Тествах 520и на метан.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Тествах 520и на метан.
Здравейте приятели, преди няколко дена тествах 2002 е39 520и със метанов инжекцион. Колата е доста запазена и ”джамбаза” каза че е на оригинални 140 хиляди, и има две доказателства за това. Цената е 6500 лева, но на колата й свети лампичката за ремонт (проблем), но човека каза че те на всички им светело на колите с метан (сега незнам как да ви обясня коя лампа свети, със оранжев цвят е), също така гумуте са износени, и трябва да се смени маслото и филтри + колата е нов внос от Италия и аз трябва да я регистрирам. Според вас общо колко парички ще ми излезе? Няма на близо сервиз на бмв за диагностика за това моля за вашите мнения и коментари...
- Beat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 2.06.2012
- Местоположение: Равда/София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
- Мечтае да кара: Десет цилиндрово Е60
- Детайли за колата: Много бавна
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Тествах 520и на метан.
Обслужване с всички ролки, масла, филтри - може би 400 - 500лв
Гуми 9 от 600лв - 1200лв/4бр
Застраховки и регистрация - 500 - 1000лв
Гуми 9 от 600лв - 1200лв/4бр
Застраховки и регистрация - 500 - 1000лв

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Тествах 520и на метан.
Beat написа:Кола внесена от Италия на реални километри....не си прави шега.
Що, внесените от Германия са на реални км според теб ли

Такива "умни" коментари ми оправят деня...нищо, че вече е вечер

@AgeraR, за Е39 нов внос си приготвяш 1000лв само за консумативи, ако има проблем както казваш, че свети лампата на двигателя, вече отиваш нагоре.
Re: Тествах 520и на метан.
Ако слушаш сектантите от форума , никога няма да си купиш кола . Дори и на така изглеждаща http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... eage=60000 ще намерят какво да кажат
затова гледай , пробвай и ако ти харесва я вземай . Каквото и да и има , всичко се ремонтира. Като за начало си приготви едни 7-800 лв 


Re: Тествах 520и на метан.
Незнам, но онази оранжева лампа за ремонт ме притеснява а пък се чудя да не е заради несмененото масло...? Помагайте как могат да й направят диагностика на този проблем (ако има такъв де) но пък колата работи много тихо не се усеща че работи и върви добре (200 метров тест драйв) чакам мнения и коментари... 

Re: Тествах 520и на метан.
http://m.youtube.com/watch?gl=US&hl=bg& ... Zpno-Lv0iE
0:54 над ръката на мъжа, а тая оранжева лампа свети...
0:54 над ръката на мъжа, а тая оранжева лампа свети...

- Metzeler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: колело с обратна дирекция
- Мечтае да кара: колело с предно предаване
Re: Тествах 520и на метан.
barty написа:Обслужване с всички ролки, масла, филтри - може би 400 - 500лв
Гуми 9 от 600лв - 1200лв/4бр
Застраховки и регистрация - 500 - 1000лв
....
4 зимни гуми 300-400 лева чисто нови ги има
Масло -100 лева с филтъра ремъци с ролки максимум 200-250
Застраховка ~200 лева в кеш + 70-100 лева за регистрация
4 Лятни гуми и от форума можеш да си вземеш 2 задни за по 30 лева и 2 предни за по 70-80
и приблизително тва праи=1200 грубо
каде му ги изброи тея 2700 лева някак си не може да ми стане ясно..
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Re: Тествах 520и на метан.
Metzeler написа:.....Масло -100 лева с филтъра ремъци с ролки максимум 200-250.....
200-250 за масло филтри,ремъци и ролки ?

Тия цени да не са в евро бе братле,тогава съм съгласен?

Около 200 лева са ти само маслото и филтрите,ако за 50 лева сменяш и ролките и ремъците.....

- BMW_TEAM_SH
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 10.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 520-170ps
- Мечтае да кара: М5
Re: Тествах 520и на метан.
AgeraR написа:Здравейте приятели, преди няколко дена тествах 2002 е39 520и със метанов инжекцион. Колата е доста запазена и ”джамбаза” каза че е на оригинални 140 хиляди, и има две доказателства за това. Цената е 6500 лева, но на колата й свети лампичката за ремонт (проблем), но човека каза че те на всички им светело на колите с метан (сега незнам как да ви обясня коя лампа свети, със оранжев цвят е), също така гумуте са износени, и трябва да се смени маслото и филтри + колата е нов внос от Италия и аз трябва да я регистрирам. Според вас общо колко парички ще ми излезе? Няма на близо сервиз на бмв за диагностика за това моля за вашите мнения и коментари...
колега аз ти предлагам моита готова регистрирана и обслужена

- Metzeler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: колело с обратна дирекция
- Мечтае да кара: колело с предно предаване
Re: Тествах 520и на метан.
sambeto написа:Metzeler написа:.....Масло -100 лева с филтъра ремъци с ролки максимум 200-250.....
200-250 за масло филтри,ремъци и ролки ?![]()
Тия цени да не са в евро бе братле,тогава съм съгласен?
Около 200 лева са ти само маслото и филтрите,ако за 50 лева сменяш и ролките и ремъците.....
97 лева ми излезна маслото на м50б25 с филтъра колега.. нз каде са тея 200 лева.. маслото е мотул филтъра Ман мисля но не съм сигурен незнам кви са тея масла де ги сменяте за по 200 лева
и там съм написал 100 лева маслото И за ремъци с ролки максимум 200-250 не съм го разделил със запетая просто не визирам общо масло с ремъци и ролки
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Re: Тествах 520и на метан.
Metzeler написа:sambeto написа:Metzeler написа:.....Масло -100 лева с филтъра ремъци с ролки максимум 200-250.....
200-250 за масло филтри,ремъци и ролки ?![]()
Тия цени да не са в евро бе братле,тогава съм съгласен?
Около 200 лева са ти само маслото и филтрите,ако за 50 лева сменяш и ролките и ремъците.....
97 лева ми излезна маслото на м50б25 с филтъра колега.. нз каде са тея 200 лева.. маслото е мотул филтъра Ман мисля но не съм сигурен незнам кви са тея масла де ги сменяте за по 200 лева
и там съм написал 100 лева маслото И за ремъци с ролки максимум 200-250 не съм го разделил със запетая просто не визирам общо масло с ремъци и ролки
Е аз на Е39 като имах,масло с маслен,въздушен и горивен филтър ми излизаше баш към 200 лева с масло Кастрол.
Ролки и ремъци смених,и с отстъпката ми излезна към 350-380 лева някъде.
Или мене ме лъжат,или си вносител на части


Към автора на темата,предложението на колегата BMW_TEAM_SH изглежда примамливо

- Metzeler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 26.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: колело с обратна дирекция
- Мечтае да кара: колело с предно предаване
Re: Тествах 520и на метан.
sambeto написа:Metzeler написа:sambeto написа:Metzeler написа:.....Масло -100 лева с филтъра ремъци с ролки максимум 200-250.....
200-250 за масло филтри,ремъци и ролки ?![]()
Тия цени да не са в евро бе братле,тогава съм съгласен?
Около 200 лева са ти само маслото и филтрите,ако за 50 лева сменяш и ролките и ремъците.....
97 лева ми излезна маслото на м50б25 с филтъра колега.. нз каде са тея 200 лева.. маслото е мотул филтъра Ман мисля но не съм сигурен незнам кви са тея масла де ги сменяте за по 200 лева
и там съм написал 100 лева маслото И за ремъци с ролки максимум 200-250 не съм го разделил със запетая просто не визирам общо масло с ремъци и ролки
Е аз на Е39 като имах,масло с маслен,въздушен и горивен филтър ми излизаше баш към 200 лева с масло Кастрол.
Ролки и ремъци смених,и с отстъпката ми излезна към 350-380 лева някъде.
Или мене ме лъжат,или си вносител на части![]()
можеби отстъпките са доста различни..

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Тествах 520и на метан.
Тва трябва да е 2.2?

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: Тествах 520и на метан.
Колега, не си копувай кола с ГИ монтирана преди години в италия. Тук и сега няма кой да ти помогне, ако нещо му се счупи и/или ще е много скъпо. Не е вярно, че на всички БМВ-та(и други) с метан им свети лампата. Светещата лампа означава само едно единствено нещо - съществува някакъв проблем на който трябва да се обърне внимание. Този проблем може да няма нищо общо с метана. Гледай да ти останат след покупката поне 600 до 800 лв за елементарна потдръжка(не забравяй и антифриза) .
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани