че не е от стъпковото моторче, защото и с другото пак така. Навих малко шпилката, оставяйки леко отворена клапата и все едно че си подал постоянно леко газ така че да държи 900. Никви проблеми до момента.
П.с. Според мен си е баш много добро решение пред алтернативата да сменяш стъпково моторче и да се окаже, че не е от него

- Maverikkk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 12.05.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 318i E36 M40B18
Да, но като навих леко спилката и двигателя започна сам да си форсира двигателя (все едно дава газ пуска газта и пак така) това не е решение ...
Мерцедеса е БМВ-то на пенсионера!
Нормално е това нещо,като завъртищ волана до край се товари хидравликата и за това ти дига оборотите.И при климатика е същото като го пуснеш е нормално да дига оборотите за да не ти угасне колата от натоварването
А ако ти е толко кеф да са ти по високи оборотите просто карай на пуснат климатик постоянно

А ако ти е толко кеф да са ти по високи оборотите просто карай на пуснат климатик постоянно

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани