Проблем с паленето на колата
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- taks
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 4.12.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 2000 куб.
- Мечтае да кара: BMW X5
Проблем с паленето на колата
Преди няколко дни си взех БМВ 520i 2000 кубика 97г. бензин.Значи проблема е следния няколко дни си палеше нормално след това на другия ден когато реших да я запаля не ще като завъртя стартера само прецъква и светлините пресвяткват.Когато я пусна по инерция пали не мога да разбера от какво може да е.Колата е на бензин.Няма газово.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Проблем с паленето на колата
Ами смени си акумулатора и ще се оправи 

- taks
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 4.12.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 2000 куб.
- Мечтае да кара: BMW X5
Re: Проблем с паленето на колата
Ами пробвах с един по малък акумулатор 55 mhp часа но същата работа не ще.Трябва ли да е същият или може и с по малък акумулатор.
- Николай К
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 292
- Регистриран на: 27.02.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 52Oi
Re: Проблем с паленето на колата
mad_presley написа:Ами смени си акумулатора и ще се оправи

Поздрави!
Николай Кадийски
Николай Кадийски
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем с паленето на колата
55 е много малък. 72-74 амперчаса е за тази кола.
- taks
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 4.12.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 2000 куб.
- Мечтае да кара: BMW X5
Re: Проблем с паленето на колата
Добре благодаря ви за отговорите ще пробвам и пак ще пиша какво е станало. 

- taks
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 4.12.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 2000 куб.
- Мечтае да кара: BMW X5
Re: Проблем с паленето на колата
Ами аз вадих акумулатора да го зареждам да не би да са се включили някакви защити щото тука един приятел ми каза че имало такива.
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: Проблем с паленето на колата
e39-ките имат някакъв вид защита или незнам какво се води там като напрежението на акомулатора спадне под определен волтаж.
И аз така един ден се рових по колата с включено ЦД и плафоните вътре светиха и габарити и т.н. като да запаля само прецъка и нищо. Замерих акомулатора беше по блед спомен около 9-10 волта. Зареди го сега и като се опитваш да запалиш се увери , че няма включени никакви други консуматори на ток .
И аз така един ден се рових по колата с включено ЦД и плафоните вътре светиха и габарити и т.н. като да запаля само прецъка и нищо. Замерих акомулатора беше по блед спомен около 9-10 волта. Зареди го сега и като се опитваш да запалиш се увери , че няма включени никакви други консуматори на ток .
Re: Проблем с паленето на колата
Колеги ,аз пък имам подобен проблем колата я карам 4 ,5 месеца досега никакъв проблем с паленето ,но от известно време почна да забавя в смисъл върти доста време и чак тогава пали .Смених свещите и за малко се оправи обаче сега пак така някой ако има идея да пише.Мерси предварително 

- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: Проблем с паленето на колата
Колега, диагностика му е майката. Може да е от много неща, това което обясняващ - лули, бубини, горивен филтър, регулатор на налягането, горивна помпа, акомулатор и какво ли още не. И може да си сложиш в подписа с какъв мотор си точно 

- taks
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 4.12.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 2000 куб.
- Мечтае да кара: BMW X5
Re: Проблем с паленето на колата
Стана работата колеги смених акумулатора и готово запали колата.Благодаря на всички за отговорите още веднъж.Сега има нещо друго като запаля колата и ми дава на дисплея че багажника е отворен и и ми свети левия стоп но всъщност нито е отворен багажника нито стопа свети.Имате ли идея от какво може да е и да дадете някакви препоръки и защо не мога да отварям багажника от дистанционното на ключа сменях му батерията и пак не става.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем с паленето на колата
Откачи акумулатора, остави го 10 минути така да стои и после го закачи и пробвай пак.
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: Проблем с паленето на колата
И провери за изгорели крушки.
- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Проблем с паленето на колата
Акомулаторите освен капацитет като Ah има и още една метрика и това е пусков ток, пак измерван в ампери. Естествено колкото по малко ампер/часа е акомулатора, толкова по-малка е физическата му големина, съответно и пусковия му ток. Не е препоръчително по-малък акомулатор да закачаш на колата от предназначения.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани