един бръз въпрос за шперец
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
един бръз въпрос за шперец
Прочетох каквото трябва, бързам да кажа преди да питам, ама не разбрах! Само по табелката на дифа> оная ръждавата може да се разбере дали е шпер и или не?
Пише 4.10 ала бала иамм и снимка ама едвали ще трябва?
Сори за тъпия въпрос
Пише 4.10 ала бала иамм и снимка ама едвали ще трябва?
Сори за тъпия въпрос




- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: един бръз въпрос за шперец
Трябва да се пробва че може вече да не е шпер
Пък и табелки бол, букви за пренабиване също 


Re: един бръз въпрос за шперец
хвани и го завърти от страната на кардана...ако страните на полуоските се движат в една посока имаш дфф
нагледно http://www.youtube.com/watch?v=Am9Jvj4Bdjw
нагледно http://www.youtube.com/watch?v=Am9Jvj4Bdjw
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



Re: един бръз въпрос за шперец
Louis написа:хвани и го завърти от страната на кардана...ако страните на полуоските се движат в една посока имаш дфф
нагледно http://www.youtube.com/watch?v=Am9Jvj4Bdjw
И ако е изнсоен на магия се получава същия номер

Като въртиш от фланеца за кардана опитай да направиш съпротивление с другата ръка на фланеца на едната полуоска. Трябва пак да се движат в една и съща посока. С този тест ще разбереш дали е шпер, но не и дали ще заключва на асфалта

Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: един бръз въпрос за шперец
Какво толкова като не е вече 25% както е бил навремето, за 300-400лева си го правите нов с оригинални части на които пише Porsche 

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: един бръз въпрос за шперец
Да и за неработещото желязо като сме дали толкова, хубаво масло да му сипем... и стана една е30ка 

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: един бръз въпрос за шперец
"Тунинга" винаги е по-скъп от началната цена платена за дадена изгнила кофа.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани