Е39 530i грешки
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- vortex29
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 21.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328i
- Мечтае да кара: F22 M240i
Е39 530i грешки
Колеги, колата ми дава две грешки - P1620 MAP Cooling Control Circuit Signal High ( термостат) и P0365 Camshaft Position Sensor "B" Circuit ( Bank 1 ). Въпроса ми е в какво могат да се изразяват ако термостата ми работи перфектно ( загрява бързо и заковава на 12 часа), и не усещам нищо нередно в работата на двигателя освен понякога повечето когато е студен леки вибрации като друсане но те са едвам доловими и само на празен ход. Ускорява намаля сменя и отговаря както трябва двигателя в движение и на място. Колата е 2001 530i стептроник. Благодаря Ви предварително 

e36 318i - sold, e39 530i - sold, e46 328i 

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Е39 530i грешки
vortex29 написа:Колеги, колата ми дава две грешки - P1620 MAP Cooling Control Circuit Signal High ( термостат) и P0365 Camshaft Position Sensor "B" Circuit ( Bank 1 ). Въпроса ми е в какво могат да се изразяват ако термостата ми работи перфектно ( загрява бързо и заковава на 12 часа), и не усещам нищо нередно в работата на двигателя освен понякога повечето когато е студен леки вибрации като друсане но те са едвам доловими и само на празен ход. Ускорява намаля сменя и отговаря както трябва двигателя в движение и на място. Колата е 2001 530i стептроник. Благодаря Ви предварително
Друсането ти идва от CPS-a ( грешка 2 )
1-вата може да е тръгнал и да не отваря затваря като хората когато трябва. И моя беше така и сдаде малко след като го видя ( от кога е бил така не знам ) , но нека и колегите си кажат.
Re: Е39 530i грешки
В този термостат има подгряващ елемент. Той служи, когато управлението на двигателя подаде команда, този подгряващ елемент да загрее термостата и той да отвори, независимо от моментата температура на охлаждащата течност. Освен това термостата си работи и като обикновен термостат .. при достигане на определна температура на охлаждащата течност си отваря. Това е най-грубо казано. Щом ти дава такава грешка, най-вероятно подгрева на термостата не ти работи. За да се обедиш в това, влез в скритите менюта и наблюдавай температурата. При нормално каране температурата ще ти е около 93 градуса. Като дадеш газ до дупка продължително време обаче, трябва да падне рязко (при всички случай под 90 градуса). Ако това не се случва - нов термостат - към 180 лв. Може да се провери дали не е и кабела до термостата, но ме съмнява.
За втората грешка - датчик на разпределителен вал (изходящ) ... т.е. още 180 лв. За да видиш дали работи - в инпа се гледат стойностите на вануса. Но щом дава грешка тя работата е ясна - за нов си. Като не работи, колата е по-мудна под 3000 оборота.
За втората грешка - датчик на разпределителен вал (изходящ) ... т.е. още 180 лв. За да видиш дали работи - в инпа се гледат стойностите на вануса. Но щом дава грешка тя работата е ясна - за нов си. Като не работи, колата е по-мудна под 3000 оборота.
- vortex29
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 21.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328i
- Мечтае да кара: F22 M240i
Re: Е39 530i грешки
Използвам един апп в андроид който се вързва със OBDто. Изтрих грешките и сега се появиха същите само че жълти а не червени ( pending). Има като функция освен всичко останало, апп-а да следи температура на охлажда течност "на живо" така че сега ще покарам и ще пробвам това с температурите. Иначе лично на мен не ми се струва мудна под 3000 оборота ( все пак и е автоматик) но нямам база за сравнение така че не мога да съм сигурен. Благодаря за бързите отговори колеги 

e36 318i - sold, e39 530i - sold, e46 328i 

- vortex29
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 21.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328i
- Мечтае да кара: F22 M240i
Re: Е39 530i грешки
Грешките са си активни пак. Охладителната течност държи 99 градуса и като се подаде пълна газ за период от време спада на 94 после като спра да подавам газ се качва до 104 и после се нормализира. Като се качи до 105 се включва втория вентилатор ( на климатика).
e36 318i - sold, e39 530i - sold, e46 328i 

Re: Е39 530i грешки
Мисля, че това са доста високи стойности за това време. Не претендирам, че моята е най-изрядната на света, но дори лятото не е виждам над 100 градуса. Един приятел с 525i му държи мааалко по-високи от моите, но пак далеч под твоите стойности.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Е39 530i грешки
treti написа:В този термостат има подгряващ елемент. Той служи, когато управлението на двигателя подаде команда, този подгряващ елемент да загрее термостата и той да отвори, независимо от моментата температура на охлаждащата течност. Освен това термостата си работи и като обикновен термостат .. при достигане на определна температура на охлаждащата течност си отваря. Това е най-грубо казано. Щом ти дава такава грешка, най-вероятно подгрева на термостата не ти работи. За да се обедиш в това, влез в скритите менюта и наблюдавай температурата. При нормално каране температурата ще ти е около 93 градуса. Като дадеш газ до дупка продължително време обаче, трябва да падне рязко (при всички случай под 90 градуса). Ако това не се случва - нов термостат - към 180 лв. Може да се провери дали не е и кабела до термостата, но ме съмнява.
За втората грешка - датчик на разпределителен вал (изходящ) ... т.е. още 180 лв. За да видиш дали работи - в инпа се гледат стойностите на вануса. Но щом дава грешка тя работата е ясна - за нов си. Като не работи, колата е по-мудна под 3000 оборота.
Дали това в термостата е подгряващ елемент или е просто температурен датчик ?? И термостата е 80 - 90 лв на бер или валер
Барай шишарката Минкеее ....
Re: Е39 530i грешки
Не .. не е температурен датчик. В термостата си има реотан.
http://e30.mit.edu/PDFs/Engines.pdf
Погледни в секцията за map cooling thermostat. Идеята е много добра. Постига се много добро управление на температурата и по този начин на режимите на работа на мотора.
http://e30.mit.edu/PDFs/Engines.pdf
Погледни в секцията за map cooling thermostat. Идеята е много добра. Постига се много добро управление на температурата и по този начин на режимите на работа на мотора.
- динго
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 2.10.2010
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530iA 2001
- Мечтае да кара: M5,X6
Re: Е39 530i грешки
Колега и аз карам 530 и имах сходен проблем с термостата .След смяната му не съм виждал повече от 97 градуса и минимум 86. Стойностите и според мен са високи.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Е39 530i грешки
Сменяй го този термостат, че температурките са височки. Супер оригинален от БМВ верно е 180 лв., но ако решиш може и да може да се намери на по-добра цена.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани