е39 TURING не работи компресора
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
е39 TURING не работи компресора
Здравейте колеги,
имам следния проблем:
Колата е 525д комби и беше и гръмнала едната възглавница отзад, докато я оглеждах гръмна и другата накрая и компресора отказа
смених ги но сега не иска да работи. Като му подам принудително ток и тръгва, проверих дали не е някои бушон но са здрави. Някои някакви идеи 
имам следния проблем:
Колата е 525д комби и беше и гръмнала едната възглавница отзад, докато я оглеждах гръмна и другата накрая и компресора отказа



- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 979
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: е39 TURING не работи компресора
Ехее голям проблем колега! Ти си сменил всичко дето се вика.
Предполагам че софтуерно не сработва, или управлението е заминало -> може стария ти компресор да е окъсил и да е повредил електрониката.
Има вариант за пружини отзад. Май стават на мястото на възглавниците...
Предполагам че софтуерно не сработва, или управлението е заминало -> може стария ти компресор да е окъсил и да е повредил електрониката.
Има вариант за пружини отзад. Май стават на мястото на възглавниците...
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: е39 TURING не работи компресора
niki81vd написа:Свети ли индикацията на таблото за нивомата при даване на контакт. Има вариант ако с продължителна работа не вдигне автомобила да изключва компресора. Съвета ми е. Подмяна на възглавниците и диагностика.
Закачах я с ИНПА-та, няма никакви грешки. Намерих един модул до акумулатора, смених го и лампата угасна и компресора почна да помпи и я вдигна доста. Лампата изгасна след като смених модула но после пак светна, пробвах да регулирам с ИНПА нивото но нищо не се получи ако съм го направил правилно

(измерих от долния ръб на джантата до наи високата част на арката на калника от резултата извадих съответните стоиности и разликата въведох в програмата)
Възглавниците са сменени и държат, принудително бях я напомпил и 2 дена не мръднаха.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани