Секретният прототип на BMW се казва Z29
Модератор: Общи модератори
50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
А бе и тия са яки ама не могат ли да направят едно с обратна
предница като акулка да изглежда злобничко
. Иначе тия новите не ме кефят много. Навъртях 5000 км на е90 и трябва да ви кажа, че на външен вид е46 много повече ме кефи. Ама туринга на е90 е нечовешки
само предницата му е скапана отвсякъде
Тоа Бенгъл ша го иба в гъза. Да си ходи по щатите или там където е. Видели ли сте примерно Галанта Американски вариант. Грозна работа
Ей тази грозотия е новото Mitshubishi Galant за щатите
http://www.mitsubishicars.com/galant/index.html
А помните старото колко е злобно
Мамка му. Ще вземат да ги правят топчести и розови. Да внушават спокойствие
Извинявам се че давам пример с друга марка ама и с BMW ще стане така






Тоа Бенгъл ша го иба в гъза. Да си ходи по щатите или там където е. Видели ли сте примерно Галанта Американски вариант. Грозна работа
Ей тази грозотия е новото Mitshubishi Galant за щатите
http://www.mitsubishicars.com/galant/index.html
А помните старото колко е злобно
Мамка му. Ще вземат да ги правят топчести и розови. Да внушават спокойствие



Извинявам се че давам пример с друга марка ама и с BMW ще стане така

















Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Ми те американците умеят да внасят простащина и безвкусица във всяко нещо... Трябва някой немски дизайнер на БМВ дето да усеща духа на марката а не да си експериментира с някакви псевдо футуристични концепции както прави Бенгъл. Според мен е напълно възможно да се направи нов модел в който да са видими новите технологии без да се променят нещата до неузнаваемост ( за пример отново Порше - всяка следваща генерация 911 е изцяло нов автомобил но си остава същия гениален дизайн отпреди 50 години) За мен БМВ трябва да върнат акулската линия в модерна интерпретация защото това е тяхната най-изявена индивидуалност. Знам че има много фенове които са на мнение че новите модели са много красиви и след 2 годишно свикване и на мен започнаха да ми харесват 5та и 3та серия, но никога няма да мога да ги възприема по същия начин като моделите до е46 вкючително. Просто се губи нишката на еволюцията, задрасква се всичко направено до момента и се лансира изцяло различна безлична линия и мисля никому ненужна.
Не знам защо реши, че американци са дизайнерите на BMW и че те имат отношение към нещата, които слизат от производствената линия. Това, че Крис Бенгъл е американец няма ама нищо общо с линията на автомобила. Обвиняването на един човек (понеже само неговото име е известно на публиката) е абсолютно глупаво.
Много грубо искам да разясня за непросветените каква е ролята на Крис Бенгъл в продуктовата линия на BMW. Той е шеф на дизайна, неговата работа е да ръководи дизайнерския екип и това, че името му присъства пред даден продукт съвсем не означава, че той е седнал и го е нарисувал на лист хартия и го е дал на фабриката да се прави.
Дизайнерите на BMW са от всякакви народности, творят по различни точки на Света. Дават идейте си, линиите и готовите скици. Следва компютъризиран модел на автомобилите. Те биват одобрявани от други дизайнери, минават през одобрение на борда на директорите, след това от всички се правят няколко прототипа на даден модел в различни разновидности. Обикновено след това възможностите се свеждат до около три на брой, които се произвеждат както в умален мащаб така и в пълно копие на автомобила, което се прави на ръка. Всеки един детайл се прави както трябва да е в новия автомобил. Преди месец видях новия X5 в модел 1:1, който е бил първата прозиведена бройка. Цената му е грубо около 2 милиона евро. Следват разходка на готовите модели в различни точки на Света, само и само за да видят дизайнерите как стои този автомобил на заобикалящата го среда. Дали е в симбиоза с елементите на дадена страна. Целият този процес се следи от хората, които стоят на кормилото, защото той струва безумно много пари. След изпитанията на инжинерите, цялото продуктово асимилиране се дава ход на проекта и реално го виждат хората като готов продукт. Преди всичко този продукт е съобразен с това какво маркетинговия отделн на BMW Group е казал, че ще се продава .. Много от нещата са на база на проучвания на пазара, желанията на клиентите.
Съжалявам, че точно теб взех "на мушка", но като прочета някакви плитки и несмислени думи от рода, че Крис Бенгъл бил погубил BMW и се чудя дали си заслужава да пиша такива постове или да оставя хората да си мислят безпочвени тъпотии..
Факт!!!, е че BMW Group е в невероятен възход, точно в годините след промяната на дизайна. Продажбите са по-добри отвсякога, което означава, че една шепа хора плюят новите модели, наричат ги "японски", но масата хора ги купуват и им харесват! Какво значи това, че BMW са на абсолютно правилния път и жънат успехи с моделите си. Да, понякога автомобилите изглеждат доста по-различни от предшествениците си, но повярвай ми всичко е пресметнато, за да се превърни колата в best seller. Никой от този форум почти не харесва X3, дори и на мен дизайна ми е малко .. различен .. , НО задавал ли си е някой въпроса, кои друг автомобил е прекия конкурент на X3 в този сегмент ..?? Не .. няма друг такъв. BMW създадоха нов пазарен дял, продавайки автомобил без конкуренция, което означава, че са монополист с този продукт и той пожъна невероятен успех. С 1Series какво направиха? Разбиха 3Series Compact, на цял продуктов дял, което означава, че потенциала на 3Series Compact е по-голям и е нужно да се предложат повече автомобили, защото има кой да ги купува. Затова сега пуснаха 1Series с четири врати, 1Series с две врати идва скоро, а може би и още .. ?!
Казваш, че Porsche спазвали дизайна си от 50 години, а замислял ли си се кой модел извади Porsche от калта? Boxster, който плюеха, че не е истинско Porsche, че вече Porsche не правят спортни коли, а само такива да се продават? След това Cayene, грозен бил, как можело Porsche да правят джип ... Да, но точно заради Boxster и Cayene, Porsche все още е самостоятелна фирма и имат пари за новото 911 Turbo и за Carerra GT. Сега и Cayman ще застане точно по средата на Boxster и 911. Защо да се продава един и същ автомобил или два модела в цялата продуктова гама, като силата на марката позволява много повече, което да генерира печалби. В крайна сметка този бизнес е като всеки един друг .. в дъното стоят пари!
В този дух се връщам на BMW - преди имаше 3Series, 5Series и 7Series .. и фирмата продаваше определено количество коли. Сега пазара на нови автомобили се разраства всяка година. Затова е нелогично да се предлагат три модела .. по-добре да вземем на всички паричките
И на последно място в страни от темата, замислял ли си се ти би ли могъл да предположиш какъв ще е дизайна на автомобилите след 8-10 години? Просто се замисли, вземи един бял лист и скицирай един автомобил, който днес (докато го рисуваш) ще знаеш, че съобразен с тенденцийте той ще е актуален след 8 години и ще се продава по-успешно от предходния. Това е нещо изключително трудно! Работата на дизайнерите е не само да гледат в бъдещето, но да са с толкова изчистено и гениално виждане, че знаят, че техния продукт ще е най-добрия, ще е в хармония с останалите продукти от гамата и не на последно място те трябва да покрият очакванията на своите работодатели, дори да подобрят предходния модел като продажби.
Може да нарисуваш една кола .. остави я встрани и я виж след 10 години дали пасва на моделите, които излизат
Съжалявам, за дългия пост, но вместо да плюете главния дизайнер на BMW, трябва да сте наясно докъде стигат неговите правомощия и винаги да знаете, че BMW Group не правят случайни ходове. Ако не виждате отговора сега, то или сте недостатъчно добре информирани или е по-добре да изчаката, за да видите резултата!
Много грубо искам да разясня за непросветените каква е ролята на Крис Бенгъл в продуктовата линия на BMW. Той е шеф на дизайна, неговата работа е да ръководи дизайнерския екип и това, че името му присъства пред даден продукт съвсем не означава, че той е седнал и го е нарисувал на лист хартия и го е дал на фабриката да се прави.
Дизайнерите на BMW са от всякакви народности, творят по различни точки на Света. Дават идейте си, линиите и готовите скици. Следва компютъризиран модел на автомобилите. Те биват одобрявани от други дизайнери, минават през одобрение на борда на директорите, след това от всички се правят няколко прототипа на даден модел в различни разновидности. Обикновено след това възможностите се свеждат до около три на брой, които се произвеждат както в умален мащаб така и в пълно копие на автомобила, което се прави на ръка. Всеки един детайл се прави както трябва да е в новия автомобил. Преди месец видях новия X5 в модел 1:1, който е бил първата прозиведена бройка. Цената му е грубо около 2 милиона евро. Следват разходка на готовите модели в различни точки на Света, само и само за да видят дизайнерите как стои този автомобил на заобикалящата го среда. Дали е в симбиоза с елементите на дадена страна. Целият този процес се следи от хората, които стоят на кормилото, защото той струва безумно много пари. След изпитанията на инжинерите, цялото продуктово асимилиране се дава ход на проекта и реално го виждат хората като готов продукт. Преди всичко този продукт е съобразен с това какво маркетинговия отделн на BMW Group е казал, че ще се продава .. Много от нещата са на база на проучвания на пазара, желанията на клиентите.
Съжалявам, че точно теб взех "на мушка", но като прочета някакви плитки и несмислени думи от рода, че Крис Бенгъл бил погубил BMW и се чудя дали си заслужава да пиша такива постове или да оставя хората да си мислят безпочвени тъпотии..
Факт!!!, е че BMW Group е в невероятен възход, точно в годините след промяната на дизайна. Продажбите са по-добри отвсякога, което означава, че една шепа хора плюят новите модели, наричат ги "японски", но масата хора ги купуват и им харесват! Какво значи това, че BMW са на абсолютно правилния път и жънат успехи с моделите си. Да, понякога автомобилите изглеждат доста по-различни от предшествениците си, но повярвай ми всичко е пресметнато, за да се превърни колата в best seller. Никой от този форум почти не харесва X3, дори и на мен дизайна ми е малко .. различен .. , НО задавал ли си е някой въпроса, кои друг автомобил е прекия конкурент на X3 в този сегмент ..?? Не .. няма друг такъв. BMW създадоха нов пазарен дял, продавайки автомобил без конкуренция, което означава, че са монополист с този продукт и той пожъна невероятен успех. С 1Series какво направиха? Разбиха 3Series Compact, на цял продуктов дял, което означава, че потенциала на 3Series Compact е по-голям и е нужно да се предложат повече автомобили, защото има кой да ги купува. Затова сега пуснаха 1Series с четири врати, 1Series с две врати идва скоро, а може би и още .. ?!

Казваш, че Porsche спазвали дизайна си от 50 години, а замислял ли си се кой модел извади Porsche от калта? Boxster, който плюеха, че не е истинско Porsche, че вече Porsche не правят спортни коли, а само такива да се продават? След това Cayene, грозен бил, как можело Porsche да правят джип ... Да, но точно заради Boxster и Cayene, Porsche все още е самостоятелна фирма и имат пари за новото 911 Turbo и за Carerra GT. Сега и Cayman ще застане точно по средата на Boxster и 911. Защо да се продава един и същ автомобил или два модела в цялата продуктова гама, като силата на марката позволява много повече, което да генерира печалби. В крайна сметка този бизнес е като всеки един друг .. в дъното стоят пари!
В този дух се връщам на BMW - преди имаше 3Series, 5Series и 7Series .. и фирмата продаваше определено количество коли. Сега пазара на нови автомобили се разраства всяка година. Затова е нелогично да се предлагат три модела .. по-добре да вземем на всички паричките

И на последно място в страни от темата, замислял ли си се ти би ли могъл да предположиш какъв ще е дизайна на автомобилите след 8-10 години? Просто се замисли, вземи един бял лист и скицирай един автомобил, който днес (докато го рисуваш) ще знаеш, че съобразен с тенденцийте той ще е актуален след 8 години и ще се продава по-успешно от предходния. Това е нещо изключително трудно! Работата на дизайнерите е не само да гледат в бъдещето, но да са с толкова изчистено и гениално виждане, че знаят, че техния продукт ще е най-добрия, ще е в хармония с останалите продукти от гамата и не на последно място те трябва да покрият очакванията на своите работодатели, дори да подобрят предходния модел като продажби.
Може да нарисуваш една кола .. остави я встрани и я виж след 10 години дали пасва на моделите, които излизат

Съжалявам, за дългия пост, но вместо да плюете главния дизайнер на BMW, трябва да сте наясно докъде стигат неговите правомощия и винаги да знаете, че BMW Group не правят случайни ходове. Ако не виждате отговора сега, то или сте недостатъчно добре информирани или е по-добре да изчаката, за да видите резултата!
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Време беше някой да го напише това, за да разберат половината малоумници в тоя форум, че бизнеса си е бизнес и, че щом се разраства фирмата и прави повече кинти - значи всичко е ОК. Браво Владо - успех.
Dimitar написа:Време беше някой да го напише това, за да разберат половината малоумници в тоя форум, че бизнеса си е бизнес и, че щом се разраства фирмата и прави повече кинти - значи всичко е ОК. Браво Владо - успех.
Поста му наистина е много точен, но каквото и да прави една фирма по отношение на дизайна не е редно да скача рязко от една линия на друга. Поне това отличаваше до съвсем скоро престижните марки от корейските и френските примерно, които през 3 години се обръщат на 180 градуса, само и само да се продават - и то не за друго, а защото е по-лесно да видиш какво е продал "съседа" и да направиш нещо подобно (по-лесно е)

- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
E30 -> E36 е много плавен преход. Само дето май много малко хора ще кажат, че Е36 е била грешка. Има и други примери колкото щеш, ама тоя вечен спор взе да писва вече. Пък и какво значи само и само да се продават - каква според теб е целта на фирмата бе - да съществува заради черните ти очи ли - тва беше пък върха на сладоледа.
Последна промяна Dimitar на 08 Авг 2006, 17:58, променена общо 1 път
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз се радвам изключително много за успеха на фирмата на световните пазари , надявам се един ден да видим нещо като последните Чаланджър на Додж или ГТ40 на Форд
модел с който да погалят сърцата на всички истински БМВ ентусиасти,хората за които старите и легендарни модели са страхотна тръпка все още само с един поглед а не просто купчина старо и демодирано желязо
Между другото в редките моменти ,когато виждах Z8 на живо се "наелектризирах" ,той за мен идва нещо от сорта ...
Георги Пенчев


Между другото в редките моменти ,когато виждах Z8 на живо се "наелектризирах" ,той за мен идва нещо от сорта ...
Георги Пенчев
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Penchev написа:като последните Чаланджър на Додж
Това ми е любимото американско нещо. Само дето не се знае кога ще го има. Пък и разликата между Додж (аз му викам американското БМВ) и БМВ е огромна - тия тука са много страшни от вън, ма като влезнеш вътре и навсякъде евтина пластмаса. Иначе Додж ми е любимата марка тук- докато пуснат новия Чаланджър, все се чудя как да се сдобия с един жълт Чарджър Дайтона


- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Значи по отношение на рисуването имам идеи които съм скицирал преди повече от 10 години и сега си изглеждат супер актуални само че са на супер спортни коли. Дори останах много изненадан като видях едната си кола почти изцяло прекопирана в прототипа Мазерати Пининфарина. А за това че трябва да се правят продажби и да се печелят пари спор няма, но не мисля че възхода напоследък се дължи на дизайна тип "измъчена ламарина". Повечето клиенти си купуват БМВ въпреки външния вид и заради имиджа на марката. Дори бих казал че и като надеждност едва ли БМВ може да се мери с японските марки според статистиките поне. За мен БМВ си е тръпка, страст и чувство, аз не съм икономист и когато говоря за дизайн не ме интересува колко хора си били купили 1ца или 7ца. То в САЩ най-продавани са разни японски марки и ГМ и според вашата логика излиза че са по-красиви от последните БМВта:) И аз съм обаче като повечето хора когато стане въпрос за новите модели, тоест това което ме спира да си купя чисто ново БМВ са единствено парите, и ако го направя евентуално, предполагам че ще вляза и аз в статистиката на маркетинговите им отдели като поредния модерен клиент влюбен в дизайнерските виждания на Бенгъл. Освен това не съм казал че той сам рисува, имам си представа колко е сложен и труден процеса на създаване на нов автомобил, но все пак той определя насоките. А цялата тая срастнатост на дизайна с околната среда си е просто извинение за изхарчване на едни сериозни суми според мен( казвам това с ясното разбиране че ще ме оплюете тотално
) По въпроса за Бокстера не мисля че се отклонява особено от фирмения стил и от историческите традиции на марката. Кайман е прекрасен пример за съвременен дизайн базиран на стар модел (не мога да си спомня точно името му). Единствено Хиената е изцепка но не защото не са се опитали да я прекарат през фирмения бутик (проблема е че все пак това е кола 2 метра висока и не мислите ли че е трудничко да прилича на 911)

^ ако Pininfarina са изкопирали автомобил нарисуван от теб преди 10 години .. просто си си сбъркал професията тогава
Мисля, че говориш по този начин само защото си нямал достъп до автомобил, чиито дизайн отричаш на правилното място, в правилния момент. Особено огромно е желанието ми да видя физиономията ти в една X3ка, пътувайки през заснежено швейцарско градче през зимата, да си я спреш пред типична дъвена хижичка, натоварено със ски, пиейки чайче. Или пък да караш 6Series да кажем в Коста Рика, по ленена ризка и след това да паркираш в сламено заведение с бяла мебел, дайкири в ръка и да си гледаш автомобила на фона на лазурното небе .. Тогава бих искал да те питам дали разхождането на автомобилите по целия Свят са за оправдаване на разходи и дали ламарините са измъчени.
Понеже да кажем, че се интересувам от автомобили, знам какви бяха отзивите на феновете на Porsche. Иконата на спортните автомобили пусна Boxster с 204к.с. и 0-100 7.5 сек, не бяха много хората, които благославяха модела, че дизайнерски е близък до гамата. По-скоро бяха лееееко недоволни от далновидното, в крайна сметка, решение, което спаси фирмата, защото всеки чипосан GTI прескачаше Porsche-то. Питай всеки заклет фен на Porsche колко горд се е чувствал, когато излезе Boxster. Не това обаче е най-важното, важното е, че този автомобил донесе пари за сегашното 997, което освен, че е ултра приятно за каране е и безумно красиво. 204 коньовия Boxster донесе пари и за 997 Turbo, което според мен няма двигател, а атомна бомба отзад. Повярвай ми, малко са толкова бързите коли, които съм карал, но без грозничкия Cayene, технологично съвршен и без слабичкия Boxster .. нямаше да го има!
Да се върнем на BMW - без X3 и 1Series нямаше да има всички награди за M5, нямаше да има M3 CSL .. и так дали и так дали.
абсолютно вярно! Ако Ви е направило впечатление, при всички модели на BMW има две моделни поколения, преди рязка промяна:
E21/E30 -> E36/E46 -> E90
E12/E28 -> E34/E39 -> E60
E23 -> E32/E38 -> E65
... твойта хубост, твойта прелест, ах те нямаат крайй .. роооодииноооо (съжалявам, но от някъде духов оркестър свири химна .. пиша прав)

Мисля, че говориш по този начин само защото си нямал достъп до автомобил, чиито дизайн отричаш на правилното място, в правилния момент. Особено огромно е желанието ми да видя физиономията ти в една X3ка, пътувайки през заснежено швейцарско градче през зимата, да си я спреш пред типична дъвена хижичка, натоварено със ски, пиейки чайче. Или пък да караш 6Series да кажем в Коста Рика, по ленена ризка и след това да паркираш в сламено заведение с бяла мебел, дайкири в ръка и да си гледаш автомобила на фона на лазурното небе .. Тогава бих искал да те питам дали разхождането на автомобилите по целия Свят са за оправдаване на разходи и дали ламарините са измъчени.
Понеже да кажем, че се интересувам от автомобили, знам какви бяха отзивите на феновете на Porsche. Иконата на спортните автомобили пусна Boxster с 204к.с. и 0-100 7.5 сек, не бяха много хората, които благославяха модела, че дизайнерски е близък до гамата. По-скоро бяха лееееко недоволни от далновидното, в крайна сметка, решение, което спаси фирмата, защото всеки чипосан GTI прескачаше Porsche-то. Питай всеки заклет фен на Porsche колко горд се е чувствал, когато излезе Boxster. Не това обаче е най-важното, важното е, че този автомобил донесе пари за сегашното 997, което освен, че е ултра приятно за каране е и безумно красиво. 204 коньовия Boxster донесе пари и за 997 Turbo, което според мен няма двигател, а атомна бомба отзад. Повярвай ми, малко са толкова бързите коли, които съм карал, но без грозничкия Cayene, технологично съвршен и без слабичкия Boxster .. нямаше да го има!
Да се върнем на BMW - без X3 и 1Series нямаше да има всички награди за M5, нямаше да има M3 CSL .. и так дали и так дали.
Dimitar написа:E30 -> E36 е много плавен преход. Само дето май много малко хора ще кажат, че Е36 е била грешка
абсолютно вярно! Ако Ви е направило впечатление, при всички модели на BMW има две моделни поколения, преди рязка промяна:
E21/E30 -> E36/E46 -> E90
E12/E28 -> E34/E39 -> E60
E23 -> E32/E38 -> E65
... твойта хубост, твойта прелест, ах те нямаат крайй .. роооодииноооо (съжалявам, но от някъде духов оркестър свири химна .. пиша прав)
Penchev написа:Между другото в редките моменти ,когато виждах Z8 на живо се "наелектризирах" ,той за мен идва нещо от сорта ...
аз знаеш ли, че BMW са имали сериозен проблем с пласирането на произведените бройки? Независимо от медейните глупости, истината е, че много от колите са останали непродадени!
Основният проблем е бил, че не се предлагат с автоматична трансмисия! BMW са започнали да продават шасита на Alpina, защото тяхната версия с автоматична трансмисия се пласирала по-добре.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Oсвен да кажа, че света се побърква - бавно и сигурно друго немога
То не го казвам само аз де ...
Георги Пенчев

Георги Пенчев
Моето Балканче за 4 минути не може да запали,а това BMW лепи стотарка за 4 секунди
Аз ако имам такава резачка която тежи колкото едно Е30,а е по-бърза от най-бързото BMW правено някога(сериино производство),а именно E63 M6 изобщо няма да ме интересува как изглежда,ще гледам само пътя,който свършва буквално за части от секундата
Колкото за задвижващото тяло мога да кажа само едно
Б*хти бруталния газов котлон
За мен това баварско сърчице си остава най-обичаното от мен от всички излизали от завода на BMW двигатели
А това,че Z29 разполага с него много ме зарадва понеже бях чел,че Z4 ///M Coupe е последната му спирка в най-новия брой на Auto Motor und Sport.Ако влезе в сериино производство това Z29 ще чакам с нетърпение чичи Тифчо да го юрне с пеперудените си врати по пистата
А колкото до дизайна
всички плюят най-новата S-класа,ама тя много се чупела имала японски дизайн,издутите калници били много грозни и тн.,но в карайна сметка излиза,че тя се продава по-добре дори и от най-новата 3-ка на BMW,която пък се продава по-добре и от всички свои предшественици
Аз го харесвам
Няма грозни BMW-та!Има стари желязни BMW-та и нови BMW-та с най-прецизното кормилно управление в света и перфектен баланс на тежестта








А колкото до дизайна



Никой от този форум почти не харесва X3
Аз го харесвам

Няма грозни BMW-та!Има стари желязни BMW-та и нови BMW-та с най-прецизното кормилно управление в света и перфектен баланс на тежестта

50 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани