E53 auto. Trans. Malfunction

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

E53 auto. Trans. Malfunction

Мнение от ръб » 07 Дек 2012, 21:50

Здравейте колеги! От днес сме собственици на едно сребристо е53 3.0d 2002 5ск 184кс и ето че най-големите ми страхове излязоха наяве по пътя за вкъщи... светна една жълта лампичка, която значела automatic transmission malfunction. Прибрахме се и след като го угасих и запалих пак не светеше..защо? Какво значи това и защо светва. Това ни е първия автомат и ни е страхотна мъгла какво да очакваме и какво трябва да е в действителност...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: E53 auto. Trans. Malfunction

Мнение от anzak » 07 Дек 2012, 21:54

ами точно от този трансмисия в комбинация с този мотор ..... нищо хубаво не очаквайте обслужете кутията с масло и филтър и се надявайте да имате късмет
Барай шишарката Минкеее ....


Аватар
Мнения: 1452
Регистриран на: 11.06.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кво ли не...

Re: E53 auto. Trans. Malfunction

Мнение от Nasti » 07 Дек 2012, 22:15

Записала е грешка - вероятно спорадична, след като си резетнал колата не е имало проблем. На първите Х5, кутията не е много добра, по-скоро не е подходяща и радиатора и е малък. Почти всичките дават проблеми. Добрата новина обаче е, че ремонта вече не е толкова скъп, излиза около 2000лв. Реално погледнато, смяна на съединител комплект + труд на такава кола с ръчна ск. кутия ще е около 1500-800лв., така че е горе-долу все тая.
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...


Аватар
Мнения: 1452
Регистриран на: 11.06.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кво ли не...

Re: E53 auto. Trans. Malfunction

Мнение от Nasti » 07 Дек 2012, 22:16

anzak написа:ами точно от този трансмисия в комбинация с този мотор ..... нищо хубаво не очаквайте обслужете кутията с масло и филтър и се надявайте да имате късмет


Що ако е 3.0и или 4.4 ква е разликата???? :mhihi:
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: Варна/Враца/Селановци
Пол: Мъж
Кара: Е65 745d
Мечтае да кара: Мотор с Кош!
Детайли за колата: Огин!

Re: E53 auto. Trans. Malfunction

Мнение от sambeto » 07 Дек 2012, 23:51

Nasti написа:
anzak написа:ами точно от този трансмисия в комбинация с този мотор ..... нищо хубаво не очаквайте обслужете кутията с масло и филтър и се надявайте да имате късмет


Що ако е 3.0и или 4.4 ква е разликата???? :mhihi:


Ми друга е кутията :mhihi:
И аз съм чувал,пък и познати имам дето Е53 3.0d 184 коня са му правили кутия.Като цяло кутията май идваше слаба за това тегло на джипа,някакви такива спомени имам :P

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: E53 auto. Trans. Malfunction

Мнение от ръб » 08 Дек 2012, 0:23

Като цяло не рита сменя плавно не тресе върви си добре, по наклони си седи на едно място, типтроника си бачка...на диагностиката бе записала някаква грешка свързана с хидротрансформатора..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: E53 auto. Trans. Malfunction

Мнение от anzak » 08 Дек 2012, 7:33

Nasti написа:
anzak написа:ами точно от този трансмисия в комбинация с този мотор ..... нищо хубаво не очаквайте обслужете кутията с масло и филтър и се надявайте да имате късмет


Що ако е 3.0и или 4.4 ква е разликата???? :mhihi:

ами 3.0И има по малък въртящ момент като цяло а до колкото знам точно това съсипва кутията при 3.0д и 4.4и и странно защо при 3.0И се чупи доста по рядко от колкото при 3.0Д и 4.4 И иначе кутията е ГМ на 3.0д и 3.0И почти еднаква за 4.4 незнам
Барай шишарката Минкеее ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 26.11.2010
Пол: Мъж
Кара: E53 4.6

Re: E53 auto. Trans. Malfunction

Мнение от bobiE38 » 09 Дек 2012, 16:04

Колега,много познати имам със същия проблем, ако нямаш видими признаци или усещане , че нещо не е наред по-добре не я пипай, след година две ако си още с нея, може да я свалиш и да ти я рециклират,а можеш и още сега, при рециклирането така или иначе ще ти сменят маслото и филтрите. Хидротрансформатора се е бъгнал или лок уп-а,което по своеу не е кой знае какво, всичко се оправя, че и за доста под 2000лв...споко

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 740xd lci M-Packet

Re: E53 auto. Trans. Malfunction

Мнение от Facheff » 12 Дек 2012, 10:31

Аз също сменях ,преди месец скорости на същата баба яга в дару кар :mhihi:
П.П. аз я взех за зимата и ми беше все тая дали е фейс-а или не,но сега почвам да съжалявам! НЯМА ТАКОВА ДЪРВО :banghead:

ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: E53 auto. Trans. Malfunction

Мнение от msi200 » 12 Дек 2012, 12:00

4.4 май беше със скорости на ZF
I love the sound of V8 in the morning...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: Русе и около...
Пол: Мъж
Кара: х5 феис
Мечтае да кара: нещо по..бързоооо

Re: E53 auto. Trans. Malfunction

Мнение от d_kehaiov » 17 Дек 2012, 11:37

4.4 е със скорости на ZF , 3.0 д (184) и 3.0 (231) бенз. са на GM

3.0 д фейса е със 6 скорости и е на ZF

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: E53 auto. Trans. Malfunction

Мнение от ICE » 21 Дек 2012, 13:07

Може и да греша, но нека са споделя нещо с теб..... (важи за 3 литра дизел от 218к.с. натам)
Автотърговците не карат колите, те застояват, и много често акумулатора заминава. Друг чест проблем е алтернатора на колата или IBS модула, който управлява зареждането на акумулаторната батерия. Та при комбинация от бъгнал алтернатор + слаб акумулатор също е възможно да ти набие грешки, включително в ск.кутия!
Успех! ;)
Пп. И да пишеш какво е било!
Последна промяна ICE на 21 Дек 2012, 19:12, променена общо 1 път

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: E53 auto. Trans. Malfunction

Мнение от Ilko Ivanov » 21 Дек 2012, 16:16

ICE написа:Ми е да греша, но нека са споделя нещо с теб.....
Автотърговците не карат колите, те застояват, и много често акумулатора заминава. Друг чест проблем е алтернатора на колата или IBS модула, който управлява зареждането на акумулаторната батерия. Та при комбинация от бъгнал алтернатор + слаб акумулатор също е възможно да ти набие грешки, включително в ск.кутия!
Успех! ;)
Пп. И да пишеш какво е било!

Х5 преди фейса (184к.с.) няма IBS сензор и BSD интерфейс и не прави проблеми с алтернатора,а директно си троши кекавата кутия ;)

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: E53 auto. Trans. Malfunction

Мнение от ICE » 21 Дек 2012, 19:10

Ilko Ivanov написа:
ICE написа:...

Х5 преди фейса (184к.с.) няма IBS сензор и BSD интерфейс и не прави проблеми с алтернатора,а директно си троши кекавата кутия ;)
Упс, говорех за следващото поколение... X серията и Е60 530d. Вероятно това важи за всички модефикации с 3 литра дизелов мотор! :)

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook