Сваляне на смукателни колектори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- didite_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.10.2010
- Местоположение: Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520 I 1998г
- Мечтае да кара: ///M5 2003 г
Сваляне на смукателни колектори
Лесно ли се свалят на 520 ката, че гледам едмата гарнитурка е цъфнала и искам да я сменя. Има ли особености, и сигурно и 6те гарнитурки се сменят наведнъж?
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Сваляне на смукателни колектори
Гарнитурите са две 3ки, не са по отделно като на м50. Иначе да, лесно се сваля, но като за първо сваляне и ако не знаеш какво има отдолу не е най лесния. Друг е въпроса и кой е вилнял преди това и дали не е съкратил някои от частите, както аз направих с планките под колектора ги изхвърлих след 4тото сваляне 

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Сваляне на смукателни колектори
За сваляне лесно е, сваляш дебитомер, гофриран маркуч, стъпково моторче и тн джаджи дето са към колектора..........
Две тройки са както каза колегата и е добре да ги смениш защото се опичат и може да подръпва въздух от там. Като сваляш колектора виж под него кабели, маркучи и тн зган дето е отдолу в какво състояние е .........
Две тройки са както каза колегата и е добре да ги смениш защото се опичат и може да подръпва въздух от там. Като сваляш колектора виж под него кабели, маркучи и тн зган дето е отдолу в какво състояние е .........
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани