Щях да се запаля !!! Решен!!!
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Щях да се запаля !!! Решен!!!
Здравейте колеги от 2-3 седмици карам една кошара 524 ТД 1990 набор. На колицата и нямаше нищо до вчера следобед. Паля тръгвам и на около 1 км. нещо взе да пуши под задната седалка. Спирам веднага махам седалката и свалям клемата на акумулатора той също е там, и пушилката спира. Видях ,че бушон 30 (7,5А) се е запалил направо. Не можеше да се извади затова откъснах единия кабел от бушон 30 и сложих клемата на акумулатора. Пушилката спре и се прибрах. От вчера до днес мерих къде ли не. Свалях какво ли не у късото си стои (пробвам през крушка на мястото на бушон 30) Давайте идеи, че нямам централно джамове и чистачки без тоя бушон.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна kretio74 на 29 Ное 2012, 16:24, променена общо 1 път
аз съм тъпо копеле
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Щях да се запаля !!!
Какво мериш през тая крушка? Има ли напрежение на предпазител 30? При мен имаше стопен бушон, но този за подгрева на задното стъкло, оказа се ментак. Прегледай за хлабави връзки
.

Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Щях да се запаля !!!
Класика си е тоя бушон, наглеждайте го да не се запалите, или просто го заменете с качествен нов. 


Re: Щях да се запаля !!!
Ама при мен проблема не е от хлабави връзки или ментак бушон. Просто консумацията през бушона е повече от 10А (уреда ми мери до 10А) и това без контакт. След много търсене открих,че този бушон е за централното, ел стъклата и 1 и 2 степен на чистачките. ама сега требва да намеря къде е късото. Моля ви дайте ел. схема на централното и ел. стъклата. За да мога да проследя веригите. и да видя къде е късото.
аз съм тъпо копеле
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Щях да се запаля !!!
Ами в такъв случай преслучай кабелите по пантата на багажника, там вървят кабелите за централното и може да ти окъсяват.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




Re: Щях да се запаля !!!
alchohol написа:Ами в такъв случай преслучай кабелите по пантата на багажника, там вървят кабелите за централното и може да ти окъсяват.
Ок утре по светло ще ги прегледам
аз съм тъпо копеле
Re: Щях да се запаля !!!
alchohol написа:Ами в такъв случай преслучай кабелите по пантата на багажника, там вървят кабелите за централното и може да ти окъсяват.
Ок утре по светло ще ги прегледам
аз съм тъпо копеле
- chiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e 34 със субтитри !!!
- Мечтае да кара: e31,,,,,,,,,е38
- Детайли за колата: много замаскирани циганий,,,,,,,,,,ръжда,и ВЕСТНИЦИ ВЪВ ПРАГОВЕТЕ
Re: Щях да се запаля !!!
Изключвай изброените вериги(чистачки и буксите на вратите),слагай лампата ,бушона или мултицета ,ако тогава няма късо,започваш да влючваш веригите една по една .Според мен така ще се локализира по лесно проблема и каде да се рови 
Другия начин който не препоръчвам ,малко преди да си прережеш вените,за това че не можеш да откриеш проблема,кабелите на тоз бушон на късо ,закачаш акумулатора и с доста адреналин в кръвта започваш да се оглеждаш ,ослушваш и да душиш за изгорел кабел на 100 процента ще се покаже каде е проблема,,,винаги върши работа .След това с наслада че си победил започваш да отстраняваш пороблема и пораженията от него


Другия начин който не препоръчвам ,малко преди да си прережеш вените,за това че не можеш да откриеш проблема,кабелите на тоз бушон на късо ,закачаш акумулатора и с доста адреналин в кръвта започваш да се оглеждаш ,ослушваш и да душиш за изгорел кабел на 100 процента ще се покаже каде е проблема,,,винаги върши работа .След това с наслада че си победил започваш да отстраняваш пороблема и пораженията от него





Re: Щях да се запаля !!!
chiko написа:Изключвай изброените вериги(чистачки и буксите на вратите),слагай лампата ,бушона или мултицета ,ако тогава няма късо,започваш да влючваш веригите една по една .Според мен така ще се локализира по лесно проблема и каде да се рови
Другия начин който не препоръчвам ,малко преди да си прережеш вените,за това че не можеш да откриеш проблема,кабелите на тоз бушон на късо ,закачаш акумулатора и с доста адреналин в кръвта започваш да се оглеждаш ,ослушваш и да душиш за изгорел кабел на 100 процента ще се покаже каде е проблема,,,винаги върши работа .След това с наслада че си победил започваш да отстраняваш пороблема и пораженията от него![]()
![]()
Абе така е !! Втория начин е най сигурен

аз съм тъпо копеле
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Щях да се запаля !!!
Това за централното не е изключен вариант.
Но обичайно виновен е този бушон за задния подгрев.
Но обичайно виновен е този бушон за задния подгрев.


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Щях да се запаля !!! Решен!!!
В какъв смисъл е решен- запали се успешно или...
Обикновено се казва как е решено, защото следващият път никой не иска да отоговаря.

Обикновено се казва как е решено, защото следващият път никой не иска да отоговаря.

Re: Щях да се запаля !!! Решен!!!
Абе първо преправих заглавието, и после нали трябва да се изчаква та затова не постнах отговор. Решен в смисъл че открих късотокато разглобих половината кола. Кабела които излиза от бушона (червен с зелена ивица отива до отпред в лявата страна, под кората. там незнайно защо се беше залепил за син(маса) кабел. Раздалечих ги смених кабелите изолирах и сега няма никакви проблеми. Работи аларма централно, джамове. Всичко.



аз съм тъпо копеле
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Щях да се запаля !!! Решен!!!
Да колега, сподели решението, все пак повечето караме пълнолетни колици, да си знаем къде да пипкаме при евентуален идентичен проблем
.

Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Щях да се запаля !!! Решен!!!
Вариантите са два:
1: изгоря колата, колегата псува
2: оправил е проблема, кефи се някъде
1: изгоря колата, колегата псува
2: оправил е проблема, кефи се някъде

Re: Щях да се запаля !!! Решен!!!
Както вече споделих( незнайно защо не ми е прочетено мнението) оправих колата и си я карам спокойно.Проследих кабела от бушона, под задната стелка, свалих шофьордката седалка, свалих и панела зад ръчката за отваряне на капака, и след 4 часа стигнах до залепнали + и - кабели който се намираха зад панела с говорителя в краката на шофьора. Никаква философия, НО мноооого досадна и пипкава работа, ЗАЩОТО преди това разглобих и 4 те врати за да проверя за късо по машинките за централното, капачката за резервоара, кабелите около пантата на багажника и ключалката на багажника, разглобих и плафоните и люка и тн. Абе намерих се в цирк Добрич. НО важен е крайния резултат. Няма късо има джамове люк и заключване като на БМВ ( а не като на Москвич.). Един съвет: ако имате късо тръгнете от късото назад а не гадайте по звездите кое може да е, защотона тия пусти модерни колици всичко е на ток и повредите могат да са 1274543, но повечето случай е нещо съвсем банално. А наздраве!!! 

аз съм тъпо копеле
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани