Щях да се запаля !!! Решен!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 22.06.2009

Щях да се запаля !!! Решен!!!

Мнение от kretio74 » 28 Ное 2012, 12:51

Здравейте колеги от 2-3 седмици карам една кошара 524 ТД 1990 набор. На колицата и нямаше нищо до вчера следобед. Паля тръгвам и на около 1 км. нещо взе да пуши под задната седалка. Спирам веднага махам седалката и свалям клемата на акумулатора той също е там, и пушилката спира. Видях ,че бушон 30 (7,5А) се е запалил направо. Не можеше да се извади затова откъснах единия кабел от бушон 30 и сложих клемата на акумулатора. Пушилката спре и се прибрах. От вчера до днес мерих къде ли не. Свалях какво ли не у късото си стои (пробвам през крушка на мястото на бушон 30) Давайте идеи, че нямам централно джамове и чистачки без тоя бушон.
28112012044.jpg

28112012044.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна kretio74 на 29 Ное 2012, 16:24, променена общо 1 път
аз съм тъпо копеле

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Щях да се запаля !!!

Мнение от alchohol » 28 Ное 2012, 17:05

Какво мериш през тая крушка? Има ли напрежение на предпазител 30? При мен имаше стопен бушон, но този за подгрева на задното стъкло, оказа се ментак. Прегледай за хлабави връзки :idea: .
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Щях да се запаля !!!

Мнение от cod-cdbp » 28 Ное 2012, 17:34

Класика си е тоя бушон, наглеждайте го да не се запалите, или просто го заменете с качествен нов. ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 22.06.2009

Re: Щях да се запаля !!!

Мнение от kretio74 » 28 Ное 2012, 18:30

Ама при мен проблема не е от хлабави връзки или ментак бушон. Просто консумацията през бушона е повече от 10А (уреда ми мери до 10А) и това без контакт. След много търсене открих,че този бушон е за централното, ел стъклата и 1 и 2 степен на чистачките. ама сега требва да намеря къде е късото. Моля ви дайте ел. схема на централното и ел. стъклата. За да мога да проследя веригите. и да видя къде е късото.
аз съм тъпо копеле

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Щях да се запаля !!!

Мнение от alchohol » 28 Ное 2012, 19:47

Ами в такъв случай преслучай кабелите по пантата на багажника, там вървят кабелите за централното и може да ти окъсяват.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 22.06.2009

Re: Щях да се запаля !!!

Мнение от kretio74 » 28 Ное 2012, 19:54

alchohol написа:Ами в такъв случай преслучай кабелите по пантата на багажника, там вървят кабелите за централното и може да ти окъсяват.

Ок утре по светло ще ги прегледам
аз съм тъпо копеле

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 22.06.2009

Re: Щях да се запаля !!!

Мнение от kretio74 » 28 Ное 2012, 20:03

alchohol написа:Ами в такъв случай преслучай кабелите по пантата на багажника, там вървят кабелите за централното и може да ти окъсяват.

Ок утре по светло ще ги прегледам
аз съм тъпо копеле

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 14.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e 34 със субтитри !!!
Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ

Re: Щях да се запаля !!!

Мнение от chiko » 28 Ное 2012, 20:55

Изключвай изброените вериги(чистачки и буксите на вратите),слагай лампата ,бушона или мултицета ,ако тогава няма късо,започваш да влючваш веригите една по една .Според мен така ще се локализира по лесно проблема и каде да се рови :yes:
Другия начин който не препоръчвам ,малко преди да си прережеш вените,за това че не можеш да откриеш проблема,кабелите на тоз бушон на късо ,закачаш акумулатора и с доста адреналин в кръвта започваш да се оглеждаш ,ослушваш и да душиш за изгорел кабел на 100 процента ще се покаже каде е проблема,,,винаги върши работа .След това с наслада че си победил започваш да отстраняваш пороблема и пораженията от него :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 22.06.2009

Re: Щях да се запаля !!!

Мнение от kretio74 » 28 Ное 2012, 23:00

chiko написа:Изключвай изброените вериги(чистачки и буксите на вратите),слагай лампата ,бушона или мултицета ,ако тогава няма късо,започваш да влючваш веригите една по една .Според мен така ще се локализира по лесно проблема и каде да се рови :yes:
Другия начин който не препоръчвам ,малко преди да си прережеш вените,за това че не можеш да откриеш проблема,кабелите на тоз бушон на късо ,закачаш акумулатора и с доста адреналин в кръвта започваш да се оглеждаш ,ослушваш и да душиш за изгорел кабел на 100 процента ще се покаже каде е проблема,,,винаги върши работа .След това с наслада че си победил започваш да отстраняваш пороблема и пораженията от него :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Абе така е !! Втория начин е най сигурен :bang: ма това е крайна мярка. Не че не мога да карам без да свалям джамовете и да я заключвам като москвич, ама нали е БМВ. интересното което открих е че не свети и плафона при отворени врати. А ако го за постоянно действа. Да не е проблема в шибания комфорт модул който го не знам къде е и дали го има ама...
аз съм тъпо копеле

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Щях да се запаля !!!

Мнение от cod-cdbp » 28 Ное 2012, 23:06

Това за централното не е изключен вариант.
Но обичайно виновен е този бушон за задния подгрев. 8)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Щях да се запаля !!! Решен!!!

Мнение от zvetiko » 29 Ное 2012, 17:38

В какъв смисъл е решен- запали се успешно или... :mhihi:
Обикновено се казва как е решено, защото следващият път никой не иска да отоговаря. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 22.06.2009

Re: Щях да се запаля !!! Решен!!!

Мнение от kretio74 » 29 Ное 2012, 18:11

Абе първо преправих заглавието, и после нали трябва да се изчаква та затова не постнах отговор. Решен в смисъл че открих късотокато разглобих половината кола. Кабела които излиза от бушона (червен с зелена ивица отива до отпред в лявата страна, под кората. там незнайно защо се беше залепил за син(маса) кабел. Раздалечих ги смених кабелите изолирах и сега няма никакви проблеми. Работи аларма централно, джамове. Всичко. :driving: :have one:
аз съм тъпо копеле

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Щях да се запаля !!! Решен!!!

Мнение от alchohol » 29 Ное 2012, 18:17

Да колега, сподели решението, все пак повечето караме пълнолетни колици, да си знаем къде да пипкаме при евентуален идентичен проблем ;).
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 558
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: кестен сити
Пол: Мъж
Кара: 545i
Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe

Re: Щях да се запаля !!! Решен!!!

Мнение от Wierdo » 29 Ное 2012, 19:03

Вариантите са два:

1: изгоря колата, колегата псува

2: оправил е проблема, кефи се някъде ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 22.06.2009

Re: Щях да се запаля !!! Решен!!!

Мнение от kretio74 » 30 Ное 2012, 23:25

Както вече споделих( незнайно защо не ми е прочетено мнението) оправих колата и си я карам спокойно.Проследих кабела от бушона, под задната стелка, свалих шофьордката седалка, свалих и панела зад ръчката за отваряне на капака, и след 4 часа стигнах до залепнали + и - кабели който се намираха зад панела с говорителя в краката на шофьора. Никаква философия, НО мноооого досадна и пипкава работа, ЗАЩОТО преди това разглобих и 4 те врати за да проверя за късо по машинките за централното, капачката за резервоара, кабелите около пантата на багажника и ключалката на багажника, разглобих и плафоните и люка и тн. Абе намерих се в цирк Добрич. НО важен е крайния резултат. Няма късо има джамове люк и заключване като на БМВ ( а не като на Москвич.). Един съвет: ако имате късо тръгнете от късото назад а не гадайте по звездите кое може да е, защотона тия пусти модерни колици всичко е на ток и повредите могат да са 1274543, но повечето случай е нещо съвсем банално. А наздраве!!! :bchug:
аз съм тъпо копеле

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook