525tds въздух в системата или термостат?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 20.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e60 3.0 218 hp

525tds въздух в системата или термостат?

Мнение от radik » 02 Дек 2012, 19:22

Здравейте колеги преди 20 дена смених антифриза, обезвъздуших системста и така. На извън градско преди няколко дена леко изстина (с една идейка) и след това пак изправи стрелката. От друа страна забелязах, че почти няма парно на изправена стрелка (от 10тина дни). Преди това нямаше никакви проблеми - минава синьото и марното пари вече. Та как да разбера въздух ли има още, термостат ли е или водна помпа, която смених преди 2 месеца.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 20.12.2010
Местоположение: Варна/Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: e46 328CI

Re: 525tds въздух в системата или термостат?

Мнение от bmwinio » 02 Дек 2012, 20:17

Пробвай да обезвъздушиш наново, щом се е появил проблема след смяна на антифриза би трябвало проблема да е от не добре обезвъздушена система. Обезвъздушаването на ТДС-а не е трудно, има доста писано по въпроса. Успех!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 20.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e60 3.0 218 hp

Re: 525tds въздух в системата или термостат?

Мнение от radik » 02 Дек 2012, 20:33

Колега според мен е добре обезвъздушен! Според мен е друго ?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 20.12.2010
Местоположение: Варна/Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: e46 328CI

Re: 525tds въздух в системата или термостат?

Мнение от bmwinio » 02 Дек 2012, 20:46

Остава да е термостат, но все пак пробвай да обезвъздушиш наново преди да сменяш термостата. Имах го същия проблем на моята преди година, но при мен даже не достигаше средата при никакви условия, смених термостата, обезвъздуших (налях антифриз, запалих колата, климатриника на 32 градуса и една чертичка на вентилатора и така около 40 мин. да загрее хубаво) и проблема ми се реши.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: 525tds въздух в системата или термостат?

Мнение от Dirty M5 driveR » 02 Дек 2012, 21:42

ТДС-а не се ли обезвъздушаваше сам? :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 20.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e60 3.0 218 hp

Re: 525tds въздух в системата или термостат?

Мнение от radik » 02 Дек 2012, 22:21

Като цяло сам си обезвъздушава както е описал колегата един пост отгоре. ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 20.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e60 3.0 218 hp

Re: 525tds въздух в системата или термостат?

Мнение от radik » 03 Дек 2012, 18:42

Колеги днес смених капачката и пак си е така....?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 20.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e60 3.0 218 hp

Re: 525tds въздупрх в системата или термостат?

Мнение от radik » 03 Дек 2012, 21:53

Преди малко на напълно студен мотор казанчето беше един пръст пълно(празно). Като загря (по стрелка на 12ч) отворих казанчето и изля около 200-300гр. антифриз. Явно не е обезвъздушен добре - правв нормалните неща с парното на минимална сила на 32' колата леко прегрява форсирам на 3000 и се връща пак на 12ч. и така 4-5 пъти до момента. Казанчето още е пълно да прелива като се опитам да развия. Съвет някакъв? Че малко замръзвам вече в колата хаха ;) До като правя процедурата на 800 или други обороти да го държа?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: 525tds въздух в системата или термостат?

Мнение от deyan-enchev » 03 Дек 2012, 22:20

абе я провери дали ти надува маркучите, че с това преливане от казанчето нещата са съмнителни
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: 525tds въздух в системата или термостат?

Мнение от cod-cdbp » 03 Дек 2012, 22:31

Няма грижи с преливането нормално е, затова на капачката пише да не пипаш на топъл мотор.
На студен мотор налей колкото може да поеме.
След това запали на отворена капачка, форсирай леко (2000об/мин) и наливай докато спре да поема и има парно. От преливника трябва да идва плътна струйка. При необходимост използвай винта на радиатора (мисля че тези ТДС-и имаха такъв), за да излезе останалия въздух
След тази процедура следи казанчето на студен мотор.

Успех
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 20.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e60 3.0 218 hp

Re: 525tds въздух в системата или термостат?

Мнение от radik » 03 Дек 2012, 23:40

Колега мерси за изчерпателния отговор, сега то виждам. Сетих се да отворя капачката и пое вода (почти глътна казанчето, налях 1л антифриз и продалжих с процедурата но видях, че тръгна работата и спокойно вече се качих и утре ще продължа. Не си е работа с фрнерче в казанчето, вятър, студ.... Мерси за сега утре ще пиша. Лека вечер ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: 525tds въздух в системата или термостат?

Мнение от vladobate » 04 Дек 2012, 2:24

Като се прибереш вечерта остави една нощ с отворена капачкаи на сутринта долей антифриз ако има нужда, затваряш капачката и палиш. Съвет не гаси колата на отворена капачка на разширителния съд , затваряш , оставяш малко да поработи и тогава гасиш , или отваряш на загасен мотор , затваряш и тогава палиш .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: 525tds въздух в системата или термостат?

Мнение от wladio » 04 Дек 2012, 10:38

:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Dirty M5 driveR написа:ТДС-а не се ли обезвъздушаваше сам? :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: 525tds въздух в системата или термостат?

Мнение от wladio » 04 Дек 2012, 10:56

при мен при същите симптоми излезе водна помпа.я извади малкия маркуч дето влиза в разширителния съд,и ако не тече антифриз от него при запален двг,сваляй водната помпа.
успех.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 20.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e60 3.0 218 hp

Re: 525tds въздух в системата или термостат?

Мнение от radik » 04 Дек 2012, 14:26

Проблема е решен. Не течеше антифриз през обратния маркуча, свалих маркуча и от него си течеше. Беше се запушила цицката. С едно шило я почистих и те така ;)
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook