525tds въздух в системата или термостат?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- radik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 20.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 3.0 218 hp
525tds въздух в системата или термостат?
Здравейте колеги преди 20 дена смених антифриза, обезвъздуших системста и така. На извън градско преди няколко дена леко изстина (с една идейка) и след това пак изправи стрелката. От друа страна забелязах, че почти няма парно на изправена стрелка (от 10тина дни). Преди това нямаше никакви проблеми - минава синьото и марното пари вече. Та как да разбера въздух ли има още, термостат ли е или водна помпа, която смених преди 2 месеца.
- bmwinio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 20.12.2010
- Местоположение: Варна/Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328CI
Re: 525tds въздух в системата или термостат?
Пробвай да обезвъздушиш наново, щом се е появил проблема след смяна на антифриза би трябвало проблема да е от не добре обезвъздушена система. Обезвъздушаването на ТДС-а не е трудно, има доста писано по въпроса. Успех!
- radik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 20.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 3.0 218 hp
Re: 525tds въздух в системата или термостат?
Колега според мен е добре обезвъздушен! Според мен е друго ?
- bmwinio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 20.12.2010
- Местоположение: Варна/Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328CI
Re: 525tds въздух в системата или термостат?
Остава да е термостат, но все пак пробвай да обезвъздушиш наново преди да сменяш термостата. Имах го същия проблем на моята преди година, но при мен даже не достигаше средата при никакви условия, смених термостата, обезвъздуших (налях антифриз, запалих колата, климатриника на 32 градуса и една чертичка на вентилатора и така около 40 мин. да загрее хубаво) и проблема ми се реши.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: 525tds въздух в системата или термостат?
ТДС-а не се ли обезвъздушаваше сам? 

- radik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 20.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 3.0 218 hp
Re: 525tds въздух в системата или термостат?
Като цяло сам си обезвъздушава както е описал колегата един пост отгоре. 

- radik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 20.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 3.0 218 hp
- radik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 20.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 3.0 218 hp
Re: 525tds въздупрх в системата или термостат?
Преди малко на напълно студен мотор казанчето беше един пръст пълно(празно). Като загря (по стрелка на 12ч) отворих казанчето и изля около 200-300гр. антифриз. Явно не е обезвъздушен добре - правв нормалните неща с парното на минимална сила на 32' колата леко прегрява форсирам на 3000 и се връща пак на 12ч. и така 4-5 пъти до момента. Казанчето още е пълно да прелива като се опитам да развия. Съвет някакъв? Че малко замръзвам вече в колата хаха
До като правя процедурата на 800 или други обороти да го държа?

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: 525tds въздух в системата или термостат?
абе я провери дали ти надува маркучите, че с това преливане от казанчето нещата са съмнителни
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: 525tds въздух в системата или термостат?
Няма грижи с преливането нормално е, затова на капачката пише да не пипаш на топъл мотор.
На студен мотор налей колкото може да поеме.
След това запали на отворена капачка, форсирай леко (2000об/мин) и наливай докато спре да поема и има парно. От преливника трябва да идва плътна струйка. При необходимост използвай винта на радиатора (мисля че тези ТДС-и имаха такъв), за да излезе останалия въздух
След тази процедура следи казанчето на студен мотор.
Успех
На студен мотор налей колкото може да поеме.
След това запали на отворена капачка, форсирай леко (2000об/мин) и наливай докато спре да поема и има парно. От преливника трябва да идва плътна струйка. При необходимост използвай винта на радиатора (мисля че тези ТДС-и имаха такъв), за да излезе останалия въздух
След тази процедура следи казанчето на студен мотор.
Успех

- radik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 20.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 3.0 218 hp
Re: 525tds въздух в системата или термостат?
Колега мерси за изчерпателния отговор, сега то виждам. Сетих се да отворя капачката и пое вода (почти глътна казанчето, налях 1л антифриз и продалжих с процедурата но видях, че тръгна работата и спокойно вече се качих и утре ще продължа. Не си е работа с фрнерче в казанчето, вятър, студ.... Мерси за сега утре ще пиша. Лека вечер 

Re: 525tds въздух в системата или термостат?
Като се прибереш вечерта остави една нощ с отворена капачкаи на сутринта долей антифриз ако има нужда, затваряш капачката и палиш. Съвет не гаси колата на отворена капачка на разширителния съд , затваряш , оставяш малко да поработи и тогава гасиш , или отваряш на загасен мотор , затваряш и тогава палиш .
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: 525tds въздух в системата или термостат?






Dirty M5 driveR написа:ТДС-а не се ли обезвъздушаваше сам?
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: 525tds въздух в системата или термостат?
при мен при същите симптоми излезе водна помпа.я извади малкия маркуч дето влиза в разширителния съд,и ако не тече антифриз от него при запален двг,сваляй водната помпа.
успех.
успех.
- radik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 20.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 3.0 218 hp
Re: 525tds въздух в системата или термостат?
Проблема е решен. Не течеше антифриз през обратния маркуча, свалих маркуча и от него си течеше. Беше се запушила цицката. С едно шило я почистих и те така 

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани