Проблем при ускоряване на БМВ 520
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Проблем при ускоряване на БМВ 520
turbo написа:
Колеги, при Газовия Инжекцион абсолютно всички датчици на колата си работят и взимат участие при работата на колата. Не се бъркайте и не бъркайте и други хора.
Малийй верно ли ?

С откачен или не работещ дебитомер ускорението на 520-ката е точно като на трамвай №7 за Центр. гара

- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем при ускоряване на БМВ 520
На моята 520-ка, двоен ванос, имах абсолютно същия проблем. Също е на газ. Набира с календара и убийствен разход. Дебитомера също съм го откачвал без никаква промяна. Ама никаква. След смяна на датчиците на ваноса и датчика на коляновия вал (оригинален), всичко си дойде на мястото. 0-100 за 12сек. Толкова му дават, толкова хваща...
А сега ми кажете, прецакан ли е дебитомера или не? След като не е имал промяна при откачване, закачване при не работещи датчици?
Еми според мен не е прецакан...
Датчик колянов вал САМО оригинален.
А сега ми кажете, прецакан ли е дебитомера или не? След като не е имал промяна при откачване, закачване при не работещи датчици?
Еми според мен не е прецакан...
Датчик колянов вал САМО оригинален.
Не искам много, искам всичко!
- ivo_9382
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 29.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е-46 М54Б22
- Мечтае да кара: Чисто ново БМВ
Re: Проблем при ускоряване на БМВ 520
Днес ходих на диагностика при Рашо. Колата нямаше други грешки освен на дебитомера, които са записани,когато съм откачал буксата му,за да пробвам дали има разлика без него.Момчето ги изчисти и повече не показа такава грешка. Стойностите за количеството въздух,които дебитомера отчита са малко по ниски от нормалните (9900kg/h-10000kg/h) вместо (12000kg/h). Пробвахме и с друг дебитомер пак същите стойности. Препоръчаха ми да си сменя клапана на картерните газове и да се види дали не смуче въздух от някъде. Искам да попитам: ако смуче въздух не трябва ли и оборотите да се бъзикат или да прекъсва при форсиране на двигателя на място? Благодарско на Рашо и колегата му за оказаното съдействие.
- rado7878
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 17.11.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е-39
Re: Проблем при ускоряване на БМВ 520
махни клапана на картерните газове и го отвори,ако е скъсана мембраната в колекторите ще ти вкарва въздух,но след дебитомера,оттам ще ти дойдат разликите на компа
- ivo_9382
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 29.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е-46 М54Б22
- Мечтае да кара: Чисто ново БМВ
Re: Проблем при ускоряване на БМВ 520
rado7878 написа:махни клапана на картерните газове и го отвори,ако е скъсана мембраната в колекторите ще ти вкарва въздух,но след дебитомера,оттам ще ти дойдат разликите на компа
Отварял съм го да го чистя, но на вид мембраната изглежда здрава. Освен да има незабележима цепнатина

- rado7878
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 17.11.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е-39
Re: Проблем при ускоряване на БМВ 520
ivo_9382 написа:rado7878 написа:махни клапана на картерните газове и го отвори,ако е скъсана мембраната в колекторите ще ти вкарва въздух,но след дебитомера,оттам ще ти дойдат разликите на компа
Отварял съм го да го чистя, но на вид мембраната изглежда здрава. Освен да има незабележима цепнатина
по принцип моята го има същия проблем,но на комп ми излиза ламбда сондата ,тя не отчете ли по-малки стойности на работа
- ivo_9382
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 29.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е-46 М54Б22
- Мечтае да кара: Чисто ново БМВ
Re: Проблем при ускоряване на БМВ 520
rado7878 написа:ivo_9382 написа:rado7878 написа:махни клапана на картерните газове и го отвори,ако е скъсана мембраната в колекторите ще ти вкарва въздух,но след дебитомера,оттам ще ти дойдат разликите на компа
Отварял съм го да го чистя, но на вид мембраната изглежда здрава. Освен да има незабележима цепнатина
по принцип моята го има същия проблем,но на комп ми излиза ламбда сондата ,тя не отчете ли по-малки стойности на работа
Нищо не ми казаха за ламбда сондата. То се е видяло, че ще си я карам така. Никой не открива проблем,а в същото време на колата нещо и куца. Започна да ми писва да си губя времето в ходене по сервизи и да хвърлям пари на вятъра. Ако случайно си открия проблема ще пиша.
- rado7878
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 17.11.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е-39
Re: Проблем при ускоряване на БМВ 520
ако намериш решение на проблема,пиши да разберем от къде иде реч 

- ivo_9382
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 29.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е-46 М54Б22
- Мечтае да кара: Чисто ново БМВ
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем при ускоряване на БМВ 520
Ако има съмнение в ламбда сондата и с диагностика не може да се потвърди или отхвърли съмнението, може ламбда сондата да се изключи и да се покара без нея. В случая на M52 ламбда сондите има вероятност да са 2 и са на букси, намират се на изпускателния колектор и се виждат на отворен капак, ако се загледаш. Друг е въпросът къде са им буксите и дали може лесно да се стигне до тях. Другото е, че тези сонди са титаниеви и струват лев
.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- rado7878
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 17.11.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е-39
Re: Проблем при ускоряване на БМВ 520
[quote="turbo"]Ако има съмнение в ламбда сондата и с диагностика не може да се потвърди или отхвърли съмнението, може ламбда сондата да се изключи и да се покара без нея. В случая на M52 ламбда сондите има вероятност да са 2 и са на букси, намират се на изпускателния колектор и се виждат на отворен капак, ако се загледаш. Друг е въпросът къде са им буксите и дали може лесно да се стигне до тях. Другото е, че тези сонди са титаниеви и струват лев
.[/quo
абсолютно съм съгласен че ламбдата струва кинти и то не малко.в моя случай сондата е една и ми я засякоха,нека незабравя ме и колко са важни те,а и да си припомним точно каква им е функциата.ако ставаше с едно дръпване на буксата много хора щяха да карат без нея

абсолютно съм съгласен че ламбдата струва кинти и то не малко.в моя случай сондата е една и ми я засякоха,нека незабравя ме и колко са важни те,а и да си припомним точно каква им е функциата.ако ставаше с едно дръпване на буксата много хора щяха да карат без нея
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем при ускоряване на БМВ 520
Явно някои колеги не четат, както трябва мненията на други колеги. Никой не е казвал да се кара без ламбда сонда или пък, че тя е безполезна, НО има вариант дори и разходът да падне, ако се кара с изключена сонда, отколкото с прецакана, която постоянно да разправя на компютъра, че сместа е бедна и компът да лее горивото в цилиндрите.
А и колегата пуснал теманта, не знае къде е проблемът и това е един от начините за откриването му.
П.П.: Аз например ходих до морето и се върнах лятото с една от сондите неработеща, светеща лампа "Чек Енджин" и колата работеше отвратително. Щях да се гмурна отдоле и да я изключа, за на връщане, но не можах да изнамеря канал за целта.

П.П.: Аз например ходих до морето и се върнах лятото с една от сондите неработеща, светеща лампа "Чек Енджин" и колата работеше отвратително. Щях да се гмурна отдоле и да я изключа, за на връщане, но не можах да изнамеря канал за целта.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- ivo_9382
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 29.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е-46 М54Б22
- Мечтае да кара: Чисто ново БМВ
Re: Проблем при ускоряване на БМВ 520
При мен лампата ''chek engine'' не светва при даване на контакт, а до колкото знам би трябвало. Освен изгоряла или извадена лампа може ли да има друг проблем? На последната диагностика ми казаха, че ако е пипано по таблото и е прецакано, диагностиката може да не регистрира проблемите на колата.
- ivo_9382
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 29.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е-46 М54Б22
- Мечтае да кара: Чисто ново БМВ
Re: Проблем при ускоряване на БМВ 520
Днес правих още един опит за откриване на проблема. На последната диагностика на която ходих колегите стигнаха до извода, че колата може би смуче въздух след дебитомера от някъде. По този случай други колеги ме посъветваха да си купя един "старт спрей" (етер) и да пръскам смело около,под и над смукателните колектори на запален двигател.По този начин ако колата промени и с малко оборотите си ще знам, че от някъде смуче въздух. До тук добре. Купих спрея, изпръсках още 12лв. в атмосферата и пак нищо
Двигателчето си мърка без промяна и въобще не му пука за моята нервна система. 


29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани