Тествах 520и на метан.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 28.08.2012
Пол: Мъж

Re: Тествах 520и на метан.

Мнение от AgeraR » 26 Ное 2012, 13:20

kener написа:Колега, не си копувай кола с ГИ монтирана преди години в италия. Тук и сега няма кой да ти помогне, ако нещо му се счупи и/или ще е много скъпо. Не е вярно, че на всички БМВ-та(и други) с метан им свети лампата. Светещата лампа означава само едно единствено нещо - съществува някакъв проблем на който трябва да се обърне внимание. Този проблем може да няма нищо общо с метана. Гледай да ти останат след покупката поне 600 до 800 лв за елементарна потдръжка(не забравяй и антифриза) .

Незнам колега тая лампа доста ме плаши, а и не съм много запознат с проблемите на този двигател...

Към другите колеги които ми изчисляват маслото и филтрите, моля да спрете със този спор. Аз вече знам колко пари ще ми излезнат консумативите.

Помогнете ми моля, по другите въпроси.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Тествах 520и на метан.

Мнение от mad_presley » 26 Ное 2012, 15:32

AgeraR написа:
Помогнете ми моля, по другите въпроси.

По другите въпроси, единствено диагностика може да помогне. Според мен са ламбда сонди, но не вземай мнението ми за меродавно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 18.01.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 530i E39

Re: Тествах 520и на метан.

Мнение от kener » 26 Ное 2012, 18:03

Задължително е за кола, на която и свети чека да и се направи диагностика. За тази специално можеш да и направиш, на първо време, диагностика и с ОБД2 кабел е софтуер, който е по-широко разпространен(става за всички автомобили след 2001г.). Ако не откриеш отговорите, които търсиш, чак тогава се обърни към вътрешно фирмена диагностика на БМВ.
Щом колата върви нормално, а пък и свети грешката, наистина най-верояно са ламбда сондите. Проблема може да идва от бедна смес, което с една добра регулировка на газовата ще изчезне но пък може и някоя от сондите да се е счупила.
40653

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 1.04.2012
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW e39 520i
Мечтае да кара: Bmw e38 728i,730d

Re: Тествах 520и на метан.

Мнение от Colder » 26 Ное 2012, 21:38

Здравей колега!Колегата kener е прав.Монтирани извън България уредби преди години са рисковани.Има марки уредби където тука никой не ги знае.Ако имаш проблеми с уредбата няма да има кой да ти помогне ако не е работил с тази марка.Трудно се прави диагностика.Моят съвет е да си потърсиш друга кола.Не бързай защото после тоя мерак излиза скъпо.Поздрави! :driving:
Най-лесното нещо на света е да откажеш цигарите.Аз самият съм го правил хиляди пъти!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Тествах 520и на метан.

Мнение от barty » 27 Ное 2012, 12:15

Няма нищо по-скъпо от евтино БМВ 5/7 серия :mhihi:
До колегата с гумите по 30лв: може и за по 5лв да намериш ако се примолиш на някой гумаджия, но това не е подръжка на кола а мазохизъм и необоснован риск!
:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 6.02.2010
Местоположение: София/Плевен
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i Touring
Мечтае да кара: BMW

Re: Тествах 520и на метан.

Мнение от sashozmeq » 27 Ное 2012, 18:09

Colder написа:...Има марки уредби където тука никой не ги знае...

Практиката покава, че дори и да е известна марка и да има сервизи в БГ - то майторчетата са неспособни да направят читава настройка. В един момент може да ти се наложи сам да си свършиш работата, за да си сигурен че е добре свършена...
Никога не карай по-бързо, от колкото твоят ангел-хранител може да лети.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook